Multimedya Ayaz
-Gece-
Bara geldiğimizde hemen kendimizi bar taburelerine attık. Üçümüzde barmene votka söyleyip etrafa bakınmaya başladık. Bir ara bugün çarptığım çocuğu görür gibi oldum ancak tekrardan baktığımda yanlış gördüğümü anladım. Barmen sonunda içecekleri önümüze koymuştu. Ben ve Derin yavaş yavaş içerken Baran dördüncü votkasını içecekti. Sonunda dayanamayıp elinden bardağı aldım. " Yavaş ol adamım." " Gece karışma!" "Noluyor sana Baran ne bu tripler." " Yok bir şey. Şimdi ver bardağı." "Hayır vermicem. Barmen çocuk, yanımdaki oturan beyefendiye içki vermiyorsun. Anlaştık?". "Tamam" dercesine kafasını salladı. "Ne halin varsa gör Gece." deyip yanımızdan uzaklaştı. Baran gider gitmez Derin konuşmaya başladı. " Fazla ileri gittin." " Ben mi? Asıl ileri giden o. Ben sadece onun iyiliği için öyle yaptım." " Bir şeye canı sıkılmıştır. Sende üstüne gidince sana patladı." "Hı hı" deyip son noktayı koydum.
Bir süre daha etrafa bakındıktan sonra Derin yine konuşmaya başladı. "Sıkıldım." "Bende." "Hadi yine iddiaya girelim." "O işleri bıraktığımız sanıyordum Derin." "Bir kere daha denemekten bir şey olmaz." "Bilmiyorum Derin" diyerek votkayı da bir dikişte içtim. "Hadi lütfen Gece." dedi ellerini kenetleyip yalvararak. Şuan tam bir çocuk gibi. Onun bu haline gülüp "Tamam ama bu son dedim. " "Tamam. Son." diyerek boynuma sarıldı. "Söz mü?". İzcilerin şu söz verirken yaptığı işareti yaptı ve "İzci Sözü" dedi. "Baran'ı alıp geliyorum." diyerek yanımdan ayrıldı. O yokken bende kurbanımızı seçiyordum ve bir kaç masa ötede bugün çarpıştığım çocuğu gördüm. Aşırı seksiydi. Bir anda gözlerimiz kesişti. Yüz ifadesinden beni tanıdığını anladım. Çarpık bir sırıtış belirti suratında. Yana doğru eğilerek yanındaki erkeğe bir şeyler söyledi. İşte o zaman yanında birisi olduğunu fark ettim. Her ne söylediyse yanındaki de bana bakmaya başladı. O...sanki daha seksiydi. Kahverengi saçlı ve saç rengi gibi gözleri vardı. Siyah tişörtünün altındaki kaslar adeta ben buradayım dercesinelerdi. Onunda beni süzdüğünü fark ettim. Yüzüne baktığımda hiçbir ifade göremedim. Çok...ifadesizdi. Ben ona bakarken yanıma Derin ve Baran geldi. " Eee şanslı kurbanımız kim " dedi Baran. " Sen söylemeden ben söyleyim Gece. Baran'a her şeyi anlattım. İlk başta senin gibi zorluk çıkardı ama yalvarışlarıma dayanamayıp kabul etti." Derin bunları söylerken de 32 diş sırıtıyordu. " Pekala. Ben kurbanı seçtim bile" " Ne ara seçtin kızım." " Siz gelmeden seçeyim dedim Baran." " Kim peki?" Kafamla az önceki yüzü ifadesiz olan kişiyi gösterdim. " OMG! Tam bir bad boy." " Öyle duruyor" " Ancak kızlar bir sorunumuz var. " Neymiş o dermiş gibi Baran'a bakmaya başladık. " Şöyleki; seçtiğin kişi Ayaz. Ancak o kızları sadece bir sürtük gibi kullanıyor. Kolay kolay birisini sevmez, aşıkta olmaz . Alacağınız işimiz zor bebeklerim." " Zoru severim. İddiaya varım." " Emin misin Gece? Ben bile tırstım ondan. Daha yolun başındayken vazgeçebilirsin bak." "Evet, eminim Derin. Kurban o." dedim ve votkayı bir dikişte bitirip masaya bıraktım. Derin bana dönüp " Plan ne?" dedi." " Imm...Bir fikrim yok. Baran?" dedim sorarak. "Zor kızı oyna ki Ayaz oyundan şüphelenmesin. Asıl sorun şu ki Ayazla sen nasıl tanışacaksınız?" "Orasını sonra düşünürüz. Hadi kalkalım artık geç oldu. " dedim ve bar taburesinden inerek bizimkileri beklemeye başladım. Onlarda hazır olunca barın çıkışına doğru yürümeye başladık. Kapıdan çıkmadan son kez Ayazların masasına baktım. Bakmamla da şok olmam bir oldu. Ayaz'ın üstünde bir sürtük, boynunu sömürmekle meşguldü. Ayaz ise kollarını açmış. Bir elinde votka bardağıyla tam da benim olduğum yöne doğru bakıyordu. Daha sonra kendime gelip bardan çıktım. Etrafa bakınıp bizimkileri aramaya başladım. "Buradayız Gece" kollarını sallayarak bana doğru bağırıyordu Derin. Onların yanına doğru gitmeye başladım. " Acele et!" "Tamam geliyorum Baran." Biraz daha hızlanıp onların yanına vardım. Hemen arabaya doluştuk ve istikamed ev. "Bardan niye geç çıktın Gece" dedi Baran dikiz aynasından bana bakarak. "Çıkmadan önce Ayazların masasına baktım da..." "Eee" dedi Derin genişçe sırıtarak. "Ee si Ayaz'da gözlerini dikmiş bana bakıyordu." "Oha! Sen ciddi misin?" dedi Derin gözlerini pörtleterek, "Evet" dercesine kafamı salladım. "İlginç. Neyse yanındaki çocuğu gördün mü? O da aynı onun gibi seksiydi. Degil mi Gece?" "Bugün çarpıştığım çocuktu."dedim Derin'e dönerek. "Şanslı sürtük. Acaba Ayazla ilgisi ne ki?"dedi düşünerek. "Kardeşi"diyerek sonunda sessizliğini bozdu Baran. "Ciddi misin" dedik Derinle aynı anda. "Ayaz kadar o da tehlikeli. Kötü işlerin başı gibi bi şeyler. Ancak son söz Ayazda bitiyor. Daha pis işlerini de duydum. Adam öldürme,uyuşturuculuk,kadın pazarlama,dolandırıcılık ve aklına gelebilecek her türlü pis işler."ki bunları söylerken de dikiz aynasından bana bakıyordu. Ne demek istediğini anlamıştım. Yavaşca yutkundum. "Gece"dedi Derin soru sorar gibi. Kafamı ona doğru çevirip "Efendim"dedim. Bana doğru dönerek ellerimi avuçlarının arasına alıp konuşmaya başladı. " Bak. Açıkca konuşmak gerekirse Baran'ın anlattıklarından sonra korkmaya başladım. Ya sana bir şey olursa. Baksana adam mafya gibi bir şey çıktı. Hiç buluşmayalım. Hı? Ne dersin?" Gözlerinin içine bakıyordum. Umut ışığı vardı gözlerinde. "Olmaz Derin. Yapıcaz bu işi. Kimseye bir şey olmucak. Söz veriyorum." dedim güven verircesine. "Ne olurdu kabul etseydin Gece. O adama güvenmiyorum. Her şeyi yapabilecek bir insan."bıkkınlıkla söylendi durdu ama pek faydası olduğunu da söylenemez. "Siz varsınız. Siz varken bana bir şey olmaz. Hem bu zaman kadar her iddianın üstesinden geldik. Bundan da gelicez. Bak gör." Bu zamana kadar sesini çıkarmayıp dikiz aynadan bizi izleyen Baran'a dönerek "Sahilde indirir misin beni Baran." Kaşlarını çattı hemen ve ardından şunu söyledi "Neden?" "Hava almak istiyorum biraz." "Tamam ama gece kalma.Beni ara ben seni almaya gelirim." "Gerek yok Baran." Konu burada kapanmıştır diyerek gözleriyle susturdu beni. Bende sesimi çıkaramadım tabi öyle olunca. "Bende geleyim mi Gece" Derin'e dönüp "Yalnız kalsam iyi olur."diyerek kafamı cama yasladım.
Baranlardan ayrılalı 15 dk oluyordu. Her ne kadar Derin'e bir şey olmucağına dair söz versemde içten içe bende onlar gibi korkmaya başlamıştım. Bu zamana kadar her iddia da başarılı olmuştuk ancak bu farklı olucaktı. Hissedebiliyorum. Bir yanım vazgeç dese de diğer yanım ise bunun tam zıttını söylüyordu. Devam etmemi. Bende Devam etmemi söyleyen yanımı seçtim.
Bir yarım saat daha oturduktan sonra kalkmaya karar verdim. Tam kaldırımdan inecekken aklıma Baran'ı aramam gerektiği geldi. Onu aramıcaktım. Beni almamasına dair mesaj atmaya karar vermiştim. Çantamdan telefonumu çıkarıp mesaj yazmaya başlamışken kaldırımdan inmiştim. Tam bi kaç adım atmıştım ki fren sesiyle olduğum yerde donakaldım. Kafamı kaldırıp sesin geldiği yöne baktığımda ise iki çift kahverengi gözlerle karşılaştım.
Merhaba arkadaşlar. Hikayemi okuduğunuz için ve bana destek çıktığınız için teşekkür ederim. Umarım hikayemi beğenerek okuyorsunuzdur. Son olarakta sizden ricam hikayem hakkında iyi veya kötü görüşlerinizi yazar mısınız? Şimdiden teşekkürler ☺️😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN iÇİNDEKİ GECE
ChickLitSiyahın İçindeki Gece. Her oyun mutlu son biter mi? ... Ama sonunu görmek için oyunu bitirmek gerekir... Acaba bu oyun mutlu sonla bitecek mi yoksa oyun bitse bile mutlu olabilecekler mi?