"Eylül daha iyimisin?"
"İyiyim sağol"
"Şey Ebrar gel biz çıkalım siz konuşun annemler merak ediyor eve dönmem lazım yarın okulda görüşürüz Eylül"
"Görüşürüz"
"Yarın okula geliyormusun?"
"Evet gidicem"
"Ben gelmezsin diye düşünmüştüm"
"Hepimiz'de gideceğiz ve katilin peşinden gideceğiz"
"Hepimiz derken?"
"Ebrar,Sude ve ben"
"Eylül sakın bu işin peşine düşmeyin!"
"Neden?"
"Sizin onu aradığınızı fark ederse size,sana zarar verebilir."
"Hayır yapacağım daha fazla kimseyi ö!dürmesine izin vermeyeceğim""Eylül..."
"Ne?"
"Sana bişey olsun istemiyorum sana bişey olursa ben yapamam"
"Furkan sen neden bu kadar beni önemsiyorsun diğer insanlar ö!meye devammı etsin"
"Eylül çabucak bulurlar zaten lütfen"
"Neden Furkan neden önemsiyorsun beni?"
"Çünkü seni seviyorum Eylül anla bunu artık.Seni seviyorum,sana bişey olsun istemiyorum."
"Ne? doğrumu bu?"
"Doğru duydun Eylül seni seviyorum"
Evet sayın seyirciler bu dakikadan sonra Eylül yok çünkü sevdiği adam onu sevdiğini söyleyip ve öpüp odadan çıkıp gitmişti acaba filmimizde daha neler olacak reklamlara giriyoruz şimdilik beklemede kalın. Şaka şaka hikaye daha yeni başlıyor:)
1 buçuk saat daha hastanede kaldıktan sonra işlemleri tamamlayıp eve döndük annem acıkıp acıkmadığımı sordu ne yalan söyleyim çok acıkmıştım ve çok yorgundum annem yemek yapana kadar odama dinlenmeye çıktım ve kendimi yatağıma attıktan sonra telefonumu elime alıp Instagram'dan Furkanı araştırıp hesabını bulmaya çalıştım.Ve evet buldumda hemen istek atıp beklemeye başladım ama çok uzun sürmeden telefondan bir bildirim geldi.'Bildirim:İnstagram'
Furkan Beyra isteğinizi kabul etti.Ardından bir tane daha
'Bildirim:İnstagram'
Mesaj:Furkan Beyra
Yarın kesinlikle geliyorsun değilmi?Mesaj:Geliyorum.
'Bildirim:İnstagram'
Mesaj:Furkan beyra
Tamam yarın görüşürüz güzelim.Bir süre öylece telefona bakakaldım hepsi bir rüyamıydı anlamıyordum.
Bir yanım Furkan için rüya olmaması,diğer yanım cinayet olayı için rüya olmasını diliyordu.Ama malesef ki rüya değildi.Annemin beni çağırmasıyla gözlerimin takıldığı mesajdan çekip,pembe beyaz olan pijamalarımı giydim dağınık saçlarımı topladım ve aşağıya gittim.
Evimiz dublexdi üst katta çamaşır odası misafir odası,teras ve benim odam vardı."Gel otur annecim yemeğini ye yorulmuşsundur"
"Yarın ne yapalım seninle nereye gidelim kafan dağılsın biraz"
"Yarın ben okula gidicem anne"
"Ne?"
"Ne?"
"Ne?"
Birde bayıl istersen ferihaBütün aile fertlerinin şaşırmaları izledikden sonra kararlı olduğumu söyledim.
"Siz ne derseniz deyin anne benim arkadaşlarımı yanlız bırakmamam lazım."
"Kızım sen delirdinmi?katil var okulda katil!!!"
"Biliyorum heralde anne söz sadece sınıfa ve kafeteryaya gidicez kalabalık olmayan ortamlara girmeyiz."
"Kızım olmaz izin veremeyiz""Neden baba belki katil okuldan değil hem tek başıma takılmıyorumki ben okulda arkadaşlarımda var"
"Kızım..."
"Anne...ben okula gidicem o kadar"Masadan kalkıp odama doğru ilerledim bir yanım bunu doğru olmadığını gitmemem gerektiğini söylesende ben okula gidicem.
Sabah saat 9.00'da alarmım çaldığı için hemen kalktım normalde hemen kalkmaz alarmı ertelerdim ama okulda olaylar olduğu için sırf o olayları çözmek için erken kalktım.
Hemen banyoya girip ılık bir duş aldıktan sonra beyaz bir pantalon ve siyah bir tişört giyip saçlarımı arkadanda at kuyruğu yaptım. Ardından çantamıda alıp aşağı kata indim.Hızlıca kahvaltımı yapıp dışarı çıktım diğer kitaptaki gibi metroya binip metroda açlıktan ölmek istemediğim için taksiyi tercih ettim.
Okula gittiğimde herşey normal gibiydi kimsenin gözünde bir korku görünmüyordu.
"Günaydın"
"Günaydın sen ne zaman geldin?"
"Ben baya oldu geleli erken kalkmıştım hızlıca geldim"
"Ebrar nerde gelmedimi daha?"
"Geldi sınıfa çantasını koymaya gitti"
"Tamam bende gidip geliyorum"Sude'nin yanından ayrılıp sınıfa çantasını koymaya giden ebrarın yanına gittim.
"Selam"
"Selam nasılsın bugün?"
"Daha iyi"
"Gel dersin başlamasına daha çok var Sudeyi de alıp kafeteryaya gidelim"
"Tamam ben mesaj atıyım gelsin"
"Olmaz tek başımıza dolaşmayalım artık"
"Tamam o zaman gel bahçeye çıkalım"
"Gitmeden kahve alalım"Ebrar ile birlikte 3 tane kahve alıp bahçede olan Sudenin yanına gittik.
"Sudeee gel buraya"
"Köşede oturalım rahat rahat konuşuruz"
"Ooo kahve hee hangisi benim?"
"Al birini hepsi aynı"Sude ve Ebrar ile bahçenin köşesinde bir yere oturduktan sonra sessizce kahvelerimizi yudumladık ama bir süre sonra Sude sessizliği bozdu.
"Eee eylül ne planlıyorsun"
"Bilyorum ne yapacağımıza daha karar vermedim"
"Aslında ilk önce katili öğrenmeye çalışmak yerine ö!dürülen kişiyi araştıralım böylece düşmanlarını öğrenmiş oluruz"
"Doğruuu bu benim nasıl aklıma gelmez o zaman benimle gelin"Kahvemi olduğum yere bırakarak hızlıca sınıfa doğru koştum ama koşarken yan sınıfımızdaki Ece ye çarptım ve ikimizde yere düştük.
"Önüne baksana körmüsün?"
"Özür dilerim iyimisin?"
"İyiyim ama bir dahakine dikkat et!"
Arkamdan beni takip eden Ebrar ve Sude şaşkın bir şekilde beni yerden kaldırmaya çalıştılar."Eylül ne oldu?"
"İyiyim Furkan bişey yok Ece ile çarpıştık o kadar gelin kızlar gidelim."
"Eylül sınıfta ne yapmayı düşünüyorsun kızı araştırmayacakmıyız?"
"Ajandamı alacağım böylece aldığımız bilgileri yazabiliriz"Ajandamı alıp Ebrar ve Sude ile kızın sınıfına gittik ve araştırmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Alınacak
Science Fiction19 yaşında üniversite öğrencisi Eylül bir gün okuluna gider ancak o gün okulda bir cinayet işlenir.Eylül bu cinayetin peşinden gitmeye kararlıdır.Yanındaki iki arkadaşıyla bu olayı çözmeye çalışırken başlarına gelecek o felaketten habersizdi.