Sneg

357 19 3
                                    

Zavrsavam poziv i polako krecem kuci.Stigla sam u stan i prvo se istusirala i uradila moj standardni skin care.Odlucila sam da odspavam malo.Nesto se brzo umaram ovih dana i samo mi se spava.

Dusan pov:
Pisem zovem saljem poruke.Radim sve da joj objasnim da je Jana zajebala stvar.Dok je Hana bila na pisti,a ja ulazio u kabinu iza da je sacekam sa njenim buketom omiljenih belih ruza.Jana je usla posle mene i krenula nesto da mi prica kako Hana nije za mene ja sam je ignorisao i taman u momentu kad je Hana usla me povukla u poljubac.Koji nisam ocekivao,a jos manje zelio.Izraz na Haninom licu me je najvise povredio.Video se osjecaj izdaje,a ja sam hteo sve samo ne da je izdam.Izletela je napolje,a dok sam ja odlepio Janu od sebe vec je uveliko izlazila sa parkinga.Odmah sam je nazvao,poslao 101 poruku,ali nista.Posle sam shvatio da sam blokiran na sve sto se moze blokirat.Hvala bogu pa sam imao Filipa.Koji me je naravno prvo posrao posto se opet desilo isto kao i prvi put,ali mi opet pomagao i pokazivao sve sto izbaci.I ona je smanjila aktivnost,a ja sam bas pao u depru.Nista mi se nije dalo.Ni treninzi ni nista,ali sam nekako gurao dalje.Zasluzio sam.Tako sedim na kaucu u hotelu posto smo u Fiorentini zbog neke utakmice.U sobi sam sa Filipom naravno koji je upravo usao,mislio sam da vrata nece ostati na mjestu ali su se dobro drzala.Doleteo je do kauca drajuci se moras da vidis ovo,moras da vidis ovo.

Znao sam da se radi o Hani.Seo je pored mene i pustio mi njen stori.To je bio video na kome je ona pricala.

Sve ove divne godine u Italiji su donele toliko predivnih uspomena i pobeda.
Sada je vreme da okrenem novi list u zivotu i krenem u nove pobede koje ce se ovog puta desavati u Francuskoj.Hvala Torino vidimo se Pariz.

To su bile njene reci,koje je doduse rekla na engleskom.

U usima je krenulo da mi zujim,da mi se muti pred ocima i da me obliva hladni znoj.

-Dusane DUSANE|drmao me Filip
-Da da
-Jesi dobro
-Jesam
-Ne izgledas tako
-Ja sam sokiran
-Ne zeli da ostane u Torinu,logicno je
-Ja ja
-Nema sad ja ja trebao si pre razmisljat
Veruj mi pusti da prodje malo vremena,imam osecaj da ce sve biti okej.Mora sve biti okej jer ne mozete jedno bez drugog.Ne funkcionisete.
-Uredu ako ti tako kazes

Hana pov
Okacila sam stori da fanove obavestim za prelazak u Pariz,a odmah nakon toga zvala Ivu.
To me najvise boli.Sto cu biti razdvojena od nje.Nismo se nikad odvajale jedna od druge.Bice mi tesko,ali zna da ce uvek biti tu za mene pa bila u Italiji ili Francuskoj.

....

Na letu sam za Pariz.Idem svojim avionom.Spakovala sam pola kuce.Stan mi je u samom centru.Predivan je i ima prelep pogled na Ajfelov toranj.Vani je vec dosta zazimilo,sami je kraj Novembra.Tako da sam u svojoj sivoj oversize trenerci.Let sam kao i obicno prespavala.Sleteli smo u Pariz predvece.Polako je poceo da pada mrak,dok je duvao neki hladni vetric i rumeneo mi obraze.Zovnula sam taksi i krenula ka stanu.Pariz je bio prelep.Grad iz snova.

Nakon dugih 12 sati putovanja napokon sam sjela u svoj novi stan.Nisam imala snage da se raspakujem veceras,vec samo da slikam stori i legnem u krevet

Nisam imala snage da se raspakujem veceras,vec samo da slikam stori i legnem u krevet

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Okacila sam stori i legla da spavam.Ipak me sutra ceka raspakivanje,a onda i revije.

Dusan pov:
Vec je kasno,oko 00:30.Lezim u krevetu i skrolujem ig.Filip takodje.

-Dusane
-Da?
-Vidi|rekao je pruzajuci mi telefon sa Haninim storijem
-U parizu je
-Zezas ja mislio Beograd na vodi
-Dobro izvini
-Filipe sta ja da radim bez nje
-E pa ne znam pitaj Janu kretencino
-Ne pomazes
-Niti zelim

Rekao je i okrenuo se.Razumem ga.Okrenuo sam mu i ja ledja i pokusao da zaspem i izbacim Hanu iz glave.Sto je nemoguca misija.

Hana pov:
Ujutro me umjesto cvrkuta ptica budi povracanje.Izletela sam iz kreveta i odmah otrcala u kupatilo.Dusu sam povratila.Ne znam sta se desava.Sjela sam na krevet ne znajuci sta da radim i naravno u takvim situacijama odmah nazvala Ivu.

-Sta je curko probudila si me
-Iva nesto nije okej
-Sta
-Probudilo me povracanje,boli me stomak stalno mi se spava,a sad mi se jede slatko
-Hana
-Da?
-Ja mislim da si ti trudna

Iva je uvjek bila veoma direktna osoba.Sto sam volela kod nje,ali u ovom momentu sam htjela da je zadavim

-MOLIM?!
-Pa jeste imali sex
-Pa jesmo
-Zastita?
-Ne secam se
-Eto to ti je to,kad treba da dobijes
-Stani sekund da proverim

Ulazim u aplikaciju i vidik da mi kasni dva dana

-Kasni mi dva dana,sta da radim sad Ivaa
-Prvo ne panici,drugo kupi test i javi kad uradis

Poslusala sam je.Apoteka mi je bila odmah iza ugla.Sisla sam i kupila test.Vratila se u stan i uradila test.Stojim iznad lavaboa i tresem se.Ne znam sta da radim,sama kako cu sta cu.Okrecem test i vidim dve crtice.

-Iva ja to ne mogu
-Kobilo dolazim i ja tamo zvali su me i mozes
-Ozbiljno
-Da,a sta ces sa Dusanom
-Nista
-Neces mu rec
-Ne
-Aha bices ona singel rich mom
-Haha da da

Tako me Iva kao i obicno nasmejala.Dolazi za par dana zajedno sa Nemanjom sto mi je super jer cu imati nekoga ovde.Tad sam i zakazala pregled da bi ona mogla poci samnom.
Moram priznati uopste mi nije svejedno.Imam 21godinu sama sam sa detetom,ali Dusana necu ukljucivati.Znam da mu se javim da bi ponovo zavrsili zajedno.Jer mi nedostaje.Cak sam ga sanjala sinoc.Ne mozemo jedno bez drugog,ali moja tvrdoglavost vodi igru kao i uvek.

....

Stojimo u cekaonici.Ja se tresem nije mi dobro dok mi Iva ceska rame i govori da ce sve biti okej.

Ulazim u prostoriju sedam za sto i doktor mi stavlja neki hladan gel za ultrazvuk.

-Beba je zdrava i napreduje sasvim dobro,kad ste saznali da ste trudni
-Pre 7dana
-Tako kasno,vi ste vec 2mesec
-Aha uredu hvala vam
-Hvala vama vidimo se sledeceg meseca

Izlazimo i ja sam u jos vecem soku.Mislim logicno je,ali sam tek sada shvatila.Ta nasa zabava desila se sami kraj oktobra,a sad je vec 1 decembar.Vani je i sneg poceo padat.
Kao suze niz moje crvene obraze.

Skriveni osjecajiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon