7Három év telt el... Három éve semmit sem hallottam felőle. Nem tudom, hogy hol lakik, mit csinál... mindenről gondoskodott, hogy békén hagyjam. Hazudnék, ha azt mondanám nem hiányzik, nem telik el úgy egy nyugodt órám, hogy ne gondolnék rá.
A napjaim érdekesen telnek. Koncert után egyből haza vesszük mindig az irányt és mindig én vagyok az egyetlen aki nem iszik.
Megígértem. Megígértem neki az utolsó találkozásunknál, hogy soha többet nem iszok.Épp Szegedről vesszük hazafelé az irányt. Turnébusszal vagyunk, Bruno velem szembe ül és persze a zenekar többi része is helyet foglal a járműbe.
Telefonom nyomkodásából egy értesítés szakít ki. Kiara üzent. Egy éve ismertem meg a lányt, azóta néha összejárunk a stressz levezetéséhez. Még egyszer sem mutatkoztam vele nyilvánosan még a barátaim előtt se, csak Bruno tud róla, ő is csak azért, hogy legyen ki lerázza helyettem, ha esetleg zaklatna.
Ezt az egész szex kapcsolatot nem terveztem hosszú távúra, de sajnos arra sikeredett.- Hallod, Spacclaci? - nézett rám Banani. Kérdésére egy hümmögéssel válaszoltam, ezzel is jelezve, hogy figyelmem rá irányul. - Ma pár óra múlva lesz Manunál egy HB szeretnél elmenni?
- Ja benézhetünk!
- Nem hívod a csajt?
- Minek?
- Csak! - mondta nagyon gyanúsan. Vettem a fáradságot és írtam annak a nőnek, hogy érte megyek.
- Srácok ki tudnátok itt tenni? - kérdek rá, mivel innen mégis csak közelebb van Kiara lakása. A haversrácok eleget tettek a kérdésemnek és mire a célpontomhoz értem a lány már kint állt a megbeszélt helyen.
- Szia! - vont egy ölelésbe, amit én gyengén viszonoztam.
- Mehetünk? - egy bólintással válaszolt és szokásosan elkezdte a szófosását.
- Végre, hogy bemutatsz a barátaidnak, azt hittem sosem fogod megtenni! - hát nem is akartam... - Nyugodtan megkérdezheted!
- Mégis mit? - kajak nem vágom miről beszél.
- Tudom csak azért teszed ezt, mert szeretsz. Nyugodtan megkérdezheted leszek-e a barátnőd! - arckifejezésem láttán újra megszólalt. - Vagy esetleg úgy szeretnél oda beállítani, hogy "Sziasztok ő itt a szex társam Kiara!?" - mélyítette el a hangját az enyémet utánozva.
- Csak barátként jössz, úgyis felakarok szedni valakit és gondolom te is ezt fogod tenni!
- Nem igazán! Menjünk oda egy szerelmespárként! - vetette fel az orbitálisan nagy hülyeséget.
- Legyen, de csak ma este!
- Rendben! - az út további részét szokásosan végig pofázta. Mire megláttam a ismerős épületet, akaratom ellenére is kicsúszott egy sóhaj. Bementünk a kapun és vártuk, hogy ajtót nyissanak.
Az ajtót szokásosan Bruno nyitotta ki, aki fasz tudja hogy ért ide hamarabb.
- Szevasz bro, hát te? - kérdezek a fél órája látott barátomtól.
- Kocsival vagyok! - mosolygott kedvesen, ám ezt az arckifejezést átvette valami más, talán megbánás - Figyelj Laci ne borulj ki, de itt van Liv... - biccentett egy hangosan nevető brigád felé. A szívem kihagyott egy ütemet. Hihetetlen, hogy három év múlva Manu lakásán találkozunk. Egyébként mit keress itt? Eddig mindenkit utált, most meg...
- Ki az a Liv? - kérdi a mellettem álló lány.
- Az exem...
- Botrány ronda. - mérte végig az előttünk álló lányt.
- Fogd be a mocskos pofád Kiara! - sziszegte oda Banani. Kicsit érdeklődve néztem rá, mégis mi a baja? Tekintete sajnálatot tükrözött, történt valami? - Beszélhetnénk négyszemközt? - válaszul bólintottam, majd elindultam abba az irányba amerre ő is. Úti célunk a konyha volt, ahova mind a ketten leültünk.
- Szóval?
- Liv és Manu együtt vannak. - ejtette ki óvatosan az alábbi szavakat. Egy pillanatra, mintha minden leállt volna körülöttem.
- Mióta?
- A közös Sziget fesztivál óta... - mondta mire élesen beszívtam a levegőt, a balkezemhez lévő legközelebbi tárgyat megfogtam majd belevágtam a pultba és már csak a pohár földre hulló darabjai voltak hallhatóak. Tettem miatt, az összes szem ránk szegeződött, beleértve az ifjú párét is.
- Áh Laci, gyere ide haver! - szólt oda Gödöllei. - Mikor akartad elmondani ezt a nagyszerű hírt?
- Mégis milyen hírt? - nézek rá értetlenül.
- Jajj ne már, Kiara elmondta! - legszívesebben megkérdeztem volna, hogy mi a faszt hazudott az a ribanc, de helyette nem válaszoltam reménykedve, hogy veszi a lapot, hogy tovább sem értem.
- Terhes vagyok Szívem! - ugrott a nyakamba. Hogy tessék? A gondolataimban elmélyedve álltam döbbenten egy helyben, miközben a haversrácok folyamatosan jöttek oda gratulálni. Én erre nem vagyok felkészülve, Livvel hónapokig gondolkodtunk egy babán, erre ezzel a senkivel meg összejön.
Miután mindenki kellőképpen ki tombolta magát, újra a konyhába mentem, ahol most Kevinnel futottam össze. Leültem mellé, majd hagytam, hogy öntsön egy pohárka akármit.
- Gratulálok Bro, biztosan jó Apa leszel! - mosolygott kedvesen
- Ja! - a jelenlegi állapotom képtelen volt többet kinyomni magából, sajnos ezzel mutatva az örömömet. De nem hagyhatom magára egy ilyen helyzetben, hiszem már ha megcsináltam fel is nevelem.
- Tudod Haver egy gyerek nem köt össze. - mondta ki Kevó a számomra szükséges szavakat. Tudom ez egy mocskos dolog, és azt is tudom, hogy emiatt nagyon sokan elfognak ítélni, de leszarom így nem vagyok boldog.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bukott angyal👼🏼🖤[ Spacc / Tóth László f.f ]
FanficBukott angyal👼🏼🖤 [ Tóth László / Spacc f.f ] Önző vagyok, mindent magamnak akarok, ahogy őt is. Mindent megadtam neki és talán az miatt, hogy azzal a dologgal voltam elfoglalva, hogy magamba bolondítsam, elhanyagoltam a körülöttem létező összes e...