تایهیۆنگ&نامجوون: تۆش ئاگاداری خۆت بە.
(بە هێمنی وتیان)جونگکووک ڕۆیشت و چوە ناو ئۆتۆمبێلەکە و بەرەو ماڵەوە ڕۆیشت.
Pov ela:
چووم بۆ گەرماو و جلەکانم گۆڕی بەڕاستی نازانم بۆچی لێرەم بەڵام هەست بە پارێزراوی ئەکەم وا کاژمێر ئەبێت بە 10 شەو جونگکووک نەگەڕاوەتەوە ئامێری قژ وشک کردنەوەکەم بەکارهێنا بۆ ئەوەی نەخۆش ئەکەوم قژم وشک کردوە و چوومە سەر بێدەکە و چاوەکانم داخست.
Pov Jungkook:
کە نامجوون ئەو قسەیەی کرد مێشکم لە کار کەوت ئەترسم کە ئێلا شتێکی لێبێت بە بۆنەی منەوە پێویستە بڕۆین لەو ماڵە ئێلا ئەبەم لای کوڕەکان ئەمێنینەوە....لە کۆتاییا گەیشتمە ماڵەوە لە ئۆتۆمبێلەکە دابەزینم و بەڕێ کەوتم بۆ ژوورەوە و ڕاستەوخۆ چوومە ژوورەکەم بینیم ئێلا خەوتووە ئەو بەڕاستی وەک فریشتە وایە زۆر جوانە...بە بێدەنگی چوومە گەماو و هاتمە دەرەوە و لە پەنا ئێلا ڕاکشام و کێشم کرد بۆ ناو باوشم بۆنی زۆر خۆشە چاوەکانم داخست و خەو بردمیەوە.
ئێلا: م.من چی ئەکەم ل.لەباوشی ت.تۆیا؟
(بە شەرمەوە)جونگکووک: سەرەتا بەیانی باش بکە.
(بە ساردی)ئێلا: و.وەڵامم بەرەوە.
(بە ترسەوە)جونگکووک: من ئەوەم کرد.
(کاتێ هەستایەوە لەسەر بیدەکە)جونگکووک: ئێمە لێرە ئەڕۆین خۆت بگۆڕە با بڕۆین.
(وتی و چوە ژووری خۆ گۆڕین)ئێلا: بۆ کوێ ئ.ئەڕۆین؟
(بە ترسەوە هەستایەوە و چوە نزیک ژووری خۆ گۆڕین)جونگکووک: با بڕۆین دوای ئەکەوین
(کاتێ خەریکی لەبەر کردنی کراسەکەی بوو)ئێلا: ب.باش
(بەرەو گەرماوەکە چوو)Pov ela:
چوومە گەرماوەکەو ڕۆتینی ڕۆژانەم کرد و جلەکانم گۆڕی بەڕاستی نامەوێت پرسیاری زۆری لێ کەم چوونکە لێی ئەترسم بۆیە نامەوێت تووڕە بوونی ببینم تەواو بووم و لە گەرماوەکە هاتمە دەرەوە.
جونگکووک: با بڕۆین.
(دەسی ئێلا'ی گرت و ڕۆیشتن)بەسەر پیلکانەکانە هاتنە خوارەوە و بەرەوە چوون بەڵام جونگکووک وەستا.
جونگکووک: ئێوە بگەڕێنەوە کەی وتم ئەو کاتە وەرنەوە.
(بە خزمەتکارەکانی وت)خزمەتکارەکەن: باشە گەورەم.
(سەریان دانواندبوو)خزمەت کارەکان ڕۆیشتن و ئێلا و جونگکووک چوونە دەوەرە جونگکووک چوو بۆ لای پاسەوانەکان جونگکووک هەندێک قسەی بەوان وت و ئەوانیش سەریان دانواند.
جونگکووک: ئێلا با بڕۆین.
(ئاماژەی بەوە دا سەربکەوێتە ناو ئۆتۆمبێلەکە)ئێلا: باش.
(چووە ناو ئۆتۆمبێلەکە)
YOU ARE READING
تۆ هی منی 🖤..//✔✔
Romanceتۆ هی منی بۆ هەمیشە... 🔞... First:23/8/2023 End:25/10/2023