Princeza

370 15 12
                                    

8 meseci kasnije
Trenutno sam 8mesec trudnoce.Dusan je sjajan.Pomaze mi u svemu i sjajan je sa blizancima.Poceli su da hodaju,to je pravi haos po kuci.Svaka ostrija ivica je zasticena da slucajno neki od njih ne udari glavicom i da to je bila Dusanova ideja.Takodje kako su prohodali tako su i zaigrali fudbal.Svakog dana cekam da me lopta pogodi u glavu kroz prozor.Sto vise rastu to vise lice na Dusana.Poveli smo ih u Srbiju da vide svoju zemlju i promene pasos.Posto nisam htela da mi deca imaju Francuski pasos.Kada smo to zavrsili malo smo se opustili i posli do grcke.Decacima se previse svidelo more.Doduse kad se udruze njih 3. protiv mene to je haos.Taman zaspem na lezaljku,a oni iskoce i poprskaju me vodom.Iskreno se nadam da ce nasa sledeca beba biti devojcica.Volim ja svoje decake kad kazen decake ukljucujem i Dusana u to,ali mi fali malo zenskog drustva.

Kad smo kod zenskog drustva danas idemo da nam kazu pol bebe.Nisam htela da pravim nikakvu zurkicu niti isto posto Dusan ima veoma bitnu utakmicu veceras,na koju naravno idemo svi,da podrzivo tatu.

7ipo ujutro je i bude me nezni poljupci po licu.Obmotavam mu ruke oko vrata i grlim ga dok on stavlja svoje na mesto gde je nekada bio moj struk.

-Haha nemas sada sta uhvatit
-Cuti
-Molim?
-Cuti

Rekao je i naslonio glavu o moj stomak.U tom trenutku sam osetila kako je bebica sutnula.Dusanov izraz lica se ozario.

-Jesi osetio to
-Da jesam

Rekao je i poljubio mi stomak.Pocela sam da se spremam i polako smo krenuli pud doktora.Unajmili smo bejbisiterku posto se Iva porodila sa malim decakom Pavlom,i ima pune ruke posla.Naravno ja joj uvek pomazek kad god stignem i znam da joj znaci jer meni prvih par nedelja nije bio niko tu da pomogne.

Stigli smo kod doktora i sve je islo klasicno.Gel ultrazvuk,a onda je doktor postavio pitanje.

-Zelite li da znate pol
-Da?
-Imacete malu devojcicu,cestitam
-Hvala puno doktore

On je izasao iz sobe,a Dusan se prilepio mom stomaku i poceo da ga ljubi.

-Ejj ona ce biti mamina princeza ti vec imas dva mala harambasa
-Oni su moji princevi,a ona ce biti moja princeza
-Haha kako ti kazes
-Na povratku smo svratili u poslasticarnicu i decacima kupili dorucak.

Oni su izasli vani da se igraju,dok sam ja posla na neki interviju koji sam imala.
Interviju:
Svi znamo da ste u braku sa poznatim fudbalerom,kako to izgleda?
-To je sjajno,Dusan je stvarno sjajan otac,bas ume sa decom.Sada kao sto vidite cekamo jos jedno,samo sto je ovoga puta devojcica
-Sjajno cestitam,ljudi kazu da ste imali jedno od najljepsih vjencanja
-Pa nije sto je moje,ali ja stvarno mislim da je tako.Bilo je savrseno.Stvarno vencanje iz snova

Napokon sam dosla kuci.Decaci su rucali i igrali se u svojim sobama dok je Dusan lezao na kaucu.
Cim sam usla u kucu on je posao da se sprema za utakmicu.Ja cu ostati u ono sto sam isla na interviju,ali trebam spremiti decake.

Idemo odvojeno,Dusan je vec posao,a ja sam tek spremila Andriju.Na brzaka sam spremila i Aleksu i sebi popravila malo sminku.Usla u svoje auto i krenula pud terena.Hvala bogu stigli smo na vreme toliko da sam ih uspela slikati za stori.

Hvala bogu stigli smo na vreme toliko da sam ih uspela slikati za stori

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Uz natpis Daddys boys i tagovala Dusana.

Utakmica je prosla sjajno,sa tatina 2gola decaci su bili srecniji nego Dusan,a on ponosan sto ima 3najbolja navijaca.

Mesec dana kasnije

Danas izlazim iz porodilista sa malom Aurorom u rukama jer je Dusan hteo da joj da ime.Sobica je spremna,a blizanci presrecni.Aurora je bila ista ja.Imala je iste kristalno plave okice,i rumene onrascice kao i malo vece usnice.Bila je preslatka na mamu naravno.

Sobu sam ja uredjivala,cela je bila u bebi pink i bez bojama za pravu princezu.Ulazim u kucu sa Aurorom u rukama dok iza mene stoji Dusan sa torbom.

-Momci dodjite da upoznate sekicu
-Sekicaa

Oboje su viknuli i dotrcli do mene u hodniku.Andrija je uvek bio emotivniji i nekako razumniji Aleksa je bio malo cudoviste

-Seka je prelepa,a kako si ti mama
-Jeste lepa,al sam ja lepsi
-Aki ja sam super hvala sto bitas a ti tatin narcisu mali

Rekla sam Aleksi i pogolicala ga po stomaku dok se Dusan pravio lud iako je znao da je tacno ono sto sam rekla.Sela sam na kauc i drzala je u rukama dok je Aleksa trcao po kuci,a Andrija sedao pored mene

-Smem da je pomazim mama
-Naravno ali po nozici samo i budi nezan
-Hocu,a kako se seka zove
-Aurora
-Kao ona sasava uspavana princeza|rekao je aleksa sa dinosaurusom u ruci
-Jeste haha
-Nije sasava nasa sestra je princeza
-Jeste sine

Rekao je Dusan sedajuci pored mene a Akija stavljajuci u njegovo krilo.

Par dana kasnije

Vec je paodao mrak njih troje su igrali fudbal dok smo ih ja i Aurora gledale sa tarase.Svakim danom je sve vise licila na mene i to mi se bas svidjalo.Sada je uveliko pao mrak.

-Momci,ajmo kada i spavanje
-A molim te mama jos malo|rekao je Rex(tako zovemo aleksu,a aki Andriju)
dok je Aki vec usao u kucu
-Ne Aleksa odma
-Ajde slusaj mamu sine

Svo troje su usli u kucu,Dusan ih je okupao dok sam ja uspavala Auroru.Njih dvoje su takodje legli i zaspsli,a ja sam usla da se istusiram.

Topla voda mi je prijala,ali Dusanov dodir na mom struku mi je jezio kozu.Poceli smo da se ljubimo i svi znamo u sta je to preslo.Kad smo zavrsilu i legli u krevet Dusan mi je sapnuo na uvo da zeli jos jednu princezicu.

_________________________________________
Bice jos jedan deo za sat vremena i prica se zavrsava,ali odmah sutra izlazi nova🤫🤭

Skriveni osjecajiTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon