Fatih Sultan Kaveh ile savaş

43 3 5
                                    

-kendi ağzimla (Zeynep sama) yazcam not edim dedim skdbakebwk ve bunu okuyan varsa Allah cezanı vermesin ne diye okuyon-


E

sila samaya bir telefon araması geldi arayan kaveh idi. Çıkışa çağrıyordu harp varmış bize ilan etmiş.

Hemen yola koyulduk siz bilmezsiniz deden bilmez halan,dayın, Atatürk hiç bilmez ama ben bilirim.

Hemen atladık yola bir gram su yemek yok anka kuşunun motoru bozulmuş paraşüt yok dedik hemen atlamaliyiz.

Kuştan aşağı acil çıkış kapısından atladık hemen genshinden kalma kanatlarımızı açtık. 1894 m kala kanatlarimiz bozuldu tabi o zamanın teknolojisi sen bilmezsin.

Hemen ceketimi çıkardım tabi o zamanlar mavi,Calvin clein, lcwaikiki yok benim ceketim gucciden hemen tuttum kollarımdan parasute çevirdim diğer elimlede Esila senpaiyi tuttum.

Sonra hemen yere indik bir taksi çağırdık bir gram mazot yok hemen taksinin akusune patetesten elektrik verdik tabi siz bilmezsiniz beni aynştan çakması olarak cagriyorlardi lakabim buydu.

Hemen taksinin akusune patetesle şarj ettik ama hava nasıl çölde kar diz boyu gözgözü görmüyor hemen aradım 2. Beyazidi bize bir mersedes gönder diye.

Mersedes beklerken tepeden askeri helikopter geldi hemen atladık sen bilmezsin. Son teknoloji Nokia helikopteri kırılmaz.

Helikoptere leopar çarptı ve cakildik az kalsın oluyorduk kan nasıl fışkırıyor yerler göl aynı bayragimizin rengi gibi hemen oracıkta pansuman yaptık ve iyileştim.

Bir yandan 2. Beyazidi sövdüm çünkü ben ondan mersedes istemiştim biliyordum başıma geleceğini neyse kafam çok karisikti yerde bir retbull içtim kendime geldim.

Sen bilmezsin fatih sultan Kaveh bize mesaj atmış "gelmesseniz bütün mayonezli ton balıklarını yicem"

Hemen yola koyulduk yolda supermeni gördüm dedim kanka bizi şuraya gonndersene hemen aldı bizi bı çabuk oraya bıraktı

Siz bilmezsiniz supermenle biz çocukluk arkadaşıyız Jennifer Lopez bilmez Leonardo da Vinci ise hiç bilmez ama ben tanırım.

Hemen sultan kavehi orda gördüm ktaanami çektim iki el ateş ettim tabi oda az solucan değil hemen sıyrıldı katanamdan.

Yandan kocası haitham geldi Hulk gibiydi siz bilmezsiniz nahida bilmez alastor ise hiç bilmez ama ben bu çocuğu bilirim zamanında ben buna ilaç icirmistim hulka dönmüştü hemen oracıkta bu gücünü kullandı bende iki el aduket çektim.

Çocuğu devirdik Esila senpai ise kavehle halay cekiodu gittim onlara katıldım sonra ona iki buçuk el tokat attım git kocan oldu dedim tabi ben insaflı bir insanım hemen haber verdim

Koştuk hemen 112 yi aradık çölün ortasi gelemiyorlar bı uctum geldim elimde ambulans arabasıyla ama doktorlar bişi bulamiyor dedim bana verin.

O zamanlar sağlık hizmeti hiç ilerlememis sen bilmessin hemen bir parol icirdim kendine geldi.

Orda helallestik hakkını helal et diye sonra orda onları yolladık .

Bende orda çok kan kaybetmiştim hemen kendime a-ferin verdim ve kendime geldim.

Esila Senpai ise oda çok kötü yaralanmisti hemen onu orda sardım sırtımda taşıdım yolllar çok kötü taş yol seller almış başını

Tabi o zamanlar araba yok at arabası yok , helikopter ise hiç yok hemen atladım ordan bir tanka aldık gidiyoruz alayimizla.

Ama o zamanlar harita ise hiç yok piri reis halay çekiyor tuttum uçtan bir kağıt hemen başladım dolma kalemle haritayı çizmeye yolumuzu çıkarttım.

Tam gaz ileri florasan lamba ışığında yola koyulduk. Ve sonunda Yozgat'a vardık.

Orda herkesle helallestik alhaitham ve kavehte oralimis hemen iki çift kahve ısmarladım içtik kanka olduk.

Sonra bize bir konak ayarladilar hiç böle otel değil pansiyon değil .
Hemen 5 star luxury hotele yerleştik.

Güzel bir uyku çektik. Orda acunla karşılaştık hemen orda onla iki sohbet ettik bize 17658 millyon Euro verdi bana borcu vardı.

Babannemin eski esiydi acun acur Ilıcalı . İki selfie cekip iki el genshin attıktan sonra tekrar uyuduk.

Olm ne yazdım lan ben (⁠*⁠˘⁠︶⁠˘⁠*⁠)⁠.⁠。⁠*⁠♡
Harika cistak cistak 🤝✨

AŞK-I BİG BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin