Küçük bir çocuğun şekerinin elinden alınması gibi gençliğim ellerimden kayıp gitmişdi. Tutunmaya çalışsamda öylece kayıp gitmişdi...
Yemekden sonra yatagıma geri dönüp yine uzun düşüncelere dalmışdım ki, ranzanın üstünden gelen sesle irkilip yukarı baktım "Normalde bu ranza hep boş olur, yani benden başka kimse ranzada yatamaz. Ama şimdilik bir şey demiyorum, ama sinirlerimi bozarsan bak o zaman derim" Ne diyor bu? "Merak etme ısırmam. Zaten ortalıkda mafya gibi geziyorsun, yaptırsana kendine ayrı bir oda" bir saniye susmuyorum ki, gelir gelmez düşman edinicem "Ne dedin sen?" Sikmese bari "Ben mi?" "Yok gardiyana diyorum" dedi alaycı ses tonuyla "Hiiç...Dedim ki, sen merak etme sessiz dururum ben" hiç bir şey demeden kafasını geri çekdi.O sohbetden sonra uyuya kalmışım, beni de Mustafa abi uyandırdı. "Ştt kalk lan, kahvaltı yapıcaz" gözlerimi hafifce aralayıp karşımda dikilen Mustafa abiye baktım "Günaydın" üstümdeki battaniyeyi çekip yeniden konuşmaya başladı "Sana da günaydın da, kalk elini yüzünü yıka. Bak sonra aç oturursun" "Tamam abi kalktın kalktım "
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra uykulu uykulu sofraya oturdum. Kayra da sofradaydı. İçlerinden en genç olduğunu düşündüyüm Aras konuşmaya başladı " İyi uyudun mu bari?" Dedi ciddi bir tavırla "Bir az üşüdüm ama uyudum sayılır " sofradakı siyah zeytine çatal batırıp ağzına atdıkdan sonra cevap verdi "E tabii burası 5 yıldızlı otel değil, olacak o kadar. Alış bir zahmet " niye böyle davrandığını anlamadım ama dediyim gibi düşman kazanmak istemediğim içim cevap vermedim. Mustafa abi ise Arası dürtüp eliyle "sus"
işaresi yaptı.Kahvaltıdan sonra ben, Ahmet abi, Serdar abi bir de Alihan abi kart oyunu oynuyorduk. Kayra ortalıklarda yoktu. Bu çok garibime gitmişdi. Sonuçda burası cezaevi, kimse istediği gibi koğuşdan çıkıp istediği gibi giremez. "Oyun bitmişdir haha!" Dedi Serdar abi elindeki son kartıda masanın üzerine koyarken "Gördün mü küçük abin usta usta hehe, öyren bir az benden" saçlarımı karışdırırken. "Lan sen de iyi ki ayda yılda bir kere kazandın. Artistlik yapma " dedi Ahmet abi "Ne artistlik yapıcam lan. Kıskanma, çalış seninde olsun" dedi gülerek.
Biz gülüp eylenirken birden koğuşun kapısı açıldı. Kayra içeriye girdi. Hiç kimseye bakmadan, ciddi bir ifadeyle her zaman ki gibi ranzaya çıktı ve uzandı. Ben ise onun gidişini izliyordum "Anlaşılan bu gün ters tarafından kalkmış" Alihan abinin sesiyle arkamı döndüm "O zetan hep o tarafdan doğdu" Serdar abinim cümlesiyle masadaki her kes kıkırdadı.
Bu sırada Aras tuvaletden çıkıp masaya yakınlaşıp, masadaki sürahiden bardağa su doldurup içti ve bana bakıp göz süzdürüp gitdi. "Ay bununda burnu hep beş karış havada. Görende 16 yaşında ergen sanır " diye söylendi Serdar abi "Ha bu arada küçük senin yaşın kaç?" "23" "Anaa lan harbi güçüksün, a bıcı bıcı " deyip yanaklarımı sıktı.
Diğerlerinin yaşı;
Aras: 26
Alihan: 30
Kayra:30
Ahmet:31
Serdar:32
Mustafa:35Koğuşun sesli bir şekilde açıldı ve gardiyan içeri girdi "Havalandırma saati " deyip çıktı. Ahmet abi "Oh hele şükür gün yüzü görücez" diyip kapıya taraf yöneldi. Kayra ise içerde kaldı.
Dünden beri ilk defa temiz hava alıyordum. Bahçede diğer koğuşlar futbol falan oynuyorlardı. Ben ise bizim koğuşdakilerle oturup sohbet ediyordum. Derken diğer koğuşdan biri gelip "Takımda bir kişi eksik, katılır mısın?" Yanımda kilere gideyim mi manasında baktım, olumlu cevap alınca "Tamam geliyorum"
Takımdekilere selam verdikden sonra oyun başladı. Çocukluğumdan bu yana futbol oynamayı çok severim ve de çok iyi oynarım. O yüzden takımı hayal kırıklığına uğratmayacağıma eminim.
Oyun güzel ilerliyordu, 2-0 öndeydik. Mustafa abilerde bana tezahürat yapıyorlardı. Tam pas atacakken, karşı takımdan iri yarı biri bilerek bileyime tekme atıp beni itdi.
Yüz üstü yere düşdüm " Ahğ bileğim!" bileyimi tutup yerde acıdan kıvrılırken Mustafa abiler hemen koşup yanıma geldi "İyi misin küçük? Bir yerine bir şey oldumu?" dedi Serdar abi.
"Bileğim...Bileğim çok kötü" diye acıyla konuşmaya başladım. "Alihan yardım edin revire götürelim" dedikden sonra Mustafa abi kalkmama yardım etmeye çalışdı.Doktor bileğimin ezildiğini söyledi daha sonraysa krem vurup sardı. Mustafa abilerin yardımıyla başımızda ki gardiyan bizi tekrardan koğuşa getirdi.
"Ya abi çok özür dilerim, havalandırma saatinizden çaldım" dedim mahçup bir sesle. "Lan oğlum saçmalama, zaten her gün çıkıyoruz" dedi Serdar abi saçımı karışdırarak.
İçeri girdiyimizde Kayra ranzanın üstünde içeri nasıl soktuğunu bilmediğim kitabı okuyordu. İçeri girdiyimiz an kapıya taraf baktı. Bacağımda ki sargıyı görüp, kaşlarını çatdı.
Akşam yemeyi yedikden sonra, yorgun olduğum için hemen yatdım. Ama gecenin bir yarısı tuvalet için uyandım. Bir şekilde ayağa kalkıp tuvalete taraf yöneldim. Ayağım acıdığı için yürüyemiyordum. Tam geri dönüp vaz geçecekken kolumu tutan elle irkildim.
Kayraydı. Kolumdan tutdu ve bana yardım etdi. "Teşekkürler" diye kulağına fısıldadım. Gözleri büyüdü ve eliyle ağzını kapatdı.
Ben tuvaletden çıkana kadar beni kapının önünde bekledi. Çıktıkdan sonra yatağa kadar yardım etdi. Beni yatağıma oturtup, kendi dolabından ağrı kesici krem çıkartdı. Diz üste çöküp ayağımı dizinin üstüne koydu ve sargımı açdı.
Parmağının ucuna azıcık krem vurup ayağıma sürdü. O acıyla onun tişörtünü sıktım. Dudağının kenarı kıvrıldı.
Krem sürdükden sonra sargıyı geri sardı ve kremi yerine koydu. Tam gidecekken tişörtünün ucundan tutup gülümsedim "Teşekkürler"
" Bir şey değil. Bir daha kine dikkatli ol. Derin hassas gibi görünüyor. Kolayca incinirsin" deyip ranzasına geri çıktı. Ben ise gülümseyip geri yatdım. Sonunda doğru düzgün dialogumuz olduğu için mutluydum...
_________________________________________
🥟 EVEET! Bir bölümün daha sonuna geldik! Umarım keyifle okumuşsunuzdur! Çok amatörce yazdığımı düşünüyorum. Ama yinede gideri var. Fikirlerinizi belirtmeyi utunmayın!! Görüşürüz!! 🐢
Sevdiyseniz oy kullanmayı unutmayın !💌
Darkness~
~ Kötü tarafları ---->
~ Güzel tarafları --->
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahsız Mahkum | BXB KURGU
RomanceBüyük bir iftira ile parmaklıklar arkasına hapis olan genç ve parmaklıklar arkasında doğan tutku dolu aşk BU KURGU; ŞİDDET, TECAVÜZ, YARALAMA, KÜFÜR İÇERMEKTEDİR!!