Hyunjin'den
O akşam Felixle beraber uyumuştuk. Sabah kalktıgımda yanındaki boslukla irkildim."Felix!"
Yataktan kalkıp mutfağa yöneldim. Orada yoktu daha sonra oturma odasına ve evdeki bütün odalara baktım ama Felix'i göremedim. Endişelenip telefondan Felixi aradım ama açmadı. Hemen dışarı çıkıp onu aramaya başladım.
Felix
Sabah baş ağrısı ile uyandım. Hyunjine baktım. Cok güzel ve masum uyuyordu. Uyandırmak istemedim. Ve mutfağa gittim, evde hiç bir şey yoktu. Hemen vakit kaybetmeden markete gittim.
Hava soğuktu. Üstüme birşey almadığıma pişman olmuştum. Arkamdan ayak sesleri duydum.Hızlanmaya başladım ben hızlanınca arkamdaki adımlar da hızlanmaya başladı. Ve yüzümde hissettiğim. Peçete ile biri beni arbaya sürüklemeye başladı..
Hyunjin
Felixi hicbiryerde bulamıyordum. Çıldıracaktım. Jeongine haber vermedim çünkü verirsem ağlayacaktı ve bizi yavaşlatacaktı. Hemen jisungla Minho'yu aradım.Hyunjin
Alo! Minho Felix yok! (ağlayarak)Minho
Ne? Hyunjin emin misin?Hyunjin
Eminim Minho lütfen gelin onu bulmam lazım başına bir şey gelmiş olmalı. (Hâlâ ağlıyo)Minho
Tamam sakin ol geliyoruz Jisungla.Ve telefonu kapattım. Ağlıyordum. Sokağın köşesine oturmuş ağlıyordum. Ona bir şey olmamalıydı. Daha ben ona dokunmaya kıyamazken kimse ona dokunamazdı.
Felix
Yavaşça ayılmaya başladım. Ne olduğunu anlamamıştım. En son markete gidiyordum. Etrafıma baktım. Siyah bir odadaydım. Etrafımda araba yığınları vardı. Ayağa kalkmaya çalıştım ama bağlıydım. Sonra kapı açıldı....
Merhaba küçük veletFelix
Baba! Ne oluyor burada.Mal Baba
Bir sey oldugu yok Felix . Madem gaysin bende sana bir babacık buldum.Felix
Ne babacığı? Ne saçmalıyorsun benim sevgilim var!Mal Baba
FELİX! Sesini yükseltme babana neyse ben çıkayım babacığın gelsin.Felix
Baba yapma lütfen ben senin oğlun değil miyim? (Buda ağlıyo)Mal Baba
DeğilsinDedi ve kapıdan çıktı. Hiç birşey istemiyordum. Ben sevgilimi istiyordum. Kim bilir ne haldedir şimdi?
Diye düşünürken kapı açıldı. Içeri tanımadığım bir adam girdi. Yada dede mi demeliydim?
Mal babacık
Selam umm Felix ti değil mi?Felix
Ne istiyorsun benden!Mal babacık
Sakin ol bebeğim senle biraz oyanayacagiz sadece.Dedi ve bana yaklaşmaya başladı. Ayağımla onu itmeye çalıştım. Dudaklarima yöneldi. Bir anda en kalın sesimle " BU DUDAKLAR HYUNJIN'E AIT SENI OROSPU" ben bağırınca adamı bir anda biri üstümden çekti.
Ve "Evet o dudaklar sadece bana ait"
HELLOOOOOOO
NABİYONUZ SIZI OZLEDIM BEA OY VERMEYE VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN HYUNLIXLE KALIN HOŞÇAKALIN 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Etek Meselesi
FanfictionHerşey Hyunjin'in balkonuna düşen Felix'in eteğiyle başladı...