Konuşabiliriz ama şuan değil dedim ve gittim odam girdim. Rafet babam aradı bende açtım .nasıl kızım iyim baba nerdesin kızım karargahtayım iyi aferin ben seni tutmiyim ozam yok bende çıkıyorum tamam kızım. biz mardineyiz sedef annen seni özlemiş gel akşam yemeğine eve bende büyük bir zekle geliyorum Rafet babada görüşürüz kızım görüşrüz babacım diyi kapatmışım . Alp hemen arkamdan babamı aradı dedi hayır bende Rafet babam aradı demişim. odan sen bize baba abi anne deme başkalarına de .
bende seni ilgilendirmez Alp abi demişim biyan bana sarılıp döndürmüş canım kardeşim benimm demiş
bende abi beni bir bırak senin ne işin var burda aynı kârargahta olamayız ben soy adımı değişince napıcaz komutan gelmiş sizin olayı biliyoruz demiş bir isnisna yapıcaz demiş ben şaşırmışım diğerleri nerde diye sormuşum onlar diğer karahgahta çalışıyorlar demiş bende benim gitmem lazım diyip gitmişim. Alp bana kötü imalarda bulunsanda benle ilgilendi bana yazdı iyi geceler dedi özür diledi oyuzden bende onu afetim ki diğer kızın yaptı az buz değil yani neler yapmış neler şerefsizin önde gideni.Eve geldim bir kaç tane araba vardı akrabaları gelmiştir ben bir çoğunu tanıyorum bir şey olmaz bende anahtar olduğu için sedef anne kim geldi diye bağırdı bende ben gel sedef anne diye bağırdım üstümü değiştirip gelcem diye bağırdım oda tamam güzelim kızım dedi bende hemen odama çıktım. onlar benim gerçek ailem olmasada onlar bana baktı babam beni sokağın ortasında döverken Rafet baba ile sedef annem kurtardı ben onalara gidiyorumdum evden atılınca.
samet abimde onlarla yaşıyordu sedef annemin hastalığı olduğu için çocukları olmuyor .ben onlara kız Samet abim oğulları oldu ben 18 yaşımdan beri onlarla yaşıyordum İstanbulda Rafet babam emekli oldu .onlarda Mardine geldi ben geldikten sonra.
Soğuk duş aldım eşortman takımı giydim tarağı mı ve havlumu aldım sedef annemin yanına gitim tarağı verdim saçımı taramaya başladı. mayıştım gözlerimi kapatım bitince açtım baktım biyolojikler aslı hanım ağlayarak bize bakıyordu. sedef annem beni öptü göreve gittiğinden Beri görmüyordum sarıldım okadar sıkı sarıldı ki sırtım daki çizikler sızladı ah diye dedim sedef annem hemen başka odaya götürdü.
Sırtımı açtı kızım noldu sana böyle bende birşey yok anne merak etme acımıyor sen ağlayınca canım acıyor ağlama diyip göz yaşlarını sildim .solana girdik Refet babama sarıldım güzel kızım annen niye ağlıyo diye sordu bende sırtımı gördü dedim ve oturdum .
annemin yanına aslı hanım bize özenerek bakıyordu burdaki herkez bilyor biyolojikleri Alp abim nasılın kardeşim demiş bana bende iyim abi demişim herkez Şaşırmış Alper abla özledim seni demiş bende seni yakışıklım demişim Almira bende özledim seni abla bende seni özledim güzelim. Almira neden bize gelmedin bugün diye sormuş işlerim vardı ablacım Asmin abla kuzum nasılsın iyim abla sen bende iyim ikiz naber iyidir ikiz senden naber Aras abi bize abi deme zaten Alperen sana niye desin ikiz ben burada varken abilerim lütfen benim için kavga etmeyin. herkez gülmüş aslı hanım kızım efendim aslı anne demişim annem ağlamaya başlamış bende sarıldım sonra ayrıldım sedef annemin yanına gitim oturdum anneme anne abim ne zaman gelecek diye sorduğumda abim içeri girdi hemen sarıldım demek yetmez resmen yapıştın abim de sarıldım tamam güzelim diğer abi takımı sinirli bir şekilde bakıyordu takmadım abimde bakıyorumda küçük sıçan özledin mı beni demiş Rafet babam kızıma öyle diyip durma diye bağırdı ben alıştım artık baba dedim .sonra abim bende kurtulunca annemle babamla hasret giderdi. sonra annemle benim yanıma oturdu sonra hep beraber yemek yemeye başladık . benim bir dolmalara saldırışım var anlatamam üç tabak dolma yedim enson abim önünden aldı bende onda vurdum ver tabağımı dedi oda çok yeme evde kalcan başıma. dedi bende evlenen kimiş merak ettim. babam Samet kızımla uraşmayı bırak sen başıma kaldın dedi bende kahka atım kafama vurdu bende öküz insan kardeşine vurrumu dedim oda dil çıkardı içli köfte yedim 5 tane sonra ablam Almira Aylin sofrayı toplayıp odaya çıktık ablam Samet abin ne kadar yaklaşıklı demiş ben de şu içiyordum püskürtüm. ablama bak sen abime aşk oldun demişim. oda kızarmış
dediğim gibi Samet abim odaya dalmış sıçan sana ne aldım gözlerini kapat bakim demiş boynuma kolye takmış bende abiiiii çokkk teşekkür ederim. demişim ki abi odamdan çık demişim odadan atmışım ablamda gülmüş .Almira ablalarım ve yengem size bir şey söylicem demiş bizde söyle demişiz. Almira sevgilim var demiş biz de ne demişiz. ben kimlik numarasını istiyorum demişim oda niye demiş. çocuğun gemetesine bakcam demişim. sonra Fatih görüntülü arıyo abla demiş bende ver bakim demişim oda abla ver tamam demiş ablamla beraber açmışız çocuk siz kimsiniz .sevgilinin ablarıyız demişiz sonra ben yarın Almiranın attığı konuma geliyorsun senle konuşma yapcaz gelmezsen eğer dört tane abiden dayak promosyon birde benden yersin diyip kapatmışım .
Bitti
Hikayemi nasıl buldunuz beyenmeseniz bile canım sıkıldığım içi yazıyorum kendinize iyi bakın bayss