Epilog

453 25 13
                                    

Proslo je vec 3godine.Prebrzo rastu i prebrzo mi vreme leti sa njima.Aurora je ista ja.I izgled,a i karakter.Samo onaj koji sam imala pre nego sto sam upoznala Dusana i pre nego sto me on raznezio.Decaci vec treniraju fudbal dok se Aurora zainteresovala za ples,iako je rekla kad porasta da ce da bude model kao mama.Dok se Dusan krstio jer niko ne sme da dirne njegovu cerkicu.A kako nam se deca slazu.Sjajno.Divno ih vaspitajemo.Andrija je onaj tip brata koji ce uvek zastititi sestru recima i zagrljajem i biti pored njene strane 24/7 ako je to potrebno.Dok je Rex onaj tip brata koji ce da se pobije i ono bez problema ubije osobu koja je nesto zgresila Aurori.Njih dvoje su sjajna braca a ona sjajna sestra.Sjajna su deca.

Veceras se ceka nova godina pa sam odlucila da organizujem neki fotosuting kao porodicni.Ovo su neke slike.

Ova slika tacno opisuje nasu porodicu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ova slika tacno opisuje nasu porodicu.Ja sredjujem Auroru da bi kako ona kaze bila najlepsa,Dusan bodri Akija da je sve okej dok Reks ne zna sta ce prvo.

Ja sredjujem Auroru da bi kako ona kaze bila najlepsa,Dusan bodri Akija da je sve okej dok Reks ne zna sta ce prvo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ovo mi je omiljena,zbog mene i Dusana u pozadini.Sada je Aurora uzela da jede dok Andrija gleda sta se desava,a Reks on je Reks.

Docekali smo ponoc sa decom i krenuli da im dajemo poklone.Prvo su dobili igracke,a onda je Dusan rekao da ima jos jedan poklon za sve nas za koji ni ja nisam znala.Posao je do nase sobe i vratio se sa plavom kutijicom srenje velicine.Stavio Aurori i krilo i reko da polako otvori.Svi smo se okupili oko nje.Otvorila je kutijicu i iz nje je provirila mala glavica steneta zlatnog retrivera.Odmah ga je izvadila iz kutijice i svi su krenuli da ga maze.Njih troje su se dogovorili na ime Zuco.Dok su se oni vec u pidzamama jurili sa Zucom po kuci ja sam prisla Dusanu imala sam i ja poklon za Dusana.

-Kao prvo nisi normalan za ovo
-Sta mislio sam da bi pas bio sjajan dodatak za nasu porodicu
-Dobro ti ces cistit dlake po kuci
-Hocu
-Haha imam i ja poklon za tebe
-Stavrno ja tebi nista nisam uzimao reko bezveze mi izvini stvarno ja..
-Cuti

Rekla sam vadeci malu braon kutiju iz komode.Dala sam mu je.Otvorio je kutiju i odmah me pribio uz svoje grudi u jedan zagrljaj,a nakon toga lagani frnacuski poljubac.U kutiji je stajao test za trudnocu sa dve crtice.

2godine kasnije

Nikada lepse se nisam osecala u svom zivotu.Imala sam miran i spokojan zivot sa upotpunjenom porodicom.Sad nas je bilo 6+Zuca.

Porodila sam se sa jos jednom devojcicom kojoj smo dali ime Amina.
Ona je jedina bila pravi miks mene i Dusana.Juce smo joj proslavili prvi rodjendan i bilo je sjajno.

Iva i Nemanja su takodje u srecnom braku.Njih je doduse cetvoro Pavle i Ana.I rekli su da je to to sto se tice njih.Nasa deca su dosta bliska pogotovo Pavle sa blizancima posto su slicno godiste.

Ja sam se vratila na modeling,i svaka revija se zavrsi sa ogromnim osmehom i ponekad vikom iz VIP dela bravo mama i cuti ne deri se Aleksa kao i vi niste normalni.

Previse volim svoju decu,a jos vise Dusana.Toliko je sjajan i divan otac,a jos divniji muz.Ne prodje sedmica,a da ja ne dobijem buket belih ruza mojih omiljenih.I da se svako jutro probudim sa gomilom neznih poljubaca po licu.I da zaspem svako vece u njegovom zagrljaju.Skrivanih osjecaja navidiku nema,a ponekad se pitam sta bi bilo da su ostali skriveni?

_________________________________________
Dragi moji to bi bio kraj Skrivenih osjecaja.
Nadam se da vam se svidela ova prica i hvala vam od srca sto ste je pratili,a sutra se druzimo sa devojkom iz kvarta

Voli vas vasa Atina♡

Skriveni osjecajiWhere stories live. Discover now