barut kokulum

321 10 0
                                    

Alevden :
Mert'in dediğinden sonra utanıp odama gittim dosyalarla ilgileniyordum canım sıkıldı ve şarkı açtım edamın yeter kulaklıklarım taktım aklıma mert geldi
Gözleri dudakları burnu saçları ve barut kokusu çok güzel hayeleri mi kapı çalması bozdu.
Alev: gel .
Alp: güzelim ögle yemeğine gel.
Alev:bekle geliyorum abi .

Alevle Alp beraber yürüdük ve yemek haneye gittim yemeğimi aldım hayalet timin yanına gittim aya kalkıcaktılar durdurdum ve oturdum  .

Emre: komutanım çiğköfte gömeye gidelim mi akşam.
Ahmet:sen ne aç adamsın yemek yerken diğer yemeğini düşünüyorsu.
Kadir: gidelim bence .
Alev:evet.
Erdem: aynen gidelim.
Alev: ozaman karahgahtan çıkar çıkmaz gidelim .
Kürşat: alev benimle 5dk konuşurmusun.
Alev: iyi hadi gel bahçeye.

Alev'den
Beraber bahçeye çıktık mertler eğitim yapıyorlardı banka oturduk bize bakıyordu
Yüzü düştü kalbim soğdu .

Kürşat: alev ben çok üzgünüm .
Alev: ne için üzgünsün başkasıyla birlikte oldun diyemi beraber oldun diyemi beni aldattın diyemi.
Kürşat: bak ciden istiyerek olmadı seni seviyorum özür dilerim .
Alev: Kürşat bi siktir git ya aldat sonra seni seviyorum istiyerek olmadı de bide özür dilerim de ya ciddi özür dileme yapmasaydın ben mi sana dedim bak artık seni sevmiyorum galiba ben başkasını seviyorum Kürşat başkasına sevdalandım.
Kürşat: kim mert itimi he söyle şerefsiz mı.
Alev: şerefsiz sensin Kürşat it de sensin evet o evet senin gibi değil pezevek .

Mert'den
Mert onları izliyordum ki sonra alevin sinirle kalktığını gördü hızla iceri girdi peşinden koşarak gittim tuvalette gitti
Bende kapıda beklemeye başladım içerden kırılma sesleri geliyordu sonra ateş'i çardım.
Alp ve herkezin timi burdaydı .
Alp: güzelim aç kapıyı.
Alev: gidin başımdan çok sinirliyim birisini döve bilirim .
Alp: ama abicim bak albaya söylerim seni .
Alev: banane gidin lan başımdan .
Mert : alev bak aç kapıyı herkez gitti sadece ben varım hadi aç ta kapıyı.
Alev : yalanını sikim mert ben alamayamıyorum ya .
Telefon çalar.
Efendim yasin.
Abla Tuana .
Naldu tuanaya.
Abla şakalaşyorduk .
Eee sonra.
Abla şakasına itirdim 
Ayağı kaydı yuvarlandı .
Kosarak gittim yanına başından kan geliyordu .
Hangi hastane yasin  .
Mardin devlet hastanesi.
Geliyorum .
Ağlamaya başladım hemen dışarı çıktım herkez bana şok içinde bakıyordu
Ben Koşarak motorun yanına gittim ve bidim albaya haber verdim izin verdi tabi içeri girdim danışmaya sordum kadın korktu kekeleyerek cevap verdi herkez bana bakıyordu sonra arkama bakmaya bende baktım abimin timi benim timim Mert'in timi arkamda hızlıca  teyzemlerin yanına gittim  teyzem beni bu halde görünce daha çok ağlamaya başladı koşarak sarıldım sonra elimi yüzümü yıkadım çok birsey yoktu elime pansuman yaptılar o sırada Tuana çıktı ameliyathaneden odada uyutuyorlar merte sarılıp ağladım sessizce ateş dışında Mert'in timi abim dışında abim timi ve benim timin hepsi tuanayi tanıyor sonra gelcekler .
                                             
mert: güzelim sana birşeyler aliyimi. Alev:istemiyorum kardeşim orda yatarken hiç bir şey yemicem .
Teyzem: kızım git ye.
Alev: ama teyze.
Teyzem: aması maması yok.
Alev: tamam gel mert .
Mert: gidelim  .
Bitti

Hayataki Şansım(Gerçek Ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin