Sınıfın önüne geldiğimde Tuana ve gıcık arkadaşlarının orada durmuş gizlice bir şeyler konuşuyorlardı.
Dedikodu yaptıklarına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.Tuana' nın kim olduğunu merak etmişsiniz dir heralde.
Tuana psikopat Emre'nin sevgilisi ve o kadar gıcık bir insan ki dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanıyor.Sınıfa girmiş yerime oturacak ken arkamdan bir el kolumu tuttu.
Ve evet bu Furkan:)"İyisin değilmi"
"İyiyim sağol"
"Emreden uzak dur o gerçek bir ruh hastası"
"Biliyorum,bu arada beni o ruh hastasına karşı savunduğun için teşekkür ederim"
"Rica ederim"Konuşmamızı bölen Tuana oldu belliki Emreyle yaşadığımız olay için gelmişti yanımıza.
"Eylül hayırdır?"
"Asıl sana hayırdır ne istiyorsun söyle ve çabuk ikile!"
"Eylül sana çok şımarık ve varoş olduğunu söylemişmiydim?"
"Tuanacım ben seninle ikiz değilim beni kendinle karıştırma"Kavgamızı ağzı açık bir şekilde izleyen Furkan sonunda öylece bakmayı bırakıp konuştu.
"Tuana burdan gidermisin çabuk"
"Furkan sana ne oluyor neden koruyorsun bu kızı?"
"Senin gibilerden koruyorum Tuana senin gibi VAROŞLARDAN!"Allah'ım Furkan beni korudu bu tarihi not almam lazım.
"Eylül kendine çeki düzen ver ve sevglimin peşinden koşmayı bırak!"
"Ne?"
"Bilmiyormuş gibi davranma Eylül Emre'yi sevdiğini biliyorum"
"Hıh Emrenin neresini sevecekmişim ben ya alda başına çal"Kavgamızın içine Emrede dahil oldu ve bizi ayırmaya çalıştı.
"Hey kızlar sakin olun benim için kavga etmeyin"
"Niye senin için kavga edelim sadece senin şımarık sevgilin dünyanın kendi etrafında yürüdüğünü sanıyor"
"Eylül gel sen bunlara bulaşma yerimize geçelim biz"Furkan beni kolumdan tutup sırama doğru ilerlerken zil çaldı.
Ders sırasında sürekli Tuana ile bakışıp durduk çünkü sıralarımız çok çok yakın!
Sonunda bakışmamızı bölecek şey tenefüs zilinin çalması oldu."Eylül beklermisin!"
Furkan ın beni çağırmasıyla birlikte yerimde kalakaldım.
"Efendim?"
"Çıkışta arkadaşlarınla istersen okulda fazladan vakit geçirmeye ne dersin sınava çalışırız belki hep beraber?"
"Yani bilmiyorum Ebrar ile Sude'ye sormam lazım ona göre sana haber veririm olurmu?"
"Olur tamam"Furkan'ın yanından ayrılıp hemen okulda kalmak için hem anneme haber vermem gerekiyor, hemde Ebrar ile Sude'ye sormam lazım ama o sırada Furkan beni yeniden durdurdu.
"Eylül benim bir kaç arkadaşımda yanımda olacak sorun olurmu sizin için."
"Olmaz tabikide zaten bizim sınıftan kalan bir kaç kişide olur büyük ihtimalle"
"İyi güzel görüşüz öğlen sonu"Heyecandan elim ayağım birbirine dolaştığı için Furkan'a görüşürüz bile diyemeden sınıfatn çıktım ve hemen kafeteryada olan Ebrar ve Sude nin yanına gittim.
"Naber kızlar?"
"iyi sen?"
"Ben kötüyüm"
"Niye ne oldu bişeymi oldu?"
"Valla ikiniz geliyorsunuz kahve içmeye beni çağırmıyorsunuz"
"Sen Eniş-"
"Sen Furkan ile konuştuğun için seni çağırmadık sohbetiniz bölünmesin diye yani"Ebrar bişey diyecek ken Sude'nin onun sözünü kesip devam etmesi ve sözün ün sonunda Ebrara sert bakış atması biraz garibe gitmedi değil.
"Size bişey sormak istiyorum"
"Sor"
"Sor"
"Okul çıkışında okulda kalıp sınav için çalışalımmı Furkan teklif etti bende size sormadan evet demedim hem zaten Furkanda arkadaşlarıyla gelicekmiş"
"Yani benim için bir sakıncası yok"
"Eylül biliyorsun Furkan'ın arkadaşı Kerem ile benim çok aram yok bilemiyorum yani."
"Ya olsun sende hiç muhattap olmazsın onunla"Kerem Furkan'ın arkadaşı ve Sude'nin eski erkek arkadaşı.
"O zaman kalıyoruz değilmi?"
"Evet kalıyoruz dimi SUDEE!"
"Off iyi tamam kalıyoruz"
"Tamam ben anneme haber veriyim hemen"Hızla yanlarından kalkıp bahçeye çıktım ve annemi aradım.
"Alo Anne"
"Efendim kızım"
"Anne ben arkadaşlarımla okuldan biraz geç gelicez sınava çalışacağızda"
"Tamam ama çok geç kalma sakın kızım sonra baban kızıyor ben uğraşıyorum onunla"
"Kalmam kalmam valide sultan hadi görüşürüz"Annemdende izin aldığıma göre Furkanada haber vermem gerektiği için koşa koşa sınıfa gittim çünkü zilin çalmasına az kalmıştı.
"Furkan!"
Ama sanki biraz korkmuştu eee şey biraz değil baya korkmuştu ne yapsın çocuk öcü gibi birden önüne çıktım.
(Arkadaşlar ilk bölümden sonra 2. Bölüm biraz kısa olmuş olabilir ama bir sonraki bölümler hep 2. Bölüm gibi olacak bu arada oy verip bol bol yorum yapmayı unutmayın 🥰)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Alınacak
Ficção Científica19 yaşında üniversite öğrencisi Eylül bir gün okuluna gider ancak o gün okulda bir cinayet işlenir.Eylül bu cinayetin peşinden gitmeye kararlıdır.Yanındaki iki arkadaşıyla bu olayı çözmeye çalışırken başlarına gelecek o felaketten habersizdi.