Jungkook pov:
دوو ڕۆژ ئەبێت نەگەڕاومەتەوە ماڵەوە و بۆیە ئەمڕۆ ئاڕۆمەوە بەڕاستی زۆر ماندووم بۆ ئەوەی پلانێکی باش دانیێین بۆ ئەوەی ئەو مین سۆنگ هۆن'ە لەناو بەرین بەڵام ئەوە دژوار ئەبێت بۆ ئێمە من ئەترسم لەو شەڕە کوڕەکان بمرن و دەر ناچن تەنها ترسی من ئەوەیە لەگەڵ ئەوەی لە ئێلا دوور بم نازانم بۆچی وام لێبەسەر هاتووە بەڵام من باش دەبم.
دوای ئەوەی جونگکووک گەڕایەوە ماڵەوە.
ئێلا: جونگکووک وەرە نان بخۆ.
(وتی کاتێک لەسەر مێزی نان خواردن بوو خواردنی ئەخوارد)جونگکووک: نانم خواردوە برسیم نیە.
(بە تۆنێکی ساردی وتی و ڕۆشت بۆ سەرەوە)جیمین: ئێلا خۆت نیگەران مەکە بۆ ئەو هەڵسوکەوتەی جونگکووک زۆر مێشکی ئاڵۆزە.
(کاتێ هاتە سەر مێزەکە و لە بەرامبەر ئێلا دانیشت)ئێلا: ئەزانم جیمین من کێشەم نیە ڕادێم لەگەڵی.
(بە هێمنی وتی)جیمین: تۆ زۆر باشیت ئەزانی.
(بە هێمنی)ئێلا: سوپاستەکەم...بۆستە ئێستا خواردنت بۆ ئەهێنم.
(هەستایەوە و چوو خواردن بۆ جیمین بهێنێت)جیمین: ئای ئێلا سوپاس ئەزێت مەکێشە.
(بە خەندەوە)ئێلا: نا هەرگیز ئەو قسەیە مەکە نۆشی گیانت بێ.
(بە هەمان شێوە)جیمین: سوپاس.
(دەسی کرد بە نان خواردن)دوای ماوەیەک.
ئێلا: جیمین؟
(بە پرسەوە بانگی کرد)جیمین: گیان.
(کاتێ لەسەر سۆفەکە دانیشتوە و ئاوڕی دایەوە بۆ ئێلا)ئێلا: ئایە کوڕەکان ناگەڕێنەوە؟
(بە پرسەوە پێ وت)جیمین: نا باوەڕ ناکەم بۆچی؟
(بە هەمان شێوە)ئێلا: هەروا پرسیم....جیمین چی ڕوو ئەدات؟
(بە خەمەوە دانیشت لەسەر سۆفەکە)جیمین: جونگکووک پێی نەوتوی؟
(بە ئاسای)ئێلا: نەخێر چی بووە؟
(بە پرسیارەوە)جیمین ئاهێکی هەڵکێشا.
جیمین: ئێمە دوژمنێکی گەورەمان هەیە کە دەسەڵاتی لە ئێمە زیاترە وە ئەو ئەیەوێت ئێمە بکوژێت و تەواوی دەسەڵاتەکەی ئێمە ببات بۆ خۆی وە ئەو دوژمنی جونگکووک'ە مین سۆنگ هۆن بۆیە ئێمەش پلان دائەنێین بۆ ئەوەی ئێمە سەرکەوتوو بین و وە جونگکووک'ش تۆڵەی خۆی بکاتەوە بۆیە ئێمە ئەم ماوەیە زۆر لە ماڵەوە نابین بۆ ئەوەی لە هەر کاتێکدا بێت ئێمە ئامادە بین بۆ شەڕکردن.
(هەمووی بەسەر یەکەوە وت)ئێلا: ئێوە سەرکەوتوو ئەبین.
(چووە پەنا جیمین)جیمین: من نازانم سەرکەوتوو ئەبین یان ئەمرین.
(بە ئاسای سەیری ئێلا'ی ئەکرد)
YOU ARE READING
تۆ هی منی 🖤..//✔✔
Romanceتۆ هی منی بۆ هەمیشە... 🔞... First:23/8/2023 End:25/10/2023