NCT DREAM

262 3 12
                                    

MARK

Herkes seni Renjun'la shiplerdi. Diğer üyeler bile.
Sinirli bir şekilde gözlerini deviriyordu. Ama bu konuda somurtmak yerine sana yapışırdı.
  "Eğer biri ona bakacak olursa... bir sorunumuz olacak."



RENJUN

Hayranlar seni Mark'la birlikte shiplediklerini söylediğinde şok olurdu. Hissettiği acıyı gizlemeye çalışırken göğsünde bir sızı hissetti. İkiniz birlikte takılırken sinirlenirdi.
"E/H~ Onun yerine benimle takılmanı tercih ederim."


JENO

Haechan'a tepeden tırnağa bakardı.
"Y/N'yi seninle mi shipliyorlar? Cidden." hoşnutsuzlukla sordu. Gülümsedi, omuzları hafifçe sarsılıyordu.
"Hiç şansım yok." Okumaya devam etmeden önce başını salladı.


HAECHAN

Salty. O sadece buydu. Bir an için Mark'la iyi bir çift olduğunuzu bile bile herkese şımartırdı. Mark etrafta olmadığı zamanlarda yakınınıza geldiğinde yanınızda belirirdi.
"Bir adım geri at." kolunu sana dolayarak uyarırdı.


JAEMİN

Gülümser ve etkilenmemiş gibi davranırdı. Dikkatinizi üzerinde tutmak için elinden gelen her şeyi yapardı. Jeno'nun herhangi bir fikir edinmemesini sağlamak için senin tarafına yapışırdı.

"O benim~"



CHENLE

Gülecekti.
"Çok komik, gerçekten!" diye bağırırdı ve soğukkanlılığını kazanmak için ellerini çırpardı.
"Gerçekten Jisung'un Y/N'nin tipi olduğunu düşünüyorsun!"



JİSUNG

Senin Chenle'yle birlikte gönderildiğini duyunca biraz kıskanırdı. Derin bir nefes alıp yüzünü tiksintiyle buruşturdu.

"Ama Y/N benim Jagi'm~"



.

.

.

bizim veltlerde az pust degilmis

begenmeyi unutamyin

teske







NCT REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin