ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16

11 2 0
                                    

Απόλλωνα

Δεν μπορώ να ηρεμήσω από την ώρα που έμαθα ότι απήγαγαν την Αφροδίτη ,πρέπει να πάω στην εισαγγελία και να ενημερώσω τους γονείς της. Πρέπει να ξεκινήσουμε άμεσα έρευνα με τον Αντρέα, δεν θέλω να τις κάνουν κακό, πήγα στο υπνοδωμάτιο μου και ντύθηκα γρήγορα έβαλα ένα μαύρο σετ κουστουμιού και μπήκα στο αυτοκίνητο. Ξεκίνησα να πηγαίνω προς την εισαγγελία, όσο οδηγούσα μια ήταν η βασική μου σκέψη η Αφροδίτη μόνο όταν γυρίσει και είναι καλά μόνο τότε θα ηρεμήσω.

Αυτή η σκέψη με συνεπήρε δεν είχα κατάλαβα καθόλου την διαδρομή που έκανα, είχα φτάσει πολύ γρήγορα ,όταν πάρκαρα πήρα τηλέφωνο την Βάσω,
« Απόλλωνα ψάχνω την Αφροδίτη, τώρα θα σε έπαιρνα μήπως ξέρεις που είναι;»
«Βάσω πρέπει να σου πω κάτι σοβαρό»
«Τι;»
«Απήγαγαν την Αφροδίτη θέλω να έρθεις από το γραφείο μου»
«Εντάξει» είπε μην μπορώντας να καταλάβει τι συμβαίνει, όταν κλείσαμε το τηλέφωνο θυμήθηκα ότι είχα το τηλέφωνο τον γονιών της πήρα τηλέφωνο τον πατέρα της

«Καλησπέρα τι κάνετε είμαι ο Απόλλωνας» «Καλησπέρα έγινε κάτι;»
«Δυστυχώς δεν τα κατάφερα... απήγαγαν την Αφροδίτη ,μπορείτε να έρθετε εσείς και η γυναίκας από το γραφείο μου»
«Ναι» είπε με τρεμάμενη φωνή και κλείσαμε το τηλέφωνο.

Μετά από λίγα λεπτά βγήκα από το αυτοκίνητο και πήγα στην εισαγγελία μόλις μπήκα στο κτήριο είδα τον Χατζηγεωργίου στις σκάλες «Κύριε Χατζηγεωργίου απήγαγαν την Αφροδίτη»
«Μα τι λες... πως γίνετε αυτό;»
«Μου είπαν να σταματήσω να ψάχνω για την υπόθεση»
« Απόλλωνα θέλει λεπτούς χειρισμούς πρέπει να την βρούμε θα συνεργαστείς με έναν εισαγγελέα, μαζί με τον Άρη»
«Ναι τώρα πάω  στο γραφείο του»
«Πήγαινε και έρχομαι και εγώ μαζί με τον Αντρέα»
«Εντάξει» είπα και ανέβηκα γρήγορα τις σκάλες, έτρεξα προς το γραφείο του Άρη και όταν έφτασα χτύπησα την πόρτα του
«Να περάσω;»
«Εννοείτε», μπήκα μέσα στο γραφείο φουριόζος κάθισα σε μια από της πολυθρόνες που είχε «Χρειάζομαι την βοήθεια σου απήγαγαν την Αφροδίτη»
«Ναι μου το είπε ότι θα συνεργαστούμε»
«Τι θα κάνουμε;»
«Θα ελέγξουμε το υλικό από της κάμερες των δρόμων»
«Άρη έχει και στο σπίτι της κάμερα»
«Μας βοηθάει πολύ», σε λίγα λεπτά ακούσαμε ένα χτύπημα στην πόρτα
«Περάστε» είπε ο Άρης, ήταν ο Ανδρέας με τον Χατζηγεωργίου

«Λοιπόν θα ελέγξετε της κάμερες τα νούμερα που σε κάλεσαν σήμερα και το στίγμα του κινητού της»
«Ναι» είπαμε και οι τρεις
«Πρέπει να φύγω... θα την βρείτε μην φοβάστε» είπε  ο Χατζηγεωργίου και  έφυγε από το γραφείο του Άρη
«Ανδρέα εσύ θα ψάξεις τις κάμερες και το στίγμα του κινητού της»
«Εντάξει πάω» είπε και έφυγε γρήγορα
«Εμείς θα πάμε στο σπίτι της να δούμε τι έγραψαν η κάμερες»
« Άρη τα έχει στον υπολογιστή της που είναι στο σπίτι μου»
«Ωραία θα στείλουμε και μια ομάδα της σήμανσης στο σπίτι της για στοιχεία»
«Πάω να τους καλέσω» είπα και έτρεξα.

Αγάπη με δυσκολίες  Onde histórias criam vida. Descubra agora