ბოლოში ავტორის კომენტარი წაიკითხეთ‼️‼️
ამის მერე ჩვენი დილოგი არ შემდგარა, ახლა კი ვზივართ და ვაკვირდევით ქუჩებს, ძალიან მოსაწყენია ასე ჯდომა, უკვე ლამისა გავგიჟდე მაგრამ მანქანა გაჩერდა და მივხვდი რომ მოვედით, მეც ეგრევე გადმოვედი უკან კი იუნგი მომყვა და ის ჯენი და სამივენი სახლში შევედით...
სახლში როგორც კი შევედით ჯენი ეგრევე მეორე სართულზე ავარდა იუნგი კი მისაღებ ოთაში შევიდა, მე კი დამტოვეს მარტო უნამუსოები!
არა უნდა ვაღიარო იუნგის გემოვნება აქვს, ძალიან კარგი სახლია, მე მომწონს
მეც იუნგის გავყევი უკან და მას მივუჯექი გვერდით ის ხმას არ იღებდა უბრალოდ იჯდა თვალი დახუჭული ქონდა და მშვიდად სუნთქავდა, ის ახლა ძალიან სექსუალური იყო აი ძალიან...
-პატარა ქალბატონო სხვაზე მიშტერება რომ არ შეიძლება არ იცი?
-ვიცი მაგრამ შენ ძალიან სექსუალური ხარ ახლა!
-ჰმ მართლა?
-კიამის მერე სიჩუმემ დაისადგურა, ხმას არცეთი ვიღებდით ის იჯდა და თვალი დახუჭული ჰქონდა მე კი მას ვუყურებდი და ვხვდები რომ მის მიმართ სიმპატიები მიჩნდება, როგორ არ შეიძლება ასეთი ზესილამაზეზე გრძნობა არ გაგიჩნდეს? არ ვიცი...
დიდი ხანი ვიყავით ჩუმად ორივეს თითქოს ეს სიჩუმე გვსიამოვნებდა, მართალიც იყო მე ძალიან მომწონდა ეს სიჩუმე მაგრამ უნდა დავარღვიო, მაინტერესებს რაღაცეები...
-იუნგი?
-ჰო
-რატომ მემუქრება საფრთხე?
-ჩემს მტრებს შეუძლიათ შენი მოკვლა!
-კი მაგრამ მე შენს მტრებთან რა საერთო მაქვს?!ჩაიცინა და თვალები გაახილა, ახლა შემომხედა და ისევ წინ გაიხედა სადაც საათი ეკიდა, მას მიაშტერდა და ისე დაიწყო ლაპარაკი...
-ჯერ არაფერი გაგიგია?
-რა უნდა გამეგო?
-ახ პატარა ქალბატონო მე გამოვაცხადე რომ შენ ჩემი საკუთრება ხარ და ეს ესე იქნება, ამიტომ ახლა ჩემი მტრები შენზე გადმოიტანენტ ყურადღებას რადგან იციან რომ მიყვარხარ და უნდათ რომ შენი თავი წამართვან და მაწამონ ამით, ამიტომ ხარ ჩემთან!
BẠN ĐANG ĐỌC
Dangerous Person | MIN YOONGY (დასრულებულია)
Fanfiction🔞🔞🔞💦💦💦😈😈😈 ბევრი ასეთი მომენტები იქნება ამიტომ წაიკითხეთ 🔞💦😈