Yazarınız dayanamadı ve bir bölüm dahaaa
(..)
Hyunjin
Chan nerede ya?
____________________________
5 yıl sonra
Bugün bizim için önemli bir gündü. Felix ile hazırlanıp Chan ile Seungmin'in mezarına gidecektik."Aşkımmm"
"Geldiim canımm"
Her ne kadar belli etmesede Felix'in birazdan aglayacagini hissediyordum.
Jeongin ve Changbin ile gidecektik. Maalesef Minho ile Jisung balayında oldugu için gelemeyecek ama onları face time dan arayacağım. Onlarında hakları var mezarı görmeye..
"Geldim canım kocam"
Evet biz Felixle geçen sene evlendik ama çocuk sahiplenmek istemedik. 1 köpeğimiz var sadece mutluyuz..
Ama her zaman bir yanımız eksik oldu. Daha Seungmin'in ölümünü kaldiramadan Chan'ın ölüm haberi geldi. Yıkılmıştık. Ama onlar beraberdi. Her zaman olduğu gibi hiç ayrılmadılarki.
Araya bindik ve digerleride geldi. Hepimiz çok durgunduk hatta Jeongin espiri bile yapmıyordu.
Mezarlığa geldik ikisinin de mezarı yan yanaydı. Chan Hyungun istediği gibi..
Felix mezarın başına oturdu .
(Ağlayarak)"Hyung ben seni çok özledim, peki ya sen Seungmin biliyor musun sen gittikten sonra Jeongin artık uslu bir çocuk olmaya başladı. Chan hyung Changbin de artık bana vurmuyor. Ama Hyung artık başımızda bir abimiz yok söylesene hyung başımız belada olduğunda kim bizi kurtaracak he? Bizi hiç mi düşünmedin?"
Felixi mezarlığın başından aldım. Daha fazla hirpalanmamasi için ellerini tuttum.
"Sakin ol lixim"
"Olamıyorum hyunie çok özledim ben seslerini bile unuttum biliyormusun ?"
Hemen telefonumu çıkarıp chan ile Seungmin'in sohbet ettiği ses kaydını çıkardım.
"Dinle lix"
Ses kaydı
Hey çocuklar selamm bugün yanımda Seung var şaşırdık mı hayır sen şaşırdın mi aşkım?
-Hayır chan senin yanında bitek ben olabilirim hıh
Elbette başka kim olacak uyduruk Changbin mi?
-Hayır ben!
Tamam aşkım hep sen gel bi öpeyim.
-Civima hemen
Tamam aşkım ne derse o
Hadi bay canikolarim öpüyorum siziiiChagbin de ağlamaya başlamıştı. Sonr arkadan tanıdık bir ses geldi.
"Yeter artık ağlamayın "
Aşklarım sizce kimdi? Ne diyorsunuz?
Bu arada önceki bölümde hangi shipi yazacagimi siz belirleyeceginiz için yorumlarda belirtin fikrinizi öptüm bay💗💗💗💗🥰💋👰💋💋❣💋🥰❣🥰👰🥰❣🥰❣🥰💋👰🥰👰💗👰💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Etek Meselesi
ФанфикHerşey Hyunjin'in balkonuna düşen Felix'in eteğiyle başladı...