Jaehyun fiziksel olarak biraz yorgunken sabah rutinini
.
.
.
Hayatı boyunca fiziksel olarak bu kadar acı çekmemişti. Aylarca süren aralıksız geri dönüşler, konser için pratikler ve genel antrenmanlar....
Jaehyun'un vücuduna zarar vermişti. Artık her şey bittiğine göre bedeni tüm bunları yaptığı için ona gerçekten kızgındı.
Senden erken uyandığı için seni uyandırmamak için tuvalete gitti.
Rahatlamak için güne hazırlanmak istedi.Aynada kendine baktığında haftanın o vaktinin tıraş olduğunu görebiliyordu. Çenesini kaplayan küçük bir kirli sakal tabakası vardı ve kendini yeniden derli toplu ve temiz hissetmek istiyordu.
Böylece tüm vücudunun hissettiği acıya rağmen yüzünü tıraş etmeye hazırlandı.
Jaehyun'un eli durdu ve kendi kendine kıkırdamaya başladı. Bu kesinlikle çok saçmaydı, eli o kadar titriyordu ki. Yüzünü bu kadar titrek bir el ile tıraş edeceğine güvenmeyerek jiletini geri bıraktı ve tezgaha yaslandı.
"Günaydın." Yavaşça söyledin, banyoya girdin ve yüzünüze tıraş kremi bulaşmasını önlemek için dudaklarını nazikçe öptünüz.
Onun aynada sadece yüzüne baktığını, jiletin elinin yanında tezgahın üzerinde durduğunu fark edinceye kadar kendi sabah rutininize başlamak için harekete geçtiniz.
"Her şey yolunda mı?" Sen sordun ve tekrar gülmeye başladı.
"Bu kulağa... acıklı gelecek." Jaehyun irkildi ve sana bakmak için başını çevirdi.
“Vücudum o kadar yorgun ki, elim titriyor. Tıraş olamam. Bitirdi ve şaka yapmadığı gözlerinden okunabiliyordu.
Yorgun görünüyordu ve son birkaç aydır inanılmaz derecede sıkı çalıştığını görebiliyordunuz. Kesinlikle zavallı görünüyordu ve bu senin kalbini kırdı.
"Buraya gel." Elini yavaşça onun çıplak göğsüne koyarken diğerini jilet almak için kullandığını söyledin. Sen yüzünü çok dikkatli bir şekilde tıraş etmeye başladığında elleri yavaşça belini buldu ve sana hafifçe tutundu.
Tıraş makinesinin derisinin üzerinde yavaşça kaymasına izin verdin. Dikkatli bir şekilde tüm saçlardan kurtulmaya ve aynı anda kesmemeye çalışıyoruz. Bitirmeye yaklaştıkça ellerinin gerildiğini, kalçalarınızı biraz daha sıkı tuttuğunu hissedebiliyordunuz.
Tüm aletlerinizi tekrar tezgaha koymadan önce havluyu alıp fazla tıraş kremini silin. Jaehyun bu süreçte seni izledi, herhangi bir şey söylemene hayran kaldı. Bu ana o kadar çok değer veriyordu ki, sen onunla ilgilenirken o da sana sarılmaktan keyif alıyordu.
"Daha iyi?" Artık temiz olan yüzünü okşayarak sordun. Hala yorgun olduğu görülebiliyordu ama şimdi çok daha mutlu görünüyordu. Seni göğsüne çekti ve kasları daha fazlasını yapmasına izin vermediği için sana hafifçe sarıldı.
"Çok daha iyi"
.
.
.
tuhaf bolum oldu
begnip yildizlamayi unntumayinn
istek kisi konu varsa yazailirsiniz