akşam yemeği

1.9K 52 25
                                    

Konağa geldik eve girdik salona geçtik. Alparslan: kendini tanıt kızım.
alev:tabikde ismim alev İstanbulda yaşıyordum iş gereği Mardin'e geldim buradan devam edicem işime, koyu Beşiktaşlıyım, motorsiklet aşığımdır sinir hastasıyım ilacımı içmezsen kötü oluyorum kedim var pıtır. sigara içiyorum , alkol kullanıyorum her zaman değil, efkarlandıgım ve moralim bozuk olduğu zaman, kitap okumayı severim en sevdiğim renk siyah sarma aşığım her zaman aradığınızda bana ulaşamazsınız yada açamam geç saatlere kadar gelemem.

Alp:neden gelemezsin sevgilerinle beraber vakitmi geçiriyorsun .
Alev'Benimle düzgün konuş yoksa kötü olur senin için söylim beni diğer kızlarla bir tutma ben onlar hiç benzemem haberin olsun ve buarada sevgilim yok hiçde olmadı olmazda.
alp:banka ve motorun orda yanına gelen kimdi ozaman .
alev: kardeşimdi duymuşsunuzdur abla biye hitap ediyor çocukluk arkadaşım evet erkek arkadaşlarım var ama senin düşündüğün gibi bir şey değil Alp bey.
Alparslan:tamam kızım ben sana inanıyorum .
alev: teşekkür ederim Alparslan bey.

Sonra herkez kendini tanıtı büyük abim Alp, Ortanca Aras ve Alperen abim ,ikizim ateş, kardeşlerim aleper ve Almira,ablam Asmin .

Hepsini çok sevdim ama Alp bir az farklı belki de diğer kız yüzünden dir . neler yaptıki öyle davranıyor bana ben bozulmuyorum kız çok kötü bir şeyler yapmış öyle duydum.

Aslı hanım herkezi yemeğe çağırdı .Asminle Almiranın ortasına oturdum .Alparslan bey başlaya bilrisiniz dedi .herkez yemeğe başladı telefonum çaldı baktım Mami arıyor
Alev: ne var lan akşam akşam.
Mami: kızma be abla bişi dicem .
Alev: söyle bu yemek yeme keyfimi bozan ne Mami .
Mami :bizim mekan gel .
Alev :saat kaçta.
Mami: 7 de burda ol knk.
Alev: gelirim.
Mami görüşürüz.
Alev: görüşmemek üzere bayyy .

Yemek yemeğe davam ettim. Çok güzel olmuştu yemekler .
Alev: Aslı  hanım içli köfte tarifi alabilme durumun varmı muhteşem olmuş.
Aslı: bir daha geldiğinde beraber yapalım olurmu.
Alev: olur .
Alp: anne eline sağlık.
Aras: eline sağlık sultanım.
Alperen: eline sağlık anam.
Ateş: annem ellerine sağlık.
Alper: validem eline sağlık.
Asmin: eline sağlık .
Almira: ben kaçar elrine sağlık .

Masayı toplamaya başlamışım yere çatal düşürmüşeğildim belimdeki silah yere düşmüş herkez bakmış

Alp: ne işi var sende bunun
Alp bana silah tutuyordu bende biyan asker kimliğimi çıkardım biyan Alp dışnda herkez hazır ola geçti
rahat sivilliz dedim ve orada ayrıldım
Ee yüzbaşı olmak kolay değil. Çıktığımda
Teşkilattan bir arkadaşımı aradı. hemen açtı anka sen bizi ararmıydınya hangi dağda it öldü söyle demiş dedim ki bana Alparslan karanlığı ve ailesini araştır bana at .oda neden onldu. kısaca anlatım herşeyi
Vay anasını demiş görüşürüz demişim
Oda.

Alpten
Kız kardeşimi çok sevmiştim ama beli etmiyordum kız baya sinirli ve sinir hastası bize kendini kanıtla dı ki diğer kız gibi hiç değil şimdi onu takip ediyorum merak ettim nereye gidicek evemi Başka bir yere mi motorunu çalıştırdı bende arabayı çalıştırdım ve takip etim bir meyhanenin önüne geldi ve durdu valeye verdi anahtarını .
İçeri girdi biraz hayel kırıklığına uğradım takip etim bende girdim içeri .

Alev'den
içeri girdim ve bizim grubu gördüm çok özlemiştim onları .
Muhammet:hoşgeldin anka .
alev: hoşbuldum .
fatih: hangi poyraz attı seni buraya .
alev: tayinim buraya çıktı .
Sude: gel knk gel boşver onları.
bende oturdum anlatım herşeyi onlarşaşırdı.

Ben kaçıncı rakıyı içiyorum bilmiyorum onlar biraz sarhoş olmuşlar benden daha az içmelerine rağmen .ben hala değilim sonra beni Samet abi aradı alev nerdesin gene. bende meyhanedeyim gel beni al demişim
Kapatmış .o gelene kadar bir şişe daha içmişim Samet abi hoş geldin demişim kalk hadi gidiyoruz demiş .kalkmışım bian yalpalan mışım kedime bir tane tokat atıp kedime gelmişim .Samet abi kucana alıp arabaya oturtu bende o sıra alpi gördüm bizi izliyordu .
Samet: cadı ben sana içmek yok bemedimi

demiş bende gülmüşüm oda arabayı çalıştırıp eve yol almış eve geldik arbadan indik. Alp yanımıza geldi bana hani diğer kız gibi değildin yalancı demiş. bana Samet abim sen kimsinde benim kardeşime
Kötü imalarda bulunuyorsun .diyip yumruk atmış bende Abi gereksiz insanlarla uraşma
Demişim ve Samet abi beni kucana alıp eve girdik .

Alpten
bana gereksiz insan diyo ben abisiyin bana Alp bey ona abi çok zoruma gitti.
gözüm morardı eminim eve gittim.
Aylin: noldu .
Alp:alevin abisi vurdu

babamlar gördü babam beni solana çağırdı annem görünce şaşırdı Noldu dediler bende herşeyi anlatım babam değerli dedi
evet baba bana Alp bey diyo ona abi diyo kıskanıyorum onu sonuçta .baba hayde herkez yatağa dedi.

Alevden
kalktığımda başıma bir ağrı girdi Samet abi hemen ilaç getirdi. içtim kalkıp soğuk duş aldım. siyah kot Swit tişört giydim saçımı açık bıraktım kıvırcık saçlarımı saatimi taktım Spor ayakkabımı giydim telefonumu cüzdanımı sigaramı motorumun anahtarı nı evin anahtarını alıp çıktım .motora bindim karargaha sürdüm. kimliğimi gösterdim hazır ola geçti .rahat aslanım dedim komutanın postası komutana haber verdi. içeri girdim. hazır ola geçtim ve yüzbaşı alev kara Mardin emrendin komutanım rahat dedi ve oturabilirisin dedi oturmadım komutan bu bir emirdir asker dedi ve oturdum dosyalarımı uzatın komutan baktı ve gururla aferin yüzbaşım dedi ve bana anahtar uzatı bu senin odanın formanda orda dedi ve çıkabilirsin dedi alple karşılastım Alp senle konuşabilir miyiz dedi .

Bitti

Hayataki Şansım(Gerçek Ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin