'Sadece eğlenicez' dedi ürkütücü ama, tanıdık bir ses. 'Ama ben eğlenmiyorum' dedim titrek sesle 'aa ama oluyormu böyle güzelim, mızıkçılık yapma ' dedi bana doğru eğilerek 'yaklaşma bana' ne kadar itmeye çalışsam da çok güçlüydü, gücüm yetmedi işte...
'Eğlendin mi, ben çok eğlendim' dedi o kişi, kahkaha atarak. 'Hayır, eğlenmedim, hayır , lütfen!' uzaktan tanıdık bir ses duydum 'Deniz, uyan, Deniz'
Korkuyla yerimden sıçradım ve ne olduğunu anlamazken, başımın üstünde ki Kayrayı ve bana bakan koğuş ahalisini fark etdim
"İyi misin?" Dedi Kayra elini omzuma koyarak. "Bilmiyorum"
" Kabus gördün büyük ihtimalle. Hadi gel eline yüzünü yıka kendine gel" dedi ve kalkmama yardım etdi. "Geçip gidecek oğlum, merak etme" Dedi Mustafa abi sırtımı sıvazlayarak.
Uyanmak için avucuma soğuk suyu doldurup yüzüme çarpdım.
Kayra boğazını temizleyip konuşmaya başladı "Bu gece benimle uyumak ister misin?""Hah?"
"Şey, yani, o manada değil. Eğer korkuyorsan diye dedim" elimle yüzüme düşen saç tellerini arkaya doğru sıvazlayıp konuşmaya başladım " Yok korkmuyorum, teşekkürler teklifin için"
"Bak ama korksan istediğin zaman, haber vermeden gelip yanımda uyuya bilirsin"
Başımı onaylamak manasında sallayıp gülümsedim "Tamam, korksam gelirim yanına"
Kahvaltı için ikimiz de sofraya geçtiğimiz de bütün gözler üstümüzdeydi. "Sanki siz bu aralar çok yakınlaşdınız. Hayırdır? Yani çünki Kayranın ilk defa biri ile bu kadar ilgilendiğini görüyorum " dedi Serdar abi bir kaşı havada. Kayra soruyu görmezden gelerek çatalını peynire saplayıp ağzına götürdü. Omuz silkerek yemeye devam etdim .
Serdar abi "İçeri çok havasız amına koyayım" diye isyan ederken koğuşun demir kapısı açıldı ve gardiyan havalandırma saatinin geldiğini haber verip gitdi.
"Lan olum başka bir şey istesem olurmuş" Serdar abinin cümlesine her kes kıkırdadı.
Bir az durdukdan sonra koğuşa geri döndüm. İçeride oturan Kayrayı gördüğümde yalnız olmadğıma sevindim.
"Neden geri döndün?" Dedi Kayra, dalıp gitmiş bana. "Hah, ben mi?"
"Senden başka birisi var mı burda?"
"Kusura bakma, dalmışım. Bir az yorgunum o yüzden"
"Niye?" Dedi yanıma oturup
"Dün gece iyi uyuyamadım"
" Korktun mu ?" Dedi başımı okşayarak.
"Yok be, çocuk muyum ben" dedim gülümseyerek.
"Çok güzelsin" deyip gülümsedi
"Ne?" Dedim şaşkınlıkla
"Dedim ki çok güzelsin"
" Nasıl yani"
"Rahatsız olmayacaksan eğer, seni öpe bilir miyim?" Sorusuyla başımı aşağı yukarı sallayıp dudağına yapışdım ve geri çekildim.
Çok kısa ama çok güzel bir hiss di.
"Senden çok hoşlanıyorum Deniz" iki elini yanaklarıma koyarak "Sana sarılmak, öpmek, kokunu içime çekmek istiyorum, senden o kadar çok hoşlanıyorum ki, senden bir saniye bile ayrı kalmak istemiyorum" dedi ellerini yanağıma koyarak. Ona sıkıca sarıldım ve kokusunu içime çekdim "Bende senden çok hoşlanıyorum, hep yanımda ol istiyorum, hep seni sevmek istiyorum"
Eliyle beni geri çekti ve bir kez daha dudaklarımız birleşdi. Kulaklarımın kıp kırmızı olduğunu hiss ede biliyordum. O kadar sanatsal öpüşüyordu ki resmen eriyip bitmişdim. Bir tarafdan öperken, diğer tarafdan elini kazağımın altında salıp elini vücudumda gezdiriyordu. Elimi boynuna koydum. Diğer eliyle saçımdan tutdu ve ağzımdan küçük bir inleme kaçdı. Sessiz koğuşda öpüşme seslerimiz yankılanıyordu.
Dudağını çekip ayağı kalktı ve elimden tutup banyoya götürdü. Beni duvara yaslayıp yeniden dudağıma yapışdı. Dudağını yine çekip bu seferde kazağımı sonra da kendi üstünü çıkardı . İki eliyle de belimi tutup, dudaklarnı sıcak vücüdumda gezdirmeye başladı. Dudağı vücuduma deyince adeta yanıyordum. "Çok güzel kokuyorsun, yoksa çok güzel tadıyorsun mu demeliydim" dediyine kıkırdadım. Pantolunumun düğmesini açacakdı ki kuğuşun demir kapısının açılma sesi geldi.
Telaşla bir birimize bakıp hemen üstümüzü giyindik. "Eyvah yandık!" Dedim korkuyla "Korkma yavrum, önce sen çık, bir az sonra da ben çıkarım" deyip yanağıma öpücük kondurdu "Tamam" deyip gülümsedim.
Banyodan çıktığımda her kes sohbeti kesib bana döndü.
"Neden kıp kırmızısın oğlum, terlemişsinde. Hasta mısın?" Dedi Mustafa abi "Yok abi, hasta değilim. Sıcak basdı bir az"
"Oğlum götümüz buz küpü olmuş soğukdan sende sıcakladım diyorsun" dedi Serdar abi gülerek "Sende bir iş var ama hadi hayırlısı" dedi Alihan abi.
İki üç dakika geçmişdi ki Kayra banyodan çıktı. Çıktığı gibi de hemen ranzasında çıkıp tek kelime etmeden oturdu. Zaten normaldede etmez ama neyse.
Yemek vakti her kes sofrada yemek yemekle meşgulken Serdar abi başını kaldırıp Kayra ve bana baktı "Siz öpüşdünüz mü?" Demesiyle ikimizde gözümüzü fal taşı gibi açıp bir birimize baktık "Çeneni iki dakika kapalı tutamıyorsun demi!" Dedi Mustafa abi Serdar abinin kafasına vurarak.
"Hayır tabi ki d-"
"Evet" dedi Kayra ben sözümü bitirmezken.
"Gördün mü söylemişdim " dedi Sedar abi Alihan abiye bakarak. "Peki çıkıyor musunuz?" Kayrayla bakışdıktan sonra "Hayır"
"Hee, anladım. O yeni daha" dedi Sedar abi sırıtarak
"İğrenmediniz mi bizden?" Dedim
Serdar abinin kaşları çatıldı "Küçük, salak mısın. Neden iğrenelim sizden. Bu çok normal bir şey, garip olan ne var?" Dedi kafama vurup
"Gerçekten mi?" Dedim gülümseyerek
"Gerçekten tabi ki oğlum" dedi Mustafa abi. "Oha, artık çifte kumrularımız var.
' Lave sitori reyal liyf'" dedi Sedar abi "Senin ingilizcene ben" dedi Mustafa abi, masada ki her kes güldü."Eee, o zaman her kes sırrımızı öğrendiyine göre, artık yemeye devam edelim" dedi Kayra çatalı geri eline aldıktan sonra. Hiç bir şey olmamış gibi her kes yemeye devam etdi.
Hiç bu kadar huzurlu hiss etmemişdim. İlk defa anneme açılmışdım. İlk başlarda benle uzun süre konuşmadı, ama sonra o da beni kabullendi. Babamsa ben küçükken beni istemediği için bizi terk etdi, o yüzden ona hiç açılmadım, hatta yüzünü bile görmedim. Bizi ben 3 aylıkken terk etmiş.
Birilerine açılmak ve birileri tarafından sevilme hissini uzun zamandır hiss etmemişdim. Ama bu gün gerçekten sevildiğimi hiss etdim. Koğuş artık benim evim olmuş, koğuş ahalisi de ailem, her zaman yanımda olup beni koruyan ve bana destek olan ailem...
_________________________________________
~ Eveeeet arkadaşlarrrr! bir bölümün daha sonuna geldik! Bu bölümde dedim artık öpüşün de rahatlıyalım. Öpüşme sehnelerini kötü yazmış ola bilirim, kusura bakmayın. ~
Beğendiyseniz oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın😊
Darkness~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahsız Mahkum | BXB KURGU
RomanceBüyük bir iftira ile parmaklıklar arkasına hapis olan genç ve parmaklıklar arkasında doğan tutku dolu aşk BU KURGU; ŞİDDET, TECAVÜZ, YARALAMA, KÜFÜR İÇERMEKTEDİR!!