☆¹¹ ~ Oğlum, benim. Annen

24 6 5
                                    

Gözlerimi araladığımda esmerin uyuyan yüzüyle karşılaştım. Yataktan çıktığımda tamamen çıplak olduğumu fark ettim. Önceki gün olanlar aklıma dolduğunda kendimi tuhaf hissettim.

Yerdeki kıyafetlerimi giydikten sonra telefonumu alıp yukarı çıktım. 6 cevapsız arama vardı.

3 Hoseok
2 Namjoon
1 Yoongi

Namjoon'u arayıp beklemeye başladım.

"Alo Jungkook. Nerdesiniz siz ya?" nj

"Tae'nin evindeyiz" jk

"Kaç kere zile bastık yoksunuz" nj

"Duymamışızdır" jk

"Ne boklar yediyseniz duymazsınız tabi" yg

"Siz nerdesiniz?" jk

"Gerizekalı mezuniyet varya hani kıyafet falan bildin mi? Gerçi siz seksden başınızı mı kaldırıyonuz azgınlar" hs

"Ya Hoseok aşk olsun" jk

"Olmasın aşk falan" hs

"Neyse Namjoon sen konum at biz geliriz" jk

Telefonu kapattıktan sonra aşağı esmeri uyandırmak için arkamı döndüğümde dibimde durmuş bana bakan esmeri gördüm.

"Off manyak ödüm koptu" jk

"Nereye gidiyoz?" th

"Kıyafet bakıyolarmış mezuniyet için bizi de çağırıyolar" jk

"Biz de gidelim" th

"Gitmesek" jk

"Yok olmaz. Hızlıca kahvaltı yapıp gidelim hadi" th

Esmerle birlikte güle eğlene kahvaltı hazırladık. Masaya oturduğumuzda bunca zaman iyi vakit geçirmemi sağlayan bu esmer adama baktım.

Birlikte kalkışımız, kahvaltı yapışımız, sohbetlerimiz...

Sanki artık birlikte gibiydik. Birlik olmuş gibiydik. Bu bana her ne kadar saçma ya da benlik değilmiş gibi gelse de ben galiba esmeri gerçekten sevmeye ve ona ait olduğumu hissetmeye başlamıştım.

Bu adamla birlikte daha uzunca yıllar geçirmeye hazır hissediyordum kendimi. Yani sanırım.

Emin olmayışımın tek sebebi kendime güvenememdi. Ya yapamazsan, ya sevemezsem sonra ya da ya üzersem onu...

Ama kararlıydım her şeye rağmen. Cebimdeki kutuya dokundum gizlice. Bu hislerimden emin olmaya başladığım bi an gidip o güzel ellerine yakışacak, elleri kadar olmasa da çok güzel bi yüzük almıştım onun için. Evlenme teklifi değildi ama en azından çıkma teklifi etmek içindi.

Aslında şuan sormaya hazırdım. Ama bugün pek uygun değildi sanırım. Hemen diğerlerinin yanına gitmemiz lazımdı.

Bunları düşünerek gülümsediğimde esmer anlamazca bakmıştı bana.

"Bişey mi oldu?" th

"Hm" jk

"Bişey mi oldu daldın gittin" th

"Haa yoo. Bişey olmadı. Hadi yiyelim" jk

Birlikte kahvaltımızı yaparken eğlenceli sohbetlerimizi etmiştik yine. Gülerek dinlemiş, eğlenmiştim bu hayatıma renk katan adamla.

Gülerken boğazına ekmek kaçtığında az daha ölüyodu salak. Son anda kurtardım.

"Kaslı kollarım olmasa ölüyodun" jk

"Tabi ya sırtımı deldin vura vura" th

"Müdahale ettim" jk

Gülerek ayağa kalktı. Masadaki tabakları tezgaha koyup toplamaya başladığında ben de ayağa kalktım. Arkasından diğer tarafına her geçişimde omzuna bi öpücük kondurdum.

Teni Tenime ٭ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin