4

361 21 5
                                    


როგორც იცით მინ იუნგი საშიში პიროვნებაა, მას ახასიათებენ როგორც საშიში, ცივი, და უემოციო ადამიანი,მაგრამ ეს ასე არ არის. მას როგორც ჩვენ ისევე ყავს საყვარელი ადამიანი! შეიძლება ჩვენ ბევრი გვყავდეს, მაგრამ ამას დიდი მნიშვნელობა არ აქვს!

ყველა ადამიანის სუსტი წერტილი არის მისი ოჯახი. ოჯახის გამო შეგვუძლია დაუფიქრებლად გავწიროთ თავი! ამას ყველა ჩვენგანი გააკეთებს! დარწმუნებული ვარ...და თუ ეს ოჯახი არ გვყავს, მაშინ ჩვენს ცხოვრებაში გამოჩნდება ადამიანი ვის გამოც შეგვიძლია დაუფიქრებლად გავწიროთ თავი!..

მინ იუნგი, მასაც ყავს საყვარელი ადამიანი, მართალია ის ცივია უგრძნობია, მაგრამ მას გულით უყვარს მისი დედა, მის გამო დაუფიქრებლად გაწირავს თავს!.. მის გამო ამ სამყაროს ფეხქვეშ გაიგდებს! ის ამას მართლა გააკეთებს...

დედა...დედა ყველა ადამიანის სუსტი წერტილია, დედის გამო შეგვიძლია დაუფიქრებლად გავწიროთ თავი! ის ერთადერთი ადამიანია ვისაც შენი ნამდვილად ესმის! შენს ტკივილს იზიარებს, ვინც ყოველთვის გიცავს იმ საზოგადოებისგან რომელშიც არაფრად გთვლიან! მას ყოველთვის გულით ეყვარები!

იუნგისაც სწორეთ ასეთი დედა ჰყავს, ის მას აფასებს! და დააფასებს კიდეც!

მას არასდროს ყვარებია, მას არასდროს მოწონებია,არც სიმპატია ჰქონია ვინმეს მიმართ! ამიტომ მას უგრძნობ არსებას ეძახიან, ზოგჯერ ადამიანი არ უნდა შევაფასოთ ხასიათით იქნებ, უფრო კარგად რომ გავიცნოთ ის იმაზე თბილი აღმოჩნდეს ვიდრე შენ გონია!

****

იუნგის მამა ბატონი კიმი, ის ძალიან მდიდარი ადამიანია, ეხლა იტყვით რომ იუნგის მამა როგორ არის?ამ ყველაფერ ახლავე გეტყვით

როდესაც მინ იუნგი ძალიან პატარა იყო მან მამისგან გვარი ვერ მიიღო, დედა ძალიან მდიდარი ჰყავდა, მამა კი უბრალო ადამიანი იყო, მათ ერთმანეთი მოსწონდათ, და რამოდენიმეჯერ სექსუალური კავშირიც ჰქონდათ, შემდეგ გაჩნდა იუნგი, მაგრამ ბატონმა კიმმა ის თავის შვილად არ აღიარა, და შესაბამისად გვარიც არ მისცა, მაგრამ მისმა დედამ ის გაზარდა, მისი გვარი მისცა, და მისი ქონება გადაუფორმა, ახლა ის იმაზე მდიდარია ვიდრე მამამისი და მისი შვილები! რაც არ მოსწონთ მათ! უნდათ გაანადგურონ, მაგრამ ამას ვერ აკეთებენ ალბათ ეშინიათ მისი...ალბათ?! არა მისი მართლა ეშინიათ, ერთი შეცდომა და უკვე მიწასთან იქნებიან გასწორებულები!..

Dangerous  Person | MIN YOONGY (დასრულებულია)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ