Egyszer csak Eren megcsókolt.
Levi nézet minket morcosabban mint szokott.
El löktem Erent magamtól.-EREN MIT KÉPZELSZ!!-üvöltök rá.
-Hát....-gondolkozik Eren mit mondjon.
-Megcsókolt miközben tudja hogy 10 ével idősebb vagy talán többel de érted plusz a feletese vagy és ezt se vette figyelembe a kölyök-morcoskodik Levi miközben teát készít.
Nézem a földet. Utana Erent aki lefagyott amit mondtak neki...de igaza van Levinek.
-Sajnálom Eren Levinek kell igazat adnom.
Eren szó nélkül kiment és becsapta az ajtót. Nem tudok erre mit mondani tényleg....ha Eren nem tetszik nekem nem tetszik senki....ha jól tudom.
A gondolat menetemet Levi szakitota félbe ahogy a széket a sarokba huza és le ül.
-Aludj-utasít a törpe.
Szót fogadok neki mint egy jó gyerek és lefekszek az ágyra és elnyom az álom.(Ez kicsit véres lett)
Felkelek egy idegen helyen egy réten.
Körül nézek, katonák harcolnak titánokal. Mi történt? Miért vagyok itt eddig az ágyba feküdtem ennek semmi értelme. Valaki felemel és fut velem. Eren az de én el lököm hogy engedjen el erre a szerencsétlen elejt.
Magam mellé pillantok. Levi feje melletem fekszik. Egy ijedt fejet vágva.
Sírni akarok érzem hogy sírni akarok.-GYERE NE MOST SÍRJÁL.
(Ez is véres)
Futt melletem el Armin. Feltápászkodok és futok Armin után. Elesek pont egy titán elé. Vért érzek az arcomon. Hanjit melletem ették a titánok... Ez nem lehet....nem lehet nem lehet.....Sikitok torkom szakattából. Egy titan megfog és érzem hogy a foga belém hatol. Itt a halál....megyek utánatok srácok...-Y/N
Felülök hirtelen és lefejelem Levit.
-AUCSH..... bocsánat-fogom a fejem ahogy Levi is az övét.
-Semmiség. Sírtál álmodba és gondoltam felkeltelek. Minden rendben?-néz engem közbe le törli a könnyeim.
-Persze csak....rémálom volt...-halkulok el.
Levi nyakába ugrok. Meglepődik de hagyja magát. Bár tudom mennyire nem szeret ölelkezni de a kedvem ért nem lök el. Aranyos. Sose akarom elvesziteni se őt se mást. Ölelkezésünket hamar abba hagytuk mert Hanji belépet.
-JO REGGELT....oh megzavartam valamit?-huncut vigyora ereszti a száját.
-Nem-válaszolom. Felpattanok kicsit fájdalmasan és a nyakába ugrok.
-OI Y/n vissza az ágyba-szól rám Levi.
-Rendben törpe főnök-nevetjük el magunkat Hanjival erre a mondatra.
Levi csak magához húzott és a fülembe súgta.
-Ha újra ilyet mersz elsütni lesznek következmények-fenyeget meg és bele nyal a fülembe. En ezt egy kis pirral az arcomon távolodtam el. Hanji nem vette észre szerencsere csak azt hogy valamit nekem sug.
Hanjival még váltottam pár szót és kiment utána hogy nem akar zavarni.
Megfordultam az alacsony embert néztem. Ő egy könyvet olvasott és a teáját iszogata. Engem figyelmen kívül hagyot. Közel mentem hozzá kicsit nyögve mert fájt még a sebb.-Engem ne fenyegesél meg Levi vagy ha igen ne a fülembe súgd főleg ne Hanji előtt az elején még azt hiszi együtt vagyunk-halálos szemel nézem.
-Tch-lerakta a könyvet meg a teát , felállt és közelebb lépett ő is-hídje mondja el mindenkinek engem nem érdekel.
-De miért nem érdekel?
-Mert akkor az enyémnek tudhatlak-vágja vissza röktön.
Erre nem tudtam mit mondani. Mi az hogy az övének tudhat? Talán azt érzi amit én? Ha igen Erwin nagyon le fog minket szidni nem lehetünk együtt. De mi lehetünk? Nem tudom ez olyan zavaros. Gondolat menetemet egy ajkaimhoz tapadó férfi zavarta meg.
Haboztam de vissza csókoltam. Bejutást kért amit megengedtem neki. A nyelveink táncoltak míg valaki nem kopogott. Levi kinyitota az ajtót én fel se tudtam fogni mi történt az előbb. Mozdulatlanul álltam a szoba közepén.-Mit szeretnél kölyök?-kérdezi Levi.
-Megtaláltak-mondja az alak.
Folytatjuk..
YOU ARE READING
Te Más Vagy (LevixReader)
RomanceNem nagy szám de ha érdekel olvasd el. Y/n a főszereplő és ahogy a cím is írja össze jön előbb utóbb Levivel lehet de nem biztos. Érezd jól magad.