Vrata sobe se polako otvaraju,ja sjedim na krevetu mamurna sa ogromnom glavoboljom.U sobu ulazi on.Sa casom vode i kutiom tableta.Sjeda pored mene na krevet.
-Kako si?
-Pa u soku i boli me glava
-Evo popi tabletu|dao mi je casu vode i gledao kako pijem tabletu
-A sto si u soku
-Pa kako sam ja zavrsila ovde niceg se ne secam
-Pa popila si malo previse i krenula da padas i ja sam te uhvatio,i posto nisam imao tvoje kljuceve doveo sam te kod mene|pogledala sam ga sa dignutom obrvom
-Ne brini ne brini nista se nije desilo spavao sam na kaucu
-Hvala ti|izustila sam gledajuci u pod.Mozda sam ipak bila pregruba prema njemu.Ne nisam i ko zna koliko je njih lezalo u ovaj krevet.
-Nista uvijek,imas nesto isplanirano danas?
-Da imam reviju,sto?
-Ma nista samo pitam,hajde dole spremio sam dorucak|digla sam se iz kreveta idalje u kompletu u kome sam bila vani umila se i isprala zube onom tecnoscu posto ih nisam mogla ni oprat.Sisla sam dole i sjela za sto dok je on bio u kuhinji.Kuca je odisala luksuznim izgledom i bila je veoma uredna i stvarno je lepo mirisala,sto znaci da je on odrazva i cisti sto je sjajno.Moje misli i razgledanje je prekinuo Dusan sa tanjirom wafli i keceljom oko struka.Krenula sam da mu se smijem.-Sta?|rekao je praveci glupu facu
-Od kad Vlahovic kuva i nosi kecelju,moram te slikat|uzela sam telefon i krenula ga slikavat
-Alo mala|skocio je i krenuo da mi uzme telefon,ali sam se ja oduprela pa je krenuo da me golica
-Dusane dosta|rekla sam kroz smijeh
-Znaci sad smo presli na ime dobar sam
-Hahaha ne nadaj se Vlahovicu
-Trebao sam cutat|krenuli smo da jedemo i wafli su stvarno bili sjajni
-Vlahovicu nisam znala da kuvas,ovi wafli su sjajni
-Hvala Hanci
-Hanci?
-Da Hanci
-Haha dobroKada smo zavrsili sa jelom pricali smo malo,a onda sam ga zamolila da me vrati kuci da bih se spremala za reviju.U autu smo pricali nesto o reviji gde je u koliko sati i tako,mislim sve to me on pitao zasto ne znam.Stizemo ispred moje kapije i ja izlazim da bih dala znak strazaru da otvori.
-Sta se to cuva u toj kuci pa imas dva strazara
-Ja Vlahovicu ja se cuvam
-Haha jao da zaboravio sam da si ti od zlata
-Za tebe jesam
-Hahah ma divnoParkirao se ispred vrata
-Nista onda cao Vlahovicu
-Cao Hanci |rekao je dok sam ja vec zatvarala vrata.Nasmijala sam se na to Hanci ni sama ne znam zasto.Simpatican je,ali ce mu trebat dugu dugo vremena za nesto vise od Vlahovicu,a i rekla sam sebi jos kad sam bila mala da nikad necu bit sa fudbalerom.Usla sam u kuci i ono klasika se spremila za reviju i krenula ka mjestu okuplanja.Kasnila sam malo,ali sve se stize.Na setu sam bila sa Belom Hadid ona mi je isto super drugarica pa smo u svoj guzvi odlucile da ipak izbacimo neki story.Kada smo zavrsili sminku i frizuru krenula sam da se obucem.Autfit mi je bio crna kratka haljina sa sljokicama i bjelim natpisom Litle black dress sa strane.Haljina je bila golih ramena,na ruke sam imala sljokicaste crne rukavice ,a na noge iste takve cizmice.
Revija je krenula i ja sam bila 9 po redu.Izasla sam na pistu i krenula da koracam u ritmu pjesme gledajuci u publiku,a onda sam spazila njega.Dosao je da me gleda.Molim!?
Mislim dobro mozda nije dosao zbog tebe.Da definitivno je dosao zbog mene sad mi se osmjehnuo.Ma cuti Hana i hodaj.Revija se ubrzo zavrsila inace je bila za dizajnera Michael Kors.Silazim sa bine i ulazim u svoju sobu.Za presvlacenje i cujem kako mi neko kuca na vrata.Priblizavam se i otvaram ih tu stoji on sa buketom belih lala.
-Izvoli bila si sjajna
-Jao hvala Dusane stvarno nisi trebao|zagrlila sam ga i uzela buket u ruke.
-Bele lale,moje omiljene kako si znao
-Predpostavio sam,u cvjecari su izgledale najljepse.Privlacile su svu paznju isto kao i ti.
-Pa moram priznati blago sam iznenadjena Vlahovicu ,ali hvalati
-Ma uvijek,a ovoja da li si mozda raspolozena da podjemo na neko pice?
-Izvini,ali ne vec je kasno i zelim da se odmorim.Nekom drugom prilikom Vlahovicu i hvala ti jos jednom za lale prelepe su.|namignula sam mu i zatvorila vrata.Sta se upravo desilo.Pogledala sam se u ogledalo i shvatila da sam pocrvenjela,a ne neces Hana kunem ti se da neces.Ne moze nema teorecke sanse da se ja zaljubim u njega ili bilo sta slicno.Pa on je u javnosti poznat kao muska kurva ne treba ti to.Mozda je najbolje da malo prekinem kontakt sa njim dok me ne prodje ovo.
Stigla sam kuci i vec lezim u krevetu sa telefonom u rukama.Biram koje slike da okacim na ig i odlucila sam se za ove dve.
Haljina mi se basss svidela,toliko da sam je ponela kuci haha.Legla sam da spavam pokusavajuci da maknem misli sa Vlahovica.2 meseca kasnije
Sav kontakt sa Vlahovicem sam prekinula nisam zeljela da se desi bilo sta izmedju mene i njega posto sam polako pocela da hvatam neka osjecanja sto nije dobro.Iva mi je rekla da se samo bojim i da sam kukavica sto sam to uradila,ali sam je ja ignorisala kao sto sam vec rekla hocu da se fokusiram na sebe i svoju karijeru,a ne kao ona ljubaka mi se po Torinu sa onim Radonjicem.E da njih dvoje su se smuvali u vezi su i moram vam priznati nikad sladji par nisam videla.Bas su jedno za drugo i salu na stranu srecna sam zbog nje.Za dva dana idem u Ameriku zbog nekih revija koje i nisu toliko bitne,ali rekoh ajde ionako nemam koga ovde u Italiji posto je Iva stalno sa Nemanjom.
Dusan pov:
Sjedimo u kuhinji Filip i ja.Ja na granici suza ne znam sta sam sada uradio da ucinim da me blokira svugde izgubili smo potpuno kontakt,a ja ne znam sta se desava.Filip je idalje prati,ali ne zeli nista da mi kaze.Filip je skrolao po instegramu i odjedanput napravio onu sokiranu facu.
-Sta si video?|znatizeljno sam upitao
-Ti znas da ti ja ne pokazujem ono sto ona kaci na ig,ali ovo bi morao da vidis.Okrenuo mi je telefon sa njenim otvorenim storijem
-Molim?!Ona ide u Ameriku
-Da i to za dva dana
-Jao meni sta sad
-E pa ne znam Dusane,ali moras da pozuris imas dva dana
ESTÁS LEYENDO
Skriveni osjecaji
Novela JuvenilPasces ti na mene kad tad,bices moja Ne pada svaka na tebe Vlahovicu To cemo jos videti