"Hyunjin daha hızlııı, Hyunjin hadiii"" Aşkım zaten hızlıyım."
"Al işte öldük ya"
Hyunjin sevgilisinin bu tatlı hallerine bayılıyordu.
"Felix"
"Hım?"
"Çok tatlısın."
Felix kızardığını hissediyordu.
"Hyunjin yapma."
Hyunjin sevdiğinin gözlerine dalmıştı.
"Neyi?"
"Aniden iltifat etme işte kızarıyorum. "
"Felix biliyor musun senin ağzını yüzünü ısırmak istiyorum. Çok tatlısın."
Hyunjin sevgilisinin bu tatlılığı karşısında deliriyordu .
"Hyunjin sana sarılabilir miyim?"
"Soruyor musun?"
Dedi ve kollarını iki yana açtı. Uzun bir sarılmadan sonra Felix'in telefonu çaldı.
"Bir saniye geliyorum."
Felix
Efendim....
Sevgilin olduğunu bilmiyordum.Felix
Sanane...
Sevgilin olduğunu duymama sevinmedim açıkçası erkek mi sevgilin?Felix
Evet baba sanane ayrıca yönelimimi sana söylemiştim beni rahat bırak artık!Mal Baba
Sana erkek sevgilin olamaz demiştim Felix!
(Bağırarak söyledi)Felix
Bende sana karışamazsın demiştim Baba yeter artık çık hayatımdan.Felix ağlıyordu. Hyunjin sesleri duyduğu gibi geldi. Felixi ağlarken görünce telefonu alıp konuştu.
Hyunjin
Sevgilimi ağlatmaya hakkınız yok her kimseniz onun hayatından siktir olup gidin teşekkürler.Diyip telefonu kapattı.
"Felix iyi misin? Güzelim bana bak."
Elleriyle sevdiğinin göz yaşlarını sildi. Teker teker yüzündeki hayatının anlamı olan yıldızları öptü ve Felixi sakinleştirdi.
"Anlat birtanem"
"Hyunjin ayrılalım."
"N-ne"
Hyunjinin gözünden düşen bir damla Felixin daha çok ağlamasına sebep oldu.
"Felix şuan iyi değilsin sonra bu konuyu konuşuruz hadi gel yatağına yatıralım ne dersin hm?"
"Hm hm"
Hyunjin korkuyordu onu kaybetmekten yada kendisine zarar vermekten..
Bu hayattaki en sevdiği de ailesi gibi ondan vazgecerse diye.."Hyunjin"
"Efendim güzelim bir şeye mi ihtiyacın var."
Felix karşısındaki adamın ona bu kadar değer vermesi söyleyeceği şeyi daha çok zorlaştırıyordu.
"Biz ayrılalım."
Hyunjin aniden ağlamaya başladı.
"Telefondaki her kimse ve ne dediyse siktir et Felix. Beni bırakamazsın bu bencilliği yapamazsın. Felix lütfen ben sensiz yaşayamam."
Felixte ağlamaya başladı.
"Hyunjin olmaz sana zarar gelmesini istemiyorum. Lütfen beni anla "
"Telefondaki kimdi Felix. Kim sana böyle şeyler söyledi."
"Babam. Sevgilimin olduğunu bir yerden öğrenmiş. Ve senin erkek olduğunu da öğrenmiş sana zarar gelebilir Hyunjin. Ve ben istemiyorum. "
"Felix bu muydu gerçekten? Biz birbirimizi seviyoruz. Bu yetmez mi? Sevgilim biz herşeyin üstesinden gelebiliriz farkında mısın? Ve ben seni çok seviyorum asla sensiz yaşayamam "
Felix Hyunjine sıkıca sanki bıraksa gidecekmiş gibi sarıldı. O gece öyle uyudular.
Jeongin'den
Changbinle sevgiliydik. Ben Chan hyungtan hoşlanıyordum. Ta ki Changbinle karşılaşana kadar. Hem Chan hyungun sevgilisi vardı. Seungmin ve gercekten yakışıyorlardı. Ben Changbine karşı olan hislerimi geç farkettim ama Changbin hep yanımdaymış. Sonra Felix hyungun bize hiç bahsetmediği zorbasi olduğunu öğrendim."Eğer Felix hyungla aranı düzenlemezsen beni unut Bin"
"Tamam yapacağım "
Bu konuşmamız üzerine Bin le Felix hyungum barıştı. Ve ben de Changbinin teklifini kabul ettim .
Sabah eve geldiğimde kapıyı çalma gereği duymadan anahtarla kapıyı açtım.
Felix hyungumu mutfakta göremeyince çağırdım.
"Felix hyuuuung"Ama odasından Hyunjin cıktı.
"Şşş bağırma Jeong uyandiracaksin"
"Sen niye buradasın hyung"
"Dün Felixin babası aradı kavga ettiler o yüzden yanında olmak istedim."
"Gerçekten mi? İyi yapmışsın kesin çok ağlamıştır. İyi mi şuan?"
"İyi merak etme. "
"Peki hyung ben hemen kahvaltı hazırlayayım. Sen Felix hyungun yanında ol."
"Tamam"
Hyunjin'den
Felixin yanındaki boşluğa uzandım. Ve ellerimi saçlarının arasında gezdirdim."Biliyor musun Felix Sen çok güzelsin. Ama herşeyin mükemmel. Yüz hatların,derin sesin ve dahası seni kaybetmek hayatımda yapacağım en aptalca şey. Annem ile babam beni küçük yaşta terk ettiler. O yüzden Seni de kaybedemem. Anlıyor musun? Bazen diyorum ki iyi ki de o etek benim balkonuma düşmüş. Ve iyi ki de o gün odamda saklanırken hapşırmışsın. Seni seviyorum sevgilim."
"Sevgilim bende seni çok seviyorum. Ve dünkü aptal konuşmam yüzünden üzülmüş olmalısın. Lütfen beni affet çok özür dilerim. Ama merak etme ben annen ile baban gibi seni terk etmeyeceğim bu hayatımda yapacağım en aptalca şey olur."
Dedi ve dudaklarima uzanıp küçük bir öpücük bıraktı.
Jeongin
Sıçarım aşkınıza tamam sevindik falan ama her dakika öpüşmeyin yeter yani hadi kahvaltıya.Özür dilerim 2 gündür yoktum ama geldim sonuçta neyse oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın öpüyorum sizi baaay💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Etek Meselesi
FanfictionHerşey Hyunjin'in balkonuna düşen Felix'in eteğiyle başladı...