جونگکووک و جیمین گەیشتنە ماڵەوە هەموو ماڵەکە بێدەنگ بوو چوونکە هەمووان خەوتوون جیمین چوە ژوورەکەی و جونگکووک'ش هاتە ژوورەکەی بینی ئێلا خەوتووە جونگکووک'ش جووە پانای و خەوت.
(4 شەو)
جونگکووک بەدەنگی موبایلەکەی خەبەری بۆوە.
جونگکووک: ئەلوو.
(بە گڕی)نامجوون: جونگکووک لەماڵەوەی؟
(بە پرس و شڵەژاوی)جونگکووک: بەڵێ چی ڕووی داوە؟
(بە پرسەوە هەستایەوە لەسەر بیدەکە)نامجوون: بڕۆ کوڕەکان بە خەبەر کە پێویستە بڕۆین بۆ بوسان.
(بە پەلە وتی)جونگکووک: بوسان؟
(بەپرسەوە خەریکی لەبەر کردنی جلەکانی بوو)نامجوون: بەڵێ ئامادە بە لە کۆمپانیا کۆببنەوە ئێستا یونگی هێتەوە ماڵەوە بۆ ئەوەی جاودێری بکات وا خەریکی کۆکردنەوەی پێداویستیەکانم.
(بە پەلە)جونگکووک: نام.نامجوون ئەی ئێلا.
(بەترسەوە)نامجوون: خەمی ئێلا'ت نەبێ یونگی لەماڵەوە ئەبێت و وە تۆ ئێستا پێی بڵی کە ئەڕۆم و نایەیتە دەرەوە و پاسەوانەکانیش ئاگادار بکەرەوە.
(وتی و پێوەندیەکەی داخستووە)جونگکووک خۆی ئامادە کردوو چوە نزیک ئێلا.
جونگکووک: ئێلا......ئێلا.
(بە هێمنی وتی و بە دەسی ئەیلەرانەوە)ئێلا: چ.چی بوە.
(بە ترسەوە هەستایەوە)جونگکووک: هیچ نەبووە گیانەکەم من ئەڕۆم بۆ دەرەوەی سیۆل ئەچم بۆ بوسان وە لەگەڵ کوڕەکان ئەڕۆم یونگی لەلات ئەمێنێتەوە وە پێویستە بە هیچ شێوەیەک نەیەیتە دەرەوە باشە.
(هەمووی بە هێمنی وت)ئێلا: هەموو شتێک باشە؟
(بە پرسیارەوە)جونگکووک: هیوادارم باش بێت.
(بە هێمنی)ئێلا: بەڵام من ئەترسم.
(چاوەکانی پڕ ئاو بوون)جونگکووک: هیچ ڕوو نادات من ئەگەڕێمەوە بەڵام بەڵێنم پێدە کە نەڕۆی تا هێمەوە.
(بە خەمەوە)ئێلا: ج.جونگکووک من ناڕۆم بەڵێن بێت.
(وتی و هەستایەوە لەسەر بیدەکە)جونگکووک: خۆشم دەوێی.
(ئێلا'ی کردە باوش)ئێلا: چاوەڕێی گەڕانەوەتم.
(باوشەکەی گۆڕییەوە)جونگکووک باوشەکەی پچڕاند و ماچێکی ئێلا'ی کرد و ڕۆشت.
YOU ARE READING
تۆ هی منی 🖤..//✔✔
Romanceتۆ هی منی بۆ هەمیشە... 🔞... First:23/8/2023 End:25/10/2023