ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11

15 3 0
                                    

Αφροδίτη
Μόλις μπήκα στο αυτοκίνητο έβαλα ραδιόφωνο και έπαιζε τζαζ, δεν θα πήγαινα στο σπίτι μου γιατί έχω τρομοκρατηθεί αρκετά με τα απειλητικά μηνύματα. Θα πήγαινα στο πατρικό μου ήθελα παρέα απόψε ,όταν έφτασα στο σπίτι πάρκαρα και χτύπησα την πόρτα μου άνοιξε η μητέρα μου «Περνά, τι κάνεις;» «Καλά είμαι αλλά πολύ κουρασμένη ,να κοιμηθώ εδώ απόψε σε πειράζει;» «Καθόλου δεν πειράζει πείνας;» «Λίγο τι μαγείρεψες;» « Μπριάμ» «Θα μου βάλεις λίγο μέχρι να ετοιμαστώ;» «Εννοείτε παιδί μου σε λίγο θα έρθει και ο πατέρας σου»είπε χαρούμενα η Μαμα μου και της χαμογέλασα.

Ανέβηκα της σκάλες μπήκα μέσα στο εφηβικό μου δωμάτιο , μου ξύπνησαν τόσες πολλές αναμνήσεις από τότε που ήμουν μικρή, το δωμάτιο είναι μεγάλο και έχει ένα διπλό κρεβάτι ,μια μεγάλη ντουλάπα και ένα το μπάνιο, μπήκα μέσα στο μπάνιο και έκανα ένα ντουζ ,όταν βγήκα έβαλα της πιτζάμες που κρατούσα χθες από το σπίτι του Απόλλωνα. Ξεκίνησα να κατεβαίνω κάτω προς την κουζίνα που είναι και η μητέρα μου , έκατσα στο τραπέζι της κουζίνας και με κοίταξε «Πως τα πας στην δουλειά;» «Πολύ καλά εσείς;» «Καλά... αλλά κουραζόμαστε αρκετά, Αφροδίτη να σου κάνω μια ερώτηση;» «Ναι»είπα χαμογελαστά «Εσύ με τον συνεργάτη σου έχετε κάτι;» «Με τον Απόλλωνα όχι φυσικά» «Είναι πολύ καλό παιδί» «Το ξέρω με βοηθάει παρά πολύ στην δουλειά , αλλά Μαμα είμαστε απλά φίλη» «Εντάξει» είπε χαμογελώντας, ο πατέρας μου μπήκε τρέχοντας μέσα «Γεια τι κάνεις ;» Τον ρώτησα «Καλά εδώ θα μείνεις απόψε;» «Ναι» «Τέλεια» απάντησε με χαρά και ήρθε να καθίσει δίπλα μου «Αφροδίτη βλέπεις γη της ελιάς;» με ρώτησαν μαζί «Καμία φορά βλέπω , αλλά κύριος βλέπω αγγλικές σειρές» «Εμείς με την μητέρα σου επεισόδιο δεν χάνουμε» «θα κάτσω να το δω μαζί σας τότε» είπα και γελάσαμε, όταν τελείωσα το φαγητό πήγαμε και οι τρεις στον καναπέ βάλαμε να δούμε την σειρά τους αλλά να πω την αλήθεια δεν καταλάβαινα πάρα πολλά από την υπόθεση, τελείωσε στις 22:45 «Πάω για ύπνο καληνύχτα» «Καληνύχτα παιδί μου» είπαν και σηκώθηκα, ανέβηκα της σκάλες και πήγα στο παιδικό μου δωμάτιο, ξάπλωσα αλλά δεν είχα ύπνο, μπήκα στο Instagram να δω βίντεο με κουτάβια, εκείνη την στιγμή μου ήρθε ένα μήνυμα από τον Απόλλωνα [Όλα καλά έφτασες;] [Ναι απόψε θα μείνω στο πατρικό μου] μου απάντησε αμέσως [ Καλή επιλογή !] [ Καληνύχτα] [ Καληνύχτα] του είπα και δεν έλαβα άλλο μήνυμα του , μπήκα για να δω βίντεο με κουταβάκια και το τηλέφωνο μου χτύπησε ήταν ο Απόλλωνας «Ναι;» «Έχεις λάβει κανένα μήνυμα;» «Όχι σήμερα» «Ευτυχώς σταματήσαν» «Μην σε ενοχλώ γεια» « γεια» είπα και το κλείσαμε ,είμαι παρά πολύ ερωτευμένη μαζί του.

Αγάπη με δυσκολίες  Où les histoires vivent. Découvrez maintenant