YUWİN

76 3 6
                                    

!!!!+18
(rahatsizsan burda ne isin var baskan)

.

.

.


"Sicheng, daha çok böyle git" diyor Yuta, sicheng'in parmaklarıyla birlikte parmaklarını da sana sokuyor. Her iki çocuğun parmağının da içinizde nasıl oynadığını hissedebiliyorsunuz. "Ah hyung" Sicheng, Yuta'nın utanmamasını protesto etti. "Sana öğretiyorum" diyor parmaklarını yukarı kaldırıp içinizde kıvırıyor. Sicheng büyük çocuğun hareketini kopyalayarak parmak uçlarıyla g noktanıza dokunuyor. Yuta, ifadenin aniden çaresiz hale geldiğini görünce parmaklarını çıkardı.

"Yuta" diyorsun, ona bakabilmek için ağırlığını ön kollarına vererek. Bir nefes çıkıyor dudaklarınızdan. "Evet?" Parmakları hâlâ içinizdeyken soruyor. Gözleri sana kilitlenir ve anında kızarırsın. Yarısı bitmiş sigarası dudaklarının üzerinde duruyor ve yere kül saçıyor. "Bu çok utanç verici." İtiraf ediyorsun, kafanı tekrar yatağa koyuyorsun.

"Sen de kabul ettin." dedi yarım bir gülümsemeyle. "Pişman mısın?" Bir kaşını kaldırarak soruyor. Tekrar iç çekiyorsun. "Parmaklarını çıkar ve kendi üzerinde denemesine izin ver, Tanrım." Tükürdün. "Tamam bayan utandım" diyor sonunda parmaklarını üzerinden çekiyor. "Ben sadece ona öğretiyordum. Hepsi bu." Yüzünü avuçlarının arasına gömersin. "Tanrım" Bıraktın.

Sicheng sevimli bir gülümsemeyle "Sorun değil, şimdi anladım" diyor. Yuta başınızın dayandığı yere yaklaşır. "Biraz ister misin?" Sigarasını ikram etmesini istiyor. "İyiyim." dedin ve gözlerini ona çevirdin. "Ah evet, sıcak şeylerden hoşlanmadığın doğru." Sırıtarak yorum yaptı ve sonra odadan çıktı.


Parmaklarının hareketlerine odaklanan Sicheng'e bakmak için tekrar kollarınızın üzerine uzanırsınız. "Fazla endişelenme, bu işte harikasın." Ona güven verirsin ve o sadece gülümser. Yuta'nın ayak seslerini duyar duymaz geriye yaslanırsın.



Karnınızda gerçekten soğuk bir his hissedene kadar tavanın deseninde kaybolursunuz. Hemen oturursun, şok olmuşsundur. Çok geçmeden kalçanızdaki buz küplerinin eridiğini fark edersiniz. Onu alıp Yuta'ya bakarsın. "Gerçekten mi?" Sen sor. "Bütün bunlar birinci ders değil miydi?" Kaşını kaldırarak soruyorsun.

"Onun için" diye yanıtlıyor Sicheng'i işaret ederek. "Benim için sadece oyun zamanı" Ağzıyla buz küpünü parmaklarınızın arasından alıyor ve diliyle göğsünüzün etrafında hareket ettirmeye başlıyor. Buz göğüs uçlarınıza ulaştığında yumuşak bir inilti çıkarırsınız.

"Deneyebilir miyim?" Sicheng soruyor ve sen kıkırdıyorsun. Yuta buz küpünü tekrar ağzıyla alır ve Sicheng'e uzatır. Soğuk su kalçalarınızdan aşağı damlayıp kıvrımlarınızı fırçalayana kadar yavaşça aşağı inerek karnınızın üzerinden geçiriyor. Artık daha yüksek sesle inliyorsun. Yuta başka bir buz küpüyle karşılık verir, bu sefer seni öper ve küpü ağızlarının arasından geçirir.


Küpü ağzının içinde buluyor ve onu boynunuz boyunca gezdiriyor. Sicheng zaten küpü girişinize doğru hareket ettirdi. Diliyle içeri itiyor, sonra parmaklarıyla dışarı çıkarıyor. İçinizdeki soğukluk hissi kesinlikle yeni bir duygu.

Sicheng "Eridi" diye duyurdu ve Yuta, bir tane daha alması için arkadaki masanın üzerindeki buz kovasını işaret etti. Bu sefer basitçe içine sokuyor ve sanki bir çeşmeymiş gibi çıkan suyu içmeye başlıyor. Oldukça hızlı eriyor. Bir sonraki küpü yerleştirir ve diliyle suyu kıvrımlarınıza yayar.

İnlemelerin oldukça hızlı bir şekilde yükselmişti. Yuta hâlâ göğüs uçlarının üzerindeydi; emiyor, ısırıyor, buz küpünü göğüs uçlarının üzerinden geçiriyordu. Bütün resim seni tedirgin ediyordu. Ve birdenbire, üç buz küpü olarak saydığınız buzla birlikte Sicheng'in uzunluğunun size doğru geldiğini fark ettiniz. G noktanıza vururken içinizdeki soğuk suyu hareket ettirme şekli öğürmenize neden oldu.

Yuta meme ucuna doğru kıkırdadı. "Pis kız" diye fısıldıyor, diğer meme ucunu da çimdiklemek için parmaklarını hareket ettiriyor. Sicheng'in sıcak spermi içinize soğuk suyla karıştığında tüm vücudunuz titriyor. "Siktir" diye inleyerek sakinleşiyorsun.

"Sanırım buz küplerini seviyorum" Sicheng bir gülümsemeyle yorumluyor ve hepiniz gülüyorsunuz.



.

.

.

yazar ne oluyor sana amk

haydiyin bugunluk bu kadar kafi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NCT REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin