konu: kavgadan sonra kanepede uyumak
..
.
MARKMark, senin sessizce pijamalarını giymeni izlerken kaşlarını çattığını kolunun kıvrımına saklıyor ve sen sessizce burnunu çekerken onunla göz teması kurmayı reddediyor. Sen ve Mark tartışmaya eğilimli değildiniz, küçük anlaşmazlıklar yaşıyordunuz, ancak Mark bu özel kavganın en kötülerinden biri olduğundan emin ve yastığınızı ve yedek bir battaniyeyi kaldırdığınızı görmek için kalbi sıkışıyor.
Sessizlik kulakları sağır ediyor ve Mark gözyaşlarına saniyeler kaldığından emin, duygularının dışarı çıkmasına izin vermemek için alt dudağını çiğniyor ve boğazının sıkışmasına neden oluyor.
Sana ulaşmak, seni tekrar kucağına çekmek ve seninle kavga ettiği için ne kadar üzgün olduğunu söylemek istiyor, çok aptalca ve düzeltilebilir bir şey için kavga ediyor, ancak o kadar çok havaya uçtu ki her ikisini de kızdırdı. kafası karışmış, üzgün.
"Yapma" Sonunda, yatağında doğrulup oturma odasında uyumaya hazır bir halde, yüzünü ondan ayırmadan kapı eşiğinde dururken somurtkan bir ifadeyle sana bakarken çatırtıdan yüzünü buruşturan sesini buldu. "Üzgünüm bebeğim ama sadece... lütfen... lütfen gitme"
RENJUN
Hava soğuktu, ince battaniye donan bedeninizi ısıtmak için neredeyse hiçbir şey yapmıyor, başınızın arkasındaki yastık rahatsız ve birkaç dakikalık uykunuzda rahatsızlığa neden olan garip bir açıda. Bu kadar aptal olduğun ve Renjun'la yaptığın kavgadan sonra kanepede uyumak için oturma odasına fırladığın için kendini azarladın.
Dürüst olmak gerekirse, tartışma sandığın kadar kötü değildi ve gösteriş yapıp tek başına uyumak için yatak odasından çıkmana gerek yoktu. İnatçıydın ve Renjun bunu gayet iyi biliyor, bu yüzden doğrulup oturduğunda ve Renjun'un kollarını kavuşturmuş bir kaşını kaldırmış, yakınlarda kaldığını gördüğünde şaşırmadın.
"Sen kazandın, tamam mı?" Somurtarak teslim olursun. "Ve üzgünüm"
Renjun, önünüzde durmak için kanepenin etrafından dolaşırken "Kimse hiçbir şey kazanmadı" diyor. "Ben de özür dilerim. Bağırıp durumu daha da kötüleştirdiğim için"
"İkimiz de oldukça aptalız" Utangaç bir şekilde itiraf ediyorsun, ayağa kalkarken enseni ovuşturuyorsun. Ama dudakların yavaşça kıvrılarak alaycı bir sırıtışla kıvrıldı, "Yine de... sen bunu-"
"Hayır" Renjun sözünüzü kesiyor, dizlerini bükerek sizi öfkeyle omzunun üzerinden atıyor, sizi tekrar yatak odasına götürmeden önce avucunun arka tarafınıza tokat atıyor, kıkırdamalarınıza gülümsüyor.
JENO
"Çok yoruldum. Bununla işim bitti" Az önce yaptığınız tartışmadan yarım saat sonra bile Jeno'nun sözleri kafanızda tekrarlanıyor, onun oturma odasında uyumak için yastığını ve yedek bir battaniyeyi topladığı görüntüsü yanında uyumak yerine oda aklını yakıyor. Sen ve Jeno son birkaç haftadır ara ara tartışıyorsunuz ve bazı şeylerin ikinizi de kızdırmasına izin veriyorsunuz. Bu gece, Jeno'nun eve planlanandan daha geç gelmesiyle ilgiliydi, öğleden sonrayı sana yetişerek geçireceğini söyledi ve sen onu yatak odasına girdiği anda sorguladın, bu da Jeno pes edene kadar ikinizin arasında başka bir tartışmanın başlamasına neden oldu. ve gece oturma odasında uyumak için ayrıldı.
Yalnız uyumaktan nefret ediyordun ve tartışmalarından sonra bile Jeno her zaman seninle yatağa girip uyuyordu, bu yüzden onu bulmak için oturma odasına çıkmaya karar verdin. Jeno'nun kanepede uyuduğunu, bir eli başının arkasında, diğer eli de sakince kalkıp inen göğsünün üzerinde durduğunu gördüğünüzde göğsünüze bir sancı saplanıyor. Onu bu kadar rahatsız görünce çok kötü hissediyorsun ve sesini duyunca gözlerinin yavaşça açılıp doğrulmasını izleyerek adını usulca söylüyorsun.