selam, gece gece rahatsız ediyorum. uyuyamadım, uyuyamıyorum. içim buruk çok darlanıyorum. nereden ve nasıl başlasam da bilmiyorum. sadece konuşmak istiyorum :) kalbim var ya benim "içinde sen varsın" dediğim, o biraz kırıldı işte. acıyor da. yara bantları falan da kalmamış evde, yapıştıramadım parçaları. sana da zarar gelmiştir, o kırık parçalar incitmiştir seni. kendime anlam veremiyorum. nasıl koydum seni o kalbin içine? bilmem. sen peki, nasıl girdin o kalbin içine. arkadaş aradın ya kendine, yanlış aradın. son günlerde de canımı acıttın ama işte insan sevdiğinden gelince pek de umursamıyor. hissetmediğim duyguyu, görmediğim kelebekleri gösterdin. şimdi de hem o kelebekleri, hem o duyguları öldürüyorsun. ben duyguları uçta yaşayan biriyim, duygularım yoksa yokum. sen benim duygularımdın. hani insan nefes alamaz, sonra ölür ya.. ben nefes alırken de ölüyorum. düşünüyorum, acaba çok mu şey istedim? beni biraz sev istedim be. sen beni çok yanlış anladın ben de seni çok yanlış anladım. bu kadar "anlamaya" rağmen biz yine anlamadık olayı. nasıl sevdim seni bilmiyorum. iyi ki seviyorum ama zoruma gidiyor. sevmeyip seviyormuş gibi görünmen. çok seviyorum seni, sığmıyorsun üç beş kıtaya. beklerim seni sürekli, eğer bir gün oluru varsa. her kese anlattım seni, özlüyorum da. bilmem belki de ben abartıyorumdur, özlenecek bir şeyin yoktur. normal birisindir de gözümde büyütmüşümdür seni. olsun ama o kadar güzel ki bu halinde, har halinin güzel olduğu gibi. gecenin bu saati ne düşünüyorum bilmiyorum. düşüncelerden oluşan bir çöl ve ben ayak izlerimi bile silmişim ardımda. kayıptım, çok kayıp. sonra gündüz gitti, gece oldu. güneş gitti, ay doğdu. bir ışık vardı, gece parıldayan, gökyüzünde. sen o ışıktın işte, sen o yıldızlardın. sendin her şey... aldığım nefes, akan gözyaşım, gördüğüm manzara, dokunamadığım o eşsiz resim sendin. belki bundan sonra gitmeyi seçersin, ben kalır beklerim ya da kalır savaşırsın, omuz omuza veririz. bu kadar korkak olma güzel gözlüm. bir şeyler olacak, sırtına yük binecek belki elini taşın altına koyacaksın elin incinecek. ben sırtındaki yükü de sırtlar yardım ederim, incinen eline pansuman yaparım. her koşulda her zaman yanında olacağım biriciğim. sen teksin, bir taneciksin, biriciksin. o yüzden biriciğimsin. bilmiyorum saçmalamış da olabilirim, yorgunluk var üstümde. olmayacağını bile bile seviyorum seni. çok geç oldu, kurallar var. iyi geceler en güzel günüm, iyi geceler en değerlim, iyi geceler gönlümün efendisi, iyi geceler güzel gözlüm, iyi geceler biriciğim. iyi geceler, yıldızlar kadar...