Katılımcılar : Yoongi, Hoseok, Namjoon
Grup adı : WifesAkşam geliyonuz dimi lan
Namjoon
Nereye?Olm dün konuştuk ya
Parti vercem dedim ya
Gelmiyonuz mu?Namjoon
Öyle desene
Gelirim benHoseok
BendeYoongi
Gelirim herhaldeİyi
Telefonu cebime atıp sınıfa geldim. Esmer daha gelmemiş. En arka sıraya geçip kafamı masaya koydum.
...
"Jungkook JUNGKOOK!"
Matematik hocasının bana bağırışlarıyla uyandım. Kafamı yavaşça kaldırıp hocaya baktım.
"Ne bu sorumsuzluk. Dersin başından beri Taehyung seni uyandırmaya çabalıyo yerinden kıpırdamıyosun."
"Dalmışım hocam" jk
"Her sene bu dalmalarınla uğraşıyoruz zaten. Keyfin yerinde mi bari paşam?"
"Uyandırmadan önce yerindeydi hocam" jk
"Terbiyesiz. Git elini yüzünü yıka gel"
İtiraz etmeden kalkıp tuvalete gittim. Başım deli gibi ağrırken yüzümü yıkadım. Ellerimi lavaboya koyup gözlerimi kapatıp ağrının biraz olsun hafiflemesini bekledim.
Gözlerimi açtığımda arkamda dikilmiş sırıtarak beni izleyen esmer güzelini gördüm.
"Başın mı ağrıyo?" th
"Sanane" jk
"Böyle yapma ama" th
Sinirle derin bi nefes alıp verdim. Yanıma yaklaşıp önümde öylece durdu.
"Akşam parti veriyomuşsun" th
"Evet. Sen davetli değilsin" jk
"Yanlış cevap. Hoseok davet etti bile" th
"Parti benim evimde. Yani davetli falan değilsin" jk
Bir adım daha yaklaşıp dudaklarıma ardından gözlerime baktı.
"Sonuçta bir kişi davet etti. Bu gelmem için yeterli. Neden gelmemi istemiyosun" th
Ellerini belimden sırtıma doğru ufak dokunuşlarla çıkardı. Tanrım kurtar beni lütfen. Esmerle birlikte olmak istemiyorum.
Omuzlarından itip kendimden uzaklaştırdım.
"Senden nefret ettiğim için olabilir mi?" jk
"Görücez nefret mi başka bişey mi?" th
Gülümseyerek gitti. Sinir oluyorum bu çocuğa. Hep de sinir oldum zaten. Ortaokulda yaptığımız anlamsız şeylerden kendine pay almaya çalışması çok saçma. Bütün olanları onu sevdiğim için yaptığımı falan mı sanıyodu? Ben bunları önüme çıkan herkese yapıyorum.
Bir kez daha yüzümü yıkayıp tuvaletten çıktım. Revire gidip ağrı kesici içtim. Sonra spor salonuna çıkıp malzeme odasındaki minderlere uzandım. Zaten bugün beden dersi vardı derse kadar uyur,uyanınca derse girer basketbol falan oynardım. Matematik dersine girmeyip burda uyumak en iyisiydi. Gruba burda olduğumu haber veren bi mesaj atıp uyudum. Beni bulamazlarsa koridorda bağıra bağıra ararlardı. Zaten burda uyurken defalarca yakalanmıştım yine aynı tantanayı çekemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teni Tenime ٭ Taekook
FanfictionBirbirlerine farklı amaçla yaklaşan Jungkook ve Taehyung zamanla bu birliktelikte farklı duygular beslemeye başlar. Birbirine karşı hisleri olan bu iki genç korkunç sırrı öğrendiklerinde de bu aşkı devam ettirecekler midir? "Bunu 2 yıl boyunca ner...