RENJUN

125 2 0
                                    

BOYFRIEND RENJUN
.
.
.

Uzakta olmasına rağmen Renjun yine de sana göz kulak olmaktan hoşlanıyordu. Kendinize iyi baktığınızdan emin olmak için size sürekli mesaj atıyordu ya da size ulaşamadıysa ailenize mesaj atıyordu.

Çoğu zaman ikiniz mesaj üzerinde tartışırdınız, örneğin biriniz diğerinizi uyutmaya çalışırsanız itiraz eder ve onlara çok geç olmadığını, kalıp konuşabileceğinizi söylerdiniz veya diğeri bir şey göndermeyi planladığında, paranızı birbirinize harcamamak konusunda tartışırdınız.

Ne zaman seninle telefonda konuşsa, Renjun bir şeylerin yolunda gitmediğini hemen anlayabiliyordu. Sonunda oturup ona sorunun ne olduğunu söyleyene kadar itip kakacaktı, çünkü sana her zaman hatırlatmayı sevdiği için seni, ona verdiğin övgüden çok daha iyi tanıyordu.

İkiniz zaten birlikte geçirdiğiniz sınırlı zamanı anlaşamayarak boşa harcamaktan nefret ediyordunuz, mesajlarınız ve aramalarınız en iyi zamanlarda kavga etmeden sınırlıydı. Eğer ikiniz arasında bir tartışma çıkacakmış gibi hissediyorsanız, biriniz telefonu beş dakikalığına kapatmayı ve bir içki içmeyi, sonra da aramaya geri dönmeyi ve az önce konuştuğunuz şeyi unutmayı önerirdi.

Farklı saat dilimleriniz nedeniyle bir araya gelmek bazen zor oluyordu, ancak günlerinizi, aradığınızda birkaç saatiniz olacak şekilde hizalamak için elinizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştınız. Çoğu zaman birinizin istediğinden biraz daha geç kalkması gerekirdi ama birbirinizle konuşabilmek buna değdi.

The two of you had a habit of talking every day, even when you were both super busy, you’d still at least text one another at some point during the day. Even though you didn’t see each other in person, you still thought about each other a lot and made sure to keep the conversation going when you could.

Renjun'u en çok kıskandıran şey, etrafınızda sizinle istedikleri kadar takılmak zorunda olan ama o bunu yapamayan başka insanların olmasıydı. Sizi arkadaşlarınızla eğlenirken görmekten çok hoşlanırken, sizden kilometrelerce uzakta oturup sadece hayalinde orada olup etrafı seyretmek yerine kendisinin de orada olmasını ve eğlencenin tadını çıkarmasını dilemeden edemedi. fotoğraflar.

Birbirinizden kilometrelerce uzakta olmanıza rağmen ikinizin de arkadaşlığınızı sorunsuz bir şekilde yürütmeyi başarmanıza bayıldı. Renjun ilk taşındığında belki ikinizin de birbirinizden uzaklaşacağından endişelenmişti ama ikiniz uzakta olduğunuzda bunun olmayacağından emin olmak için daha fazla çaba gösterdiniz. telefonda daha önce hiç yapmadığınız kadar çok konuşuyorsunuz.

İkiniz ilk kez okula başladığınızda tanıştınız, en başından beri birlikteydiniz. Bir dersinizde kendinizi bir arada otururken buldunuz ve zamanla diğer derslerinizde de birlikte oturdunuz, çok geçmeden diğer sınıf arkadaşlarınız arasında birbirinizle ne kadar iyi anlaştığınız biliniyordu.

.

.

.

.

begenmeyi unutmayin

NCT REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin