✩¹³ ~ Kardeşim...

15 4 3
                                    

Arabaya bindikten sonra ağlayarak eve gittim.

Mutfaktan 5-6 tane bira şişesi alıp salona gittim. Birayı dikerken Taehyung'un sözleri yankılanmaya başladı beynimde.

"Sonra öğrenirsin şimdi bişey sorma sadece dediğimi yap lütfen" th

Esmer gittiğinden beri haber alamıyordum. Telefonlarıma da mesajlarıma da dönmedi.

"Mesajlarıma, aramalarıma niye dönmedin?" jk

"Görmedim" th

"İki ay boyunca mı? Sana ulaşmak için yapmadığım şey kalmadı. Ananın babanın numarası da yok ki arayım. Ne oldu da yazmadın, aramadın? Hadi benden geçtin niye Kore'ye dönünce geldiğin ilk kişi ben oldum?" jk

"Kook bilmediğin şeyler var" th

"Ya Kook söyleyemem anlasana" th

Biliyodu. En başından beri. Biliyodu.

Sonra Jimin'in söylediği çınladı kafamda

Acıyorum sana. Sevginin ne demek olduğunu bilmiyosun.

Öğrenmiştim. Taehyung'dan öğrenmiştim.

Hayatımda ilk defa birini sevmiştim.

Onunlayken bi ruhumun bulunduğunu keşfetmiştim.

Sevmenin ne büyük bişey olduğunu anlamıştım.

Ama o bu iğrenç şeyi bilmesine rağmen benimle olmaya devam etti.

Annem denen kadın onu bana tercih etmişti.

Hem annemin açtığı yara hem de kardeşimin açtığı yara kalbimi paramparça etmişti.

Çok utanıyordum. Kardeşimle yaşadığım bu şey hiç olmadığı kadar nefesimi kesiyordu, ruhum daralıyor, kalbim sızlıyordu.

O kadar utanıyordum ki beynim bunu kaldıramıyor adeta çan misali çınlıyordu.

Bu utançla, bu kırıklıkla yaşayamazdım. Çekmecemde bi silah vardı.

─────────────

~Taehyung~

Jungkook gittikten sonra annemle biz de ordan ayrılıp eve gittik. Odama gidip kapıyı kilitledim. Yatağıma yatıp ağlamaya başladım.

Yediğim bokun farkındaydım, berbat bi insan olduğumun da farkındaydım.

Jungkooka ortaokulda gerçekten aşıktım. Onu çok seviyodum ama o sürekli beni geri çeviriyodu.

Sonra bu tür şeylerin onun dikkatini çektiğini anladım. Ona öyle yaklaşmaktan başka çarem yoktu. O zamanlar kardeş olduğumuzu bilmiyodum.

Lise sonda aynı sınıfa düştüğümüzde.

-Gerçi sonra annemin bunu kasıtlı olarak ayarladığını öğrendim.-

Ona o şekilde yaklaşmamın bi sakıncası olmadığını düşündüm. Artık gerçekten seks partneri durumuna geldiğimizde anneme anlattım. Ona olan hislerimi söyledim ama annem onu hiç görmemişti. O yüzden Jungkook olduğundan haberi yoktu.

Küçükken bana hep bi kardeşim olduğunu ve ilerde tanıştıracağını söylerdi. Jungkook'un o hiç tanımadığım kardeşim olma ihtimali aklımın ucundan dahi geçmedi.

Bi gün annem Jungkook'un fotoğrafını atıp kardeşimin bu olduğu söyledi. Gördüğümde şok olmuştum. Kendimden iğrenmiştim. Öğrendiğimde iş bahanesiyle Amerika'ya gittim. Jiminle olmasını da bu yüzden istedim. 2 ay sonra beni unutur umurunda olmam sandım. Ama o bana sandığımdan daha çok bağlanmış.

Sonraki zamanlarda onu öyle çok sevmiştim ki bazen kardeşim olduğunu bile unutmuştum bazense kendime engel olamamıştım.

Üniversiteye gittiğimde amacım tamamen bağımı koparmak ve onun hatıralarında
"ulan lise sonda bi çocuk vardı neler yaptık bee" diyeceği biri olarak kalmaktı.

Ama annem tüm planımı bozdu. Bu yaptıklarımdan sonra ben her ne kadar kendimden nefret etsem de Jungkook benden nefret etmesin istedim. Beni iyi hatırlasın istedim.

Beceremedim. Hayatımdaki en büyük iğrençliği yaptım. Kendimden nefret ediyorum, her şeyimden tiksiniyorum, keşke bu dünyaya hiç gelmeseydim.

Bunları düşünürken gözüm avizeye takıldı. Acaba sağlam mı?

─────────────

Jungkook

Yapamadım.

Kafamda dayalı duran silahla yarım saat bekledim ama yapamadım. Lanet kafama sıkamadım.

Ölmeyi hak eden bu iğrenç bedeni dünyadan silemedim.

Penceremin yanına oturdum. Saatlerce dur durak bilmeden ağladım.

Taehyung

Evet.

Oluyor.

Nefesim.

Kesili-

"TAEHYUNG! TAEHYUNG!" a

"AAA HAYIR HAYIR HAYIR. LÜTFEN UYAN AÇ, AÇ GÖZÜNÜ OĞLUM LÜTFEN" a

Öksürmeye başladım. Kanıma tekrar oksijen karıştığında gözlerimi açtım yavaşça. Başımda duran ve kendine "anne" diyen kişiyle göz göze geldiğimde hemen doğruldum.

"İyi misin?" a

"Çok iyi. Harikayım" th

"Oğlum yapma böyle" a

Oğlum?

"Oğlum mu? Hah komik. Oğlum öyle mi? EVET YA BEN SENİN OĞLUNUM. O DA SENİN OĞLUN. AŞIK OLDUĞUM KİŞİ DE SENİN OĞLUN" th

"BEN Mİ DEDİM SANA GİT ONA AŞIK OL DİYE. BAŞKA KİMSEYİ BULAMADIN MI SEVİCEK?" a

"EĞER ZAMANINDA BIRAKIP GİTMESEYDİN ŞİMDİ BU HALDE OLMAZDIK. YA DA EN AZINDAN BANA BUNU DAHA ÖNCE SÖYLESEYDİN. SEVDİM ANNE ANLIYO MUSUN? SEVDİM" th

"UNUT. SİL KAFANDAN ONU. SİL" a

"BU KADAR KOLAY MI YA? BEN YATTIM ONUNLA. NASIL YAPICAM YA NASIL NASIL. BEN YAPSAM O NASIL YAPICAK BUNU. AŞIĞIM DEDİ" th

Bağırmaktan boğazım acımış, kafama vurmaktan da beynim ağrımaya başlamıştı.

Bu kadına daha fazla tahammül edemezdim. Evden çıktım rastgele sokaklarda ağlayarak yürümeye başladım.

Bi kaç saat sonra yağmur yağmaya başladı.

Jungkook - Taehyung

Hayatımın sonu gelmiş gibi hissediyorum.

Bu utançla yaşayamam.

Ona gidemem.

Onu göremem.

Onun aşkı ile ölsem de, bunu yapamam.

Görmezsem özlemimden
Görürsem utancımdan ölürüm

Hayatımdaki tek değerli insan, ilk ve son aşkım,

Kardeşim...

Teni Tenime ٭ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin