2. fejezet:A papír

20 0 0
                                    

*Y/n szemszöge*

Egy nappal később már kész is voltam az iratokal már csak vissza kell vinnem Levi-hez. Persze egész éjjel nem aludtam mert ezen dolgoztam.
Felállok és felveszem a papír kupacot és kisétálok. Balszerencsémre Eren nekem jött és a papír elszáltak a kezemből.

-EREN FIGYEL ODA JOBBAN- üvöltők rá.

-Bocsánat hadnagy-tiszteleg a barna haju fiú.

-Segits felszedni

Segített felszedni az utolsó papír ért nyúltam,mikor Eren is oda nyúlt és megfogtuk egymás kezét. Én kérdően néztem rá mire ő elpirult.

Két Ackerman oda lépet mellénk.

-Erenh-szólal meg Mikasa.

Csak ezt az egy szót tudja mondani? Sőt ez se szó csak egy név. Szerintem Mikasa Eren szexualis ha van ilyen.
Elveszettem a kezem Eren kezétől és Levit nézem.

-Tessék a papírjaid Levi-mondom unotan.

-Rendben Jeager veled beszélnem kell.-néz rá dühösen.

-Ha egy ujjal is hozzá érsz Eren szép testéhez én kibelezlek-fenyegete meg Levit Mikasa.

-Mikasa nyugi nem fogja bántani-szolalok meg.

Levi es Eren elmentek az irodába a papírokal együtt én néztem Mikasat.

-Hívd össze a csapatot edzés-parancsolom a lánynak, de ő csak egy morcos nézésel tovább áll.

*Levi szemszöge*

Látszott hogy egész éjjel írta a papírokat fáradtan valahova a teljes nevet se írta ki csak húzott egy két vonalat. Közbe Eren ült előttem és csak nézelődőt.

-Hadnagy minek vagyok itt?-kérdezi aggódoan a fiú-ugye nem az a baj hogy véletlen megfogtam Y/n kezét.

-Neked Y/n hadnagy nem kölyök és semmi közöm a ti nyálas szerelmetekhez-hazudok a szemébe.
Persze hogy van közöm hozzá az hogy nem lehetnek együtt de Y/n csak nem olyan hülye hogy össze jöjjön egy kis fiúval aki még a farkát se tudja használni. Főleg Eren a fia lehetne de mindegy is. Ezen egyáltalán miért agyalok? Megőrjit ez az egész.

-Nem nincs közöttünk semmi-pirul el.
Zene füleimnek hogy nincs semmi. Állj miért csinalom megint ezt?
Hanji tépi ki az ajtómat.

-Kopogni nem tudsz pápaszem?

-Nem na Eren menjünk érdekel milyen titan képeségeid vannak még.-üvölti a Hanji vigyorogva.-Levi te nem jössz?

-Kihagynám ha lehet

-Pedig Y/n is jön

-Nem nem megyek-mondom unotan.

-Hát jó te tudod gyere Eren-Hanji azzal a lendülettel el is ment Eren utána.

Sok a feladatom ezért nem mehetek ki.

*Y/n szemszöge*

Erent nézzük mit tud. Hanji nagyon megdolgoztatja szegényt aggódok hogy a végén baj lesz.
Na és meg is történt tuti Armin is erre gondolt és megtörtént Eren bevadult és elfutott. Csak emberekel ne találkozón a végén még agyon tapossa őket. Utána mentünk azonnal.Egyszer csak........

Te Más Vagy (LevixReader)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora