Pov ela:
بەیانی چاوەکانم کردەوە کە خۆرەکە لەسەر چاوم بوو هەستام و سەیری کاتژمێرەکە ئەکەم حەوتی بەیەنیە چووم بۆ گەماو و هاتمە دەرەوە و قژم وشک کردەوە و جلەکانم گۆڕی و موکیاجێکی سادەم کرد و بەرەو خوارەوە چووم ماڵەکە تەواو بێدەنگە بیگومان لەبەر ئەوەی لە شەوەوە باوکم چۆتە دەرەوە و نەگەڕاوەتەوە خوا ئەزانێ ئێستا لە کوێیە گرینگی پێ نایەم چوومە چێشت خانە بەفرگرەکەم کردوە سێوێکم دەر هیناو ڕۆشتم بۆ سەر کارەکام لە ڕێگا بووم سێوەکەم ئەخوارد و بیرم ئەکردەوە کە هاوتەمەنەکانی من ئەچن بۆ قوتابخانەو ئەخوێنن باوکە ژیانت لێ وێران کردم لەم بیر کردنەوەنەیا بووم گەیشتمە ڕێستۆرانتەکە تەنها بەڕێوبەرەکەم لەوێیە کەواتە من زوو هاتووم.
ئێلا: بەیانیت باش گەورەم.
(بە هێمنی)بەڕێوبەر: بەیانی تۆش باش کچم.
(بەخەندەوە)ئێلا: من زوو هاتوم؟
(کاتێک سەری داخست بوو)بەڕێوبەر: نەخیر کچم ئەوە کەی قسەیە.
(بە هێمنی وتی)ئێلا کەواتە من ئێرە چاک دەکەم تا کارمەندەکانی کە دێن.
(با ئاسای وتی و زەردەخەنەیەکی کرد)بەڕێوبەر: باشە کچە جوانەکەم.
(بەهەمان شێوە)ئێلا خەریکی چاک کردنی مێزەکان بوو وە بەڕێوبەرەکەش چوە ژوورەکەی ئێلا تەواو نوقمی کارەکان بوو تا کات ڕۆی و کارمەندەکانی کەش هاتن و ڕێستۆرانتەکە کرایەوە. وەک هەموو کات ئێلا خەریکی کارەکانی بوو بە باشی کات ڕۆیشت و بوە 4 ئێوارە..
بەڕێوبەر: ڕێستۆرانتەکە دا ئەخەم و ئێوەش بڕۆنەوە و پشوو بدەن بەیانی وەرنەوە.
(بە ئاسای وتی)هەمووان: باشە گەورەم.
(چەمانەوە وەک ڕێزێک)ئێلا: نازانم بۆچی ئێمەی بەم زوە ناردەوە هێشتا 2 کاژمێر ماوە بۆ تەواو بوون بەهەرحال دیارە ئیشێکی بۆ دروس بووە.
:نەتان دۆزیەوە؟
پاسەوان: ببورە گەورەم نازانین لە کوێیە
(چەمابۆوە کاتێک قسەی ئەکرد)جونگکووک: ون بە.
(بە ساردی)جونگکووک کوڕێکی تەمەن 26 ساڵە تا بڵێی قۆزە و جوانە بەڵام ئەو مافیای چەکی ڕەشە یەکیکە لە مافیا ترسناکەکانی ئاسیاو جیهان کە هەر بە بیستنی ناوی جیون جونگکووک لەرزێک بە گیانتا دێت.
کەسایەتی؛ کەسایەتیەکی تا بڵێی سارد و ترسناکی هەیە بەزەیی بە هیچ کەسیکا نایەتەوە هیچ هەست و سۆزێکی نیە بەرامبەر کەس.جیون جونگکووک
جونگکووک لەناو ئۆتۆمبێلەکەیا بوو کە لە دواوە دانیشت بوو لە پەنجەرەکەوە سەیری دەرەوەی ئەکرد چاوەکانی کەوتە سەر کچێکی جوان و ناسک کە بە ڕێگادا دەڕوا.
جونگکووک: بوەستە.
(بە تۆزێ توڕەییەوە)شۆفێرەکە لە قەراخی شەقامەکە وەستا
پاسەوان: گەورەم هیچ ڕوویداوە؟
(بە شڵەژاوی)جونگکووک: ئەو کچە ئەبینن بۆم بهێنن.
(بە ساردی)پاسەوان: فەرمانتە گەورەم.
چەن پاسەوانێک دابەزین و بەرەو کچەکە چوون
Pov ela
بە ڕێگایا ئە ڕۆیشتم بۆ ماڵەوە بەڵام هەستم بە باشی نە ئەکرد هەستم ئەکرد کە کەسێک بە دوامەوە بێ ترسێکم بۆ دروس بوو لە پڕێکا چەن پیاویک کە بەڕاستی ترسناکن لەبەر دەما وەستان.ئێلا: ئێوە کێن..چیتانەوێت لە من؟
(بەترسەوە وتی)پیاوێک: پێویستە بێی لەگەڵ ئێمە ئەگینا ئەتکوژین.
ئێلا: ت.ت.تکایە وازم لێ بینن.
(بەترسەوە چاوەکانی پڕ ئاو بوون)پیاوێک: بڕۆ پێشم کەوە تا بە زۆر نەم بردووی
(بە هاوارەوە)ئێلا هیچ ڕێگەیەکی بۆ نەمایەوە ناچار بوو لەگەڵیان بڕوا تا گەیشتنە بەردەم ئۆتۆمبێلێکی ڕەش کە تەنانەت جامەکانیشی ڕەش بوون پیاوێک لە دواوە پەڕۆیەکی کردە سەر دەمی ئێلا ئێلا بێ هۆش بوو بە خێرای دەرگای ئۆتۆمبێلەکەیان کردەوەو کردیانە ناو ئۆتۆمبێلەکە و ڕۆشتن.
جونگکووک: لە کۆتاییا هاتیی.
سڵاو نوقڵەکانم ئەمەش پارتێکی تر هیوادارم چێژی لێ ببینن وە ڤۆت لەبیر مەکەن.
Love you all♡..
YOU ARE READING
تۆ هی منی 🖤..//✔✔
Romanceتۆ هی منی بۆ هەمیشە... 🔞... First:23/8/2023 End:25/10/2023