Medya: Kayra ve Deniz
.....
İsteğini kabul etdiğim için çocuk gibi seviniyordu "Ciddi misin?!" Dedi heycanla "Ciddiyim" dememle "Oy senin ağzını yüzünü yerim ben" dudaklarını öne doğru kıvırıp öpmek için yaklaşırken
"ÇÜŞ YANİ AMINA KOYAYIM!" dedi Serdar abi sinirle. İkimizde kafamızı aynı anda çevirip Serdar abilere döndük. "Tamam sevin birbirinizi, ama niye bizim önümüzde yapıyorsunuz amına koyayım " dedi "Kusura bakmayın " dedim başımı aşağı eyerek "Niye kızıyorsun lan çocuğuma!" Dedi Kayra sinirli ses tonuyla.
"Kusura bakma abi!" Dedi Kayradan büyük olmasına rağmen korkudan abi diyen Serdar abi.
Koğuşda gülüş sesleri yankılanıyordu. Benimde güldüyümü gören Kayra çatılmış kaşlarını serbest bıraktı ve saçlarımı karışdırdı "Hep böyle çok güzel gül" dedi kulağıma eğilip fısıldayarak. Geri çekildiyinde yüzüne bakıp hafif gülümsedim.
.....
"Ya Kayra azıcık kaysana düşücem" dedim yanımda ki hala uyanık olan bedene "Ben seni böyle sararım düşmezsin" böyle sözünü vurgulayarak kaslı kolları ile beni iyice sardı, hatta o kadar sıkı sardı ki boğulacakdım "Boğuldum yaa" dedim beni saran kollarına hafif tokatlar atarak "Ah, elin ağırmış " dedi sahte ses tonuyla. Kollarını bir az gevşetdi.
......
"Deniz, pişt" bilerek cevap vermiyodum "Yavrum " dedi a'yı uzatarak "DENİZ!" Sesi bütün koğuşda yankılandı "LAN Bİ SUSUN AMINA KOYAYIM!" Bağırdı uykulu sesiyle Sedar abi. "Kusara bakma ciğerim" dedi Kayra.
"Ne?" Ona taraf dönerek dedim "Sen niye cevap vermiyorsun ha !" dedi yavaşca kafama vurarak "Niye vuruyorsun be!" Dedim kaşlarımı çatıp. Vurduğu yeri öpüp gülümsedi "Oldumu şimdi"
"Oldu" dedim utanarak. "Senin o kızaran yanaklarını yerim ben, kurban olduğum. Hatta yiyeğim" yanağımdan makas alıp ağzına götürdü ve yemiş gibi yaptı. Bense bu yaptığına kıkırdıyordum. O ise yüzüme, daha doğrusu dudaklarıma odaklanmışdı. Birden dudağıma küçük bir öpücük kondurdu ve geri çekildi. Bende ona karşılık olarak dudaklarımı dudaklarına sıkıca bastırdım ve geri çekildim. Ellerini tişörtümün altında ki, beyaz tenimde gezdirmeğe başladı. Elimi yanaklarına koyup bir kez daha öptüm, ama bu sefer geri çekilmeme izin vermeden dudaklarıyla alt dudağımı kavradı. Vücudumda gezdirdiyi elini yavaşca aşağıya doğru götürüp pijamamın üstünden kalçamı okşamaya başladı. Öpüşlerine karşılık verirken ağzımdan küçük bir inleme çıktı. Bir elini kalçamdan çekip kıpkırmızı olan yanağımı okşadı.
Elimle saçlarını kavradım ve daha sert öpüşmeye başladım. Soluklamak için geri çekildik. İkimizde nefes nefese kalmışdık. Kulaklarımın yanmasından kulaklarıma kadar kızardığımı anlaya biliyordum. Sadece hızlı nefesler alarak bakışıyorduk. Sıcak nefesinin her nefes alışanda yüzüme çarpıyor olması kalbimi yerinden çıkaracaktı. Gülümseyip burunumun ucuna küçük bir öpücük kondurdu.
"Yoruldunuz mu, tavşan bey?" Dedi gülümsemeye devam ederek. "Size dayanmak çok zor oluyor, yakışıklı beyefendi" gülünce güzel ve düzenli dişleri gözüküyordu.
"Sarılayım mı?"
"Öpüşürken izin almıyorsun da, sarılmak için mi izin alıyorsun?" Dedim gülümseyerek
Kollarıyla beni sıkıca sardı. Gerçekten onun koynunda kendimi çok güvende hiss ediyorudum.
"Sen çok yaramaz olmuşsun, bana laf yetiştiriyorsun" dedi kollarıyla beni sararken sahte bir sinirle. Hafif kıkırdayıp başımı göğüsüne yasladım. Eliyle sırtımı okşuyordu. Yavaş yavaş gözüm ağırlaşmışdı. "İyi geceler" dedim uykulu sesimle "İyi geceler yavrum" .
.....
Duyduğum yarım yamalak konuşma sesleri ile gözlerimi hafifce araladım. "Şunlara bak hele, sanki 10 yıllık evliler" Sedar abinin sesini duydum. Gözümü açıp yanımda ki, beni izleyen bedene baktım. "Günaydın"
"Günaydın güzelim. İyi uyudun mu?" Dedi yeni uyandığı için çekici çıkan sesiyle. "Hayatımda hiç bu kadar iyi uyumamışdım " dedim gözlerime bakıp gülümseyerek. Eğilip alnıma küçük bir buse kondurdu.
"Sabah şerifleriniz hayırlı olsun sultanım. Kahvaltınızı bahçede mi, yoksa daire de mi etmek istersiniz?" dedi Serdar abi alaycı ses tonuyla
"Sultanım karar versin. Sultanım?" Dedi Kayra oyunu devam etdirerek
"Bu gün bahçede yapalım bence " dedim bende oyuna dahil olarak
" Tabii sultanım hemen hazırlatıyorum" dedi Sedar abi
Diğerleri de bu halimize gülmeye başladılar.
"Hadi marş marş elini yüzünü yıkamaya" dedi Kayra sanki bir çocukla konuşurmuşcasına. Yerimden kıpırdamayarak yüzüne bakıp gülümsedim ve başımı iki yanan salladım. "Burnunu ısırırım bak, kalk bakayım!" Dedi kollarımdan tutup kaldırarak.
....
_________________________________________
~•☆
BİTTİEEEEĞ
🍣
💌
🍥🥟 🍭
Sevdiyseniz oy kullanmayı unutmayın !💌
Darkness~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahsız Mahkum | BXB KURGU
RomanceBüyük bir iftira ile parmaklıklar arkasına hapis olan genç ve parmaklıklar arkasında doğan tutku dolu aşk BU KURGU; ŞİDDET, TECAVÜZ, YARALAMA, KÜFÜR İÇERMEKTEDİR!!