Milli Takım Sezonu Tanışma Gecesi

937 99 12
                                    

Bu şarkıyı da pek severim 🙃
Hadi bölüm şarkımız olsun madem :)




Aşk☀️♥️: Nerdesin aşkım?

Aşk✨♥️: Uçaktan indim geliyorum.

Zehra, iç çekip telefonunu çantasına geri koydu. Ayça'yla Tuğba tam yanında duruyordu. Tuğba, Saliha ve Simge'yle sohbet ettiğinden dolayı Zehra'nın yüzündeki ifadeyi çok fark edememişti ancak arkadaşının asık suratı Ayça'nın dikkatinden kaçmamıştı.

"Neyin var Zehra? Tartıştınız mı?"

Hayır, dercesine kafasını salladı Zehra. Elini uzatıp masanın üzerindeki yarısından çoğu boşalmış olan su bardağını aldı.

"Hande'nin canı sıkkın. Hayranların yoğun ilgisi üzerimizde. Birlikte tatildeyken bile ayrı ayrı yerlerde takıldığımızı göstermek zorunda kalıyoruz. Menajerlerimiz hem özel hem de birlikte ikimizle de defalarca toplantı yaptı. Yirmi dört olimpiyatlarından önce ilişkimizi açık ilan etmemiz milli takıma ciddi zarar verebilir. Muhafazakar kesimin gözü zaten takımın üzerinde. VNL, AŞ, Olimpiyat Elemeleri derken yirmi dörde kadar oynamamız gereken önemli maçlar var. Kaosu üzerimize çekmek gibi bir lüksümüz yok anlayacağın."

Derin bir iç çekti. Gözü kapıdaydı. Ayça sırtını sıvazlarken o Hande'nin ne denli üzüldüğünü düşünerek iç geçiriyordu.

"Şimdiye kadar çoktan gelmesi gerekiyordu. Onu orda bırakıp Antalya'ya gitmeyecektim. Bana küs, bunu biliyorum."

"Ayrı tatil yaptığınızı göstermek zorundasınız. Başka şansın mı vardı?"

Hayır dercesine kafasını salladı Zehra. Gazeteci, muhbirlerle dolu tanıtım alanında Hande'nin silüeti belirdiğinde yüzündeki gergin ifade yumuşadı.

"Geldi."

Bakışları sevgilisinin üzerindeki sade ama her zamanki gibi havalı duran takımı taradı. Siyah mini etek üzerine aynı renk crop giymeyi tercih ederken üzerine gece ayazı için krem rengi bir ceket almıştı. Harikulade görünüyordu.

"Ağzını kapa ağzını. Birbirinizden uzak dursanız ne fark eder bakışlarınızla ziyadesiyle yakın olduğunuz kırk metre öteden anlaşılıyor."

Ayça'nın yorumu üzerine yüzündeki yumuşamış ifadeye bir de tebessüm eklendi. Ve tam o sırada Hande bakışlarını önündeki yüzüne flaşlar patlatan fotoğrafçıdan ayırarak ona döndü. Kısacık sürede göz göze gelen bakışları arasındaki gerginlik Zehra'nın yoğun bir şekilde yutkunmasını sağladı. Onu özlemişti. Hem de fazlasıyla.

"Ayça, o benim hayatımın aşkı. Ondan ne kadar uzak durabilirim ki. Dilim sussa, gözlerim konuşur tabi. Ben tüm hücrelerimle ona aitim."

"Belli oluyor," dedi Ayça ve Hande gazetecilerin yanından ayrılıp alana girdiğinde ikisi de onlara doğru gelen takım arkadaşlarını karşılamak için öne çıktılar. İlk Tuğba ve Cansu sarıldı Hande'ye. Ardından Ayça kocaman açtığı kollarıyla iri cüsseli kızın belini sardı. Bu sürede Hande'nin bakışları tek bir kişinin üzerinde asılı kalmıştı. Zehra Güneş'in.

VNL | gxg | HanZehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin