Deveti sam mjesec,par dana me deli od porodjaja.Proslih tri meseca nista specijalno nisam radila.Uglavno sredjivala sobu za decake.Danas stizu finalni detalji.Par ramova,kutijica i stvari za bebe.Sto se tice interneta bilo je kako sam rekla.Nestala sam.Mislim za ljude.Za sebe sam se samo sklonila da mogu u miru da pripremim sve ukljucujuci sebe za porodjaj.Datum na koji bi trebalo da se porodim je 19jun.Danas je 17.Radujem se,jedva cekam da ih drzim u svojim rukama,da im vidim te male okice i uzmem male rucice.U mom razmisljanju i sanjarenju o bebcima prekinuo me je postar na vratima.Dolazim otvaram mu vrata,potpisujem papire i uzimam paket.
Nakon nekih 1ipo zavrsila sam dekorisanje sobe.Izgledala je savrseno.
Ako mene pitate sjajna je.Nisam htela previse plave boje,vise sam isla za neki natural stil.Jer se bolje uklapao uz stan.Zvala sam Ivu i Kilyna da dodju na kafu i usput vide sobicu.
-Hana ti si ovo top sredila
-Da bas super izgleda
-Hvala ajmo sad dolje na kafuSisli smo i sjeli za stolom.Skuvala sam kafu i poceli smo da pricamo o svemu.Najvise o bebama naravno,sta da kazem spremam se haha.
Ustala sam se sa stolice i osjetila ostar bol u predelu karlice.Ne sjecam se kad me nesto toliko bolelo.Uhvatila sam se za sto i za stomak.Cini mi se da se bol povecavala.Iva i Kilyan su skocili i odmah rekli da idemo u porodiliste.Iva je uzela vec spremljenu bolnicku torbu iz sobe dok mi je Kilyan pomogao da udjem u auto.On je vozio dok je Iva sedala iza samnom.Mnogo me je bolelo bila sam svesna toga da cu se danas porodit.
-Jel te boli mnogo
-Da Iva|kad sam to rekla osetila sam da mi ide voda niz noge puko mi je vodenjak.Iva je videla ono sto sam ja osetila i odma rekla Kilyanu da pozuri.Ispred porodilista smo bili za dva minuta.Cim su me videli su me odveli u salu za porodjaj.Imala sam srece da je tu bio moj doktor koji mi je odmah rekao da su bebice dobro.
Nakon par sati najveca bol sveta koju sam osetila je prestala kada su ih spustili u moje narucje.Bili su prelepi.Preslikani Dusan.
-Gospodjice da li ste odlucili imena
-Da da
-Uredu reci te mi da zapisem
-Aleksa i Andrija
-Prelepa imena
-HvalaMoji decaci.Sto sam ih vise gledala to sam vise videla Dusana u njima.Isti nos jste usne,male usi.Dusanova kopija.Tad sam i pocela da razmisljam o njemu.I da mi je zao sto nije tu da mi drzi ruku ili me poljubi u celo.Ne znam sta cu sad da radim sa njim,al znam da cu se fokusirat na Aleksu i Andriju.
Nakon dosatnih par sati u sobu su usli Iva i Kilyan.I oni su bili zadivljeni njihovom lepotom i slatkocom.Popricala sam malo sa njima i dogovorila se da ce me oni sutra ujutro vratiti kuci.Da odmah idem kuci posto sam uredu i bebe su potpuno zdrave.
Sledece jutro
Kilyan i Iva su dosli po nas,doneli su i kolica za blizance koja sam kupila.I presrecna sam izasla iz porodilista sa dva prelepa decaka.
YOU ARE READING
Skriveni osjecaji
Teen FictionPasces ti na mene kad tad,bices moja Ne pada svaka na tebe Vlahovicu To cemo jos videti