*ქორწილის დღე*ძალიან ვნერვიულობ არ ვიცი მეტყობა თუ არა მაგრამ ძალიან ძალიან ვნერვიულობ, მართლა ვნერვიულობ ამდენი მაფიოზი ამდენი ხალხი რომელიც მე მაშტერდებოდნენ იქნება ვერ ვიტან, მათ მაგრამ მაინც ავიტამო უნდა იუნგის ხათრით.
დილის მერე სტილისტები ჩემთან არიან და მალამაზებენ, ისედაც ლამაზს.
როგორც იქნენ მორჩნენ, ვნერვიულობ თან ძალიან. ცხოვრებაში ეს ყველაფერი ხომ პირველად ხდება. და მეც პირველად გავნვიცდი ამ ემოციას.
ოთახში ლუკასი შემოდის მან უნდა მიმიყვანოს საკურთხეველთან რადგან ის ჩემი უფროსი ძმასავით გახდა, როცა დამინახა ჩაიღიმა.
- ლამაზი ხარ!
- ვიცი!გაიცინა, მეც გამეცინა.
- ნერვიულობ?
- შენი აზრით?
- ოო არ ინერვიულო თორემ იუნგი იარს იტყვის
- ლუკას!
- დროა წავიდეთგამეცინა ხელი მოვკიდე და გავედით ოთახიდან.
როგორც კი კიბებსი თავში დავდექი ახლა ნათლად ვხედავდი მათ ყველა ქვეყნის მაფიის ბოსი აქ იყო, და მართლა ვნერვიულობდი ლუკასმა ეს შეამჩნია და გამიღიმა გასამხნევებლად.
ჩვენც ჩავედით ქვემოთ. და დავინახე ყველა ის ადამიანი ვისაც ვიცნობდი მია ჯონქუქი ნამჯუნი ჯინი ჯენი ჯიმინი ჰისოკი თეჰიონი ესენი ყველა ერთად იდგნენ, იუნგი კი საკურთხეველთან იდგა, მის წინ კი მამაო ჩემსკენ ზურგით იდგა, როცა ყველამ ტაში დაუკრა მაშინ შემოიხედა, რომ დამინახა გაიღიმა. და მის თვალებში დავინახე სიყვარული ნამდვილი და არა ყალბი.
მეც მივედი საკურთხეველთან ლუკასმა ჩემი ხელი იუნგის ხელში მოაქცია და უთხრა.
- გაუფრთხილდი მას ის ძვირფასია და თუ გაგიტყდა შენი ბოდიში არ გამთელებს!
იუნგიმ გაუღიმა მეც გამეღიმა, და ახლა ორივეს ერთმანეთის ხელი გვეჭირა, ორივე ერთმანეთს სიყვარულის თვალებით ვუყურებდით, არ ვიცი რა მჭირს მას რომ ვერ ვხედავ ცუდად ვხდები ის ჩემი წამალია რომელიც ხანდახან მეარეა.
YOU ARE READING
Dangerous Person | MIN YOONGY (დასრულებულია)
Fanfiction🔞🔞🔞💦💦💦😈😈😈 ბევრი ასეთი მომენტები იქნება ამიტომ წაიკითხეთ 🔞💦😈