Esila Senpai:
Merhaba ben Esila senpai işte yine bugün hayattayım yapacak bir şey bulamıyorum keşke anime erkekleri gerçek olsa.. uf canım cooook sıkılıyor sanırım ne yapacağımı bilmiyorum en iyisi maraştan Ankara'ya gidim de bir okula bakim *Esila senpai bir koca valiz hazırlar sonra ise 36 dk lik yola koyulur* AYAUAYAYAYAYAYA çok mutluyum sonunda okula varabildim ANKARA kuru sıcak.. soğuk.. kara kış.. sanarsin Suriye heryer Afgan ama bir köşede oturan biri var acaba o kim ?..
....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BU ZEYNEP SAMA !? AMAN TANRİM SEN BURDA NE YAPİYORSUN!? HEMEN YANİNA GİTMELİYİM !!!!
"ZEYNEP SAMA BURDA NE YAPİYORSUN SEN antartikada değilmiydin?"
*Zeynep sama bir süre Esila senpaiye bakar ve anlamaya başlar Ankara'da afganlar ve sürüler arasinda kalan Zeynep sama bin kafası biraz karışıktır artık Türk görünce anlayamamaktadir*Sanırım Zeynep sama aklı gitmiş hemen ona kaslı alastoru gostermeliyim !?
"ZEYNEP SAMA BAK BU KASLİ ALASTOR BENİ HATİRLADİNMİ MAYONEZLİ TON BALİĞİ !!!!! "*ZEYNEP şamanın kafasında bir anda vahiy iner bu parlaklık beynini temizlemistir *
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ESİLA SENPAİ BURDA NE ARİYORSUN SENİ COK OZLEDİM EHUEHEUE"
"Bende ehueheueheu"
*Bir süre ağlarlar*
"Eee sen buraya ne için geldin senpai"
"Buraya harem okulu için gelmiştim Ankara'da dediler takı onu bulmaya gidecekken seni gördüm ve yanına geldim"
"Ay çok tesekur ederim cnm 🤭💖 ama o okul burda değil"
"Aaa neden değil Google öyle diyor?!"
"Askm Google mogle yalan bunlar dış güçlerin oyunu gel bi AVM ye gidek orda rahatcana konuşak buralar tehlikeli"
"Tamam askm hadi gidelim "
Yürümeye başlariz ama neden buralar tehlikeli anlamadım... Biraz etrafına bakiyim bari bir gözüm Zeynep samainin üstünde dikkatli davranıyor sanırım etrafta çok Suri ve Afgan olduğundan biri bizi bicaklayabilur hemde kırmızı bir bıçakla ?! Sanırım anliyorum... Biri bize uyuşturucu anında verebilir ?! En iyisi biran önce burdan gitmek..
"Burası gel "
"Eee ama bura MC Donalds ? "
"Pataes çekmişti canım ondan geldik hem konuşalım :) "
"Sjslbdsldnalejal"
Çok abartmisim amaaannn neler düşünmüştüm ben böle neyse hadi biraz önce yemek alalım bende acıktım.
"Bana surdan bir big hamburger pls cnm "
"Bende bir patiş alım pls cnmm"
Siparişleri verdik of aklım çok karışık neden içimde böle biraz şey olmuş gibi hissediyorum.. kötü... Bilemedim
"Gel suraya orturak"
"Evet bura güzelmiş"
En iyisi sorim derken hemen lafa o başladı
" buralar artık hiç güvenli değil nolur gust benide al şu ankaradan gidelim valla billa gına geldi şu asiretlerle ve angarilarla uğraşmaktan dayanamıyorum ve burası Afgan Suri herşey doldu en iyisi Kars'a gitmek veya Yozgat sanırım yozgattaydi senin dediğin okul"
"Aboiwwww hakklisin askm çok haklısın.. ve nasıl bana Ankara dediler"
"Yae bak bu lar hep dış güçler.... Agh ay Ankara kafası beynine işledi çabuk bana panzehir olan patatesim gelsin..! Basım olamaz neneleşiyorum!?"
"AAAAAAAAAAAAA ASKM DAYAN GELDİ PATATESİN YE "
"AAAAAAAAAA OATİS hamahamahamahaakhaajhsauwba"
"Afied askm"
"Sağol hamhamahm evet artık normalde konusabilirim."
"Hehe afrm eee şimdi madem Yozgat'ta o okul nasıl gidicez ? "
" gitmicez. Askm bu okul aşkı nerden geliyor yiter olucem"
"AAAAAAA ANİE BAK Dinle bı bu okulun ismi harem okulu okula sadece %0,17 bucukluk dilimdeki insanları aliyorlar yani klasssss ve ikonik ve orda niler vardır niler bir efsaneye göre anime erkeklerine varmış"
" son şeyi dedin beni benden aldın kalk gidioz geç kalcaz"
" DUR AMA senin dilimin kaç benim %0,09 (。•̀ᴗ-)✧"
" he benim şeydi glbia bur e okulu açım hmm şeymiş %0,16 (◡ ω ◡)"
" OOOOOOOO ADAMSİN O ZAMAN KALK GİDİYORUZ ZEYNEP SAMA !!!!'
"HADİ GİDEK AMA AMA... NEYLE GİDİCEZ "
"A DORU"
"hmmm bekle *ıslık çalar* yüce anka kuşum FİSTİK GEL BURAYA "
"OOOOOOOAAAAAAAAAAAAAA"
A tepeden bir kuş indi bu sanırım yüce anka kuşu fıstık aman tanrım bu yeşillik halismidir sanarsin marul sanırım uçak biletimiz hazır hadi hemen binelim
" ESİLA HADİ GEL KUS KALKİYOOORR"
"GELİYORUM ASKM BUDANE BOLE !!"
"CİİYYAAAAKK CCİİİİYYAAAKKK İLERİ FİSTİK !!!!!"
"WUHUUUUUUYAUAAAAAAAAA"
HEMEN kuşa bindik fıstık çok yumuşak ve dev gibiydi snaarsin aladdinin halısı ama yeşil neyse yola çıktık sanırım biraz manzaranın tadını çıkarıcam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I BİG BOY
RomanceAnime erkekleri var gelin🤝 şinanay yavrum şinanşinanay Hopa şinanay Hopa şinanay~ Zeynep sama HAREMGİL hikayede gerçek bir kızın (Esila) aşk hayatı hakinda yaşanan gelişmeler sorunlar ve daha fazlası burda acaba kim kimi seçecek ? nasıl kayıplar v...