Απόλλωνα
Σκέφτομαι συνέχεια την Αφροδίτη ,φοβάται παρά πολύ και είναι λογικό με όλα τα μηνύματα που δέχεται , ευτυχώς που ήρθε εδώ να μείνει και είναι σίγουρα ασφαλής, δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι μπορεί να της κάνουν κακό την νοιάζομαι πολύ θέλω να είναι καλά και ασφαλής, θα κάνω τα πάντα για αυτήν. Δεν είχα ύπνο σηκώθηκα και πήγα στο δωμάτιο της ευτυχώς είχε κοιμηθεί ,κάθισα σε μια από της πολυθρόνες που είχα στο δωμάτιο του ξενώνα, όσο κοιμόταν την κοίταζα κοιμάται σαν μωρό τόσο γλυκά και ήρεμα , βολεύτηκα στην πολυθρόνα έκλισα τα μάτια μου και με πήρε ο ύπνος.
Στις 6:00 χτύπησε το ξυπνητήρι της Αφροδίτης, άνοιξα τα μάτια μου και την είδα να με κοιτάει «Καλημέρα ,τι κάνεις εσύ εδώ;» «Καλημέρα..ήρθα το βράδυ γιατί ήθελα να είσαι ασφαλής», μου χαμογέλασε και σηκώθηκα, πήγα στο υπνοδωμάτιο μου και την άφησα να ετοιμαστεί, σήμερα δεν θα πηγαίναμε στην εισαγγελία θα δουλεύαμε από το σπίτι. Είχαμε ενημερώσει από χθες το βράδυ τον κύριο Χατζηγεωργίου για τον λόγο που θα λείπαμε, όταν ετοιμαστήκαμε κατεβήκαμε κάτω στην κουζίνα «Θέλεις πρωινό;» «Όχι...ένα τσάι αν μπορείς;» «Εννοείτε πως μπορώ» είπα και της χαμογέλασα , έφτιαξα έναν καφέ και ένα τσάι «Ορίστε το τσάι σου» «Σε ευχαριστώ» είπε και καθίσαμε στον καναπέ ,«Πρέπει να ψάξουμε τον Παύλο είναι πολύ σημαντικό» είπα κοφτά και ξεκινήσαμε να τον ψάχνουμε , αλλά όπως πάντα δεν βρήκαμε τίποτα ,ξανά είδαμε της καταθέσεις και όλα τα στοιχεία δείχνουν ως ύποπτο τον Μαρίνο , εκτός από ένα στοιχείο το ότι δεν έφυγε μαζί με την Δώρα με αυτό μπορεί να αθωωθεί, πρέπει ψάξουμε καλύτερα «Απόλλωνα κάτι βρήκα!» «Τι;» «Είδα της ξανά το υλικό από της κάμερες των δρόμων και εμφανίζεται το αυτοκίνητο του να περνάει από την Κηφισιά» «Ποσά άτομα είχε μέσα» «Δεν φαίνεται καλά» «Πρέπει να τον βρούμε είναι σημαντικό» «Ναι πρέπει αλλά πως» «Θα δούμε την διαδρομή από την καφετέρια στην Κηφισιά, αυτό θα μας βοηθήσει γιατί αν έφυγαν μαζί μπορεί ο Παύλος να το έκανε» «Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι» «Αφροδίτη το βασικό είναι ότι εκτός από την υπόθεση να βρούμε και ποιος σε απειλεί» «Σε ευχαριστώ παρά πολύ που με βοηθάς και με φιλόξενης σήμερα , σε λίγο θα φύγω μην σε ενοχλώ» « Αφροδίτη μην με ευχάριστης και εδώ θα μείνεις απόψε» «Μα... σε κουράζω» «Δεν με κουράζεις ίσα ίσα έχω παρέα»είπα και μου χαμογέλασε είναι πολύ όμορφη «Μόνο που πρέπει να πάω στο σπίτι μου για να πάρω πράγματα που μου χρειάζονται , γιατί θα πάμε κανονικά στην δουλειά» «Ναι θα πάμε» ,όλοι την μέρα ψάχναμε για στοιχεία αλλά δεν βρήκαμε τίποτα δυστυχώς.
ESTÁS LEYENDO
Αγάπη με δυσκολίες
RomanceΗ Αφροδίτη μια νέα και όμορφη εισαγγελέας, μόλις έχει αναλάβει τα καινούργια καθήκοντα της στην εισαγγελία. Εκεί θα γνωρίσει τον Απόλλωνα έναν όμορφο και ευγενικό εισαγγελέα που θα αναλάβουν μαζί μια δύσκολη υπόθεση , αλλά τα πράγματα πολύ γρήγορα...