-და რატომ რატომ?
-ბოს ის ბატონმა კიმმა გააკეთა!
-და რატომ? ბოლოსდაბოლოს სიკვდილი უნდა?!
-ბოს რა გავაკეთოთ?
-მასზე ინფორმაცია მჭირდება! მასზე და მის ოჯახზე! და მის გადამალულ ქალიშვილზე!
-კარგით ბოს!
-და სემ
-დიახ
-შ/ს-ს უთხარი რომ გაემზადოს 6სისთვის და თუ გკითხავს რატომ უთხარი რომ წვეულებაზე მივდივართ!
-კარგით ბოსსემი გავიდა ოთახიდან იუნგი კი ოთახში მარტო დარჩა, და ფიქრობდა კიმზე თუ როგორ უნდა გაენადგურებინა! უნდოდა ეწამებინა და დაეშანტაჟებინა თავისი ქალიშვილით, მაგრამ მან არ იცოდა ეს ვინ იყო.
****
YOONGY POV:
როგორ კიდევ ბედავს და კიდევ რომ თავისთვის ცუდს აკეთებს! მაგას მართლა სიკვდილი უნდა! და მიიღებს კიდეც! მე მინ იუნგი არ ვიყო ის თუ არ მოვკალი!
-შეიძლება?
-შემოდი ჯიმინ!
-რამე მოხდა?
-კიმმა გემი ჩაძირა!
-რა? მაგ ნაბიჭვარს სიკვდილი უნდა?
-როგორც ჩანს!
-კარგი და რას აპირებ?
-მას ხომ იცი რომ ქალიშვილი ყავს
-კი
-და მინდა რომ მისით დავაშანტაჟო და გავამწარო!
-კი მაგრამ ხომ იცი რომ მას არ უყვარს თავის ქალიშვილი!
-კარგი რა ბოლოს და ბოლოს კიმების ერთადერთი წარმომადგენელია და არ ეყვარება?! სასაცილოა ჯიმინ!ჩავიცინე მანაც გაიცინა, მაგრამ მალევე დასერიოზულდა...
-ეგ ეგრეა იუნგი, მას მარტო ფული უყვარს!
-ნუ ფული ვის არ უყვარს?
-ისე მართალია რომ ამბობენ ,,ფული ჯოჯოხეთს ანათებსო"გამეცინა მართალი იყო ფული ჯოჯოხეთს ანათებს...
****
შ/ს POV:
-ქალბატონო კიმ შეიძლება?
-შემოდით?
-დღეს თქვენ და ბატონი იუნგი მიდიხართ წვეულებაზე ამიტომ 6სისთვის მზად უნდა იყოთ!
-კარგით და იუნგი არ მოვა?
-დიახ
-და სახელი?
-სემი
-მოდი სემ ეს ქალბატონო არ დამიძახო თავი ბებერი მგონია!ამაზე ორივემ ჩავიცინეთ, მგონი არ არის ის ცუდი ბიჭი...
-კარგით შ/ს!
-და თქვენობითაც!
-კი მაგრამ...
-არანაირი მაგრამ!
-კარგი!
-აი ასე ახლა შეგიძლია გახვიდე!
أنت تقرأ
Dangerous Person | MIN YOONGY (დასრულებულია)
أدب الهواة🔞🔞🔞💦💦💦😈😈😈 ბევრი ასეთი მომენტები იქნება ამიტომ წაიკითხეთ 🔞💦😈