გამარჯობა პატარავ, ვიცი რომ ამას აუცილებლად წაიკითხავ! ვიცი რომ გამიგებ, უბრალოდ გთხოვ, გთხოვ არ დამივიწყო!მე ყოველთვის მიყვარდი! და ახლაც ახლაც ისე მიყვარხარ როგორც ადრე! ვიცი რომ შენც გქონდა ჩემდამი გრძნობები, მაგრამ რაც წავედი მაგის მერე გადაგიყვარდი! ვიცი და ამისთვის ბოდიში! მინდოდა ერთად ვყოფილკყავით სამუდამოდ! მაგრამ ეს ვერ მოვახერხე!
რაც გინდა ის დამიძახე! უბრალოდ გთხოვ ეს ბოლომდე წაიკითხე!
რაც ამერიკაში წავედი, მართლა ძალიან მენატრებოდი, მინდოდა შენთან ვყოფილიყავი, და შენი სურნელი შემეგრძნო. მინდოდა შენს ტუჩებს დავპრატონებულიყავი, იმ მომენტში მინდოდა რომ ჩემს გვერდით ყოფილიყავი! მაგრამ მარტო მარტო ვიყავი, შენი ფოტო მქონდა...
იცი რომელი? მე და შენ პარიზში რომ ვიყავით და იქ რომ გადავიღესთ, შენ წითელი ტანზე მომდგარი კაბა გეცვა, წითელი ფეხსაცმელი, და წითელი ქუდი, მაშინ ძალიან ლამაზი იყავი, მიყვარდა ეგ კაბა და შენც რადგან ჩემი ნაყიდი იყო....
მართლა ძალიან მენატრები! მინდა აქ მყავდე! მინდა რომ შენ შეგეხო! შენ ჩემი იყო მე კი შენი! მაგრამ ეს დანაპირები ვერ შევასრულე!
ვიცი ლაჩარი ვარ! შეგიძლია გამლანძღო, მაგინო! მაგრამ ერთ რამეს გთხოვ, არასდროს დამივიწყო! გთხოვ ეს ერთი სურვილი შემისრულე! არასდროს დამივიწყო!
თუ შვილი გეყოლა, ოჯახი და ბედნიერი იქნები! აი მაშინაც გთხოვ არ დამივიწყო!
ვიცი ახლა ტირი! ვიცი რომ ჩემსგამო ტირი! მინდა გითხრა რომ მე ახლა მაღლა ცაში ვარ! იქიდან გიყურებ, და არ მომწონს შენს თვალებზე ცრემლი! არ იტირო! რადგან მე შენთან სამუდამოდ ვიქნები!
მართალია ვერ მნახავ მაგრამ, მე შენს გულში ვიქნები!მენატრები! მართლა მენატრები!
ახლა ვზივარ და ვიხსენებ! მე და შენ რომ პატარები ვიყავით! შენ რომ ყოველთვის მცემდი! იმის გამო რომ შენს შოკოლადს ვჭამდი! მართლა მეცინება, მაშინ ძალიან საყვარელი იყავი!
أنت تقرأ
Dangerous Person | MIN YOONGY (დასრულებულია)
أدب الهواة🔞🔞🔞💦💦💦😈😈😈 ბევრი ასეთი მომენტები იქნება ამიტომ წაიკითხეთ 🔞💦😈