البارت 21

143 13 3
                                    

_مالك بخبث ايه رئيك

_شمس بخطه وحش جدا بجد 

_مالك بخبث ليه بس ؟؟ دا فديو رومانسي جميل

_شمس بنرفزه دا رومانسي جميل دا فديو اي**باحي يامالك

_مالك بقرف علي فكره انتي مكبره الموضوع اوي مكنش فديو باعته

_شمس ايوه يامالك بس

_مالك بحزن ذائف مبسش ياشمس انتي عارفه اني بعتبرك مراتي عادي وفيها ايه لما ابعت حاجه زي كدا انتي اوفر اوي سلام أنا داخل انام

_شمس بزعل طيب تصبح على خير

"وربنا اسفه علي كلمه ا،باحي والكلام المعفن دا بس هعمل ايه عايزه اوصل المعني "

"اللي بيحبك مش هيبعتلك فديوهات محرمه بإسم الحب وانتي مراتي ،اللي بيحبك مش هيخدش حيائك ،اللي بحبك هيحافظ عليكي ،اللي بيعمل كدا عارف ومتأكد انك هبله وساذجه وجايه معاه ف سكته الزباله "التسليه" ،مين اللي تقبل إن واحد يبعتلها فديوهات وحشه غير وهي حابه كدا ،مين اللي تقبل كلام شبه المتجوزين غير وهي حابه كدا ،مين اللي تقبل تخلي واحد يلمسها غير وهي حابه كدا ،فوقو يابنات يرحمكم الله ،انتو بجد خليتو نفسكم لعبه رخيصه اي حد يلعب ويتسلي بيها شويه ويسبها ويمشي ،البنت اللي معززه نفسها بتبقي ف عيون راجلها احلي بنت ف الدنيا حتي لو هي مش حلوه اوي شكلا بس هو شايف اخلاقها اللي محلياها ،شايف احترامها شايف احتشامها ،شايف حدودها مع الغريب ،البنت لو فقدت حيائها والله مبقتش بنت ،حتي لو ملكه جمال العالم ،الجمال بدون اخلاق ملوش لازمه ،اللي بيتسلي بيكي دا غير امين ولا راجل بالمره ،اسأليه كدا ترضاها علي أهل بيتك؟؟ترضي إن اختك تكلم شب ؟؟ترضي إن اختك حد يلسمها ويخرج معاها؟ هيقولك لاء واستحالة يقبلها ولو قابلها يبقي مش راجل دا اسمه د،،يوث ،يعني متأمنيش نفسك معاه لانه مش راجل ومش بيغير علي أهل بيته ،كل ماتحبي نفسك اكتر كل ماهتخافي عليها ،في بنات لو لقدر الله ف المواصلات لو حد خبطها أو حاجه تبقي مدايقه وزعلانه وممكن تعيط وتفضل طول اليوم متنكد عليها اللي هو ازاي حد يلمسني !دي اللي بتبقي بتحب نفسها ونفسها توصل لأعلي الدرجات ف الالتزام والأخلاق ،بتدعي بالزوج الصالح وبس ،مش اي حد يقرب منها تكلمه ،بنضيع سنين من عمرنا علي علاقه محرمه من اولها وآخرها واخرتها كسره قلب وتعب وهتندمي وهتقولي أنا اللي عملت كدا ف نفسي ""

*******

_يسريه ها يامريم نقول مبروك

_مريم بإبتسامه ف ايه ياماما هو انا لحقت

_يسريه بفرحه شيفاكي من ساعه مامشيو وانتي فرحانه كدا وشكلك مبسوط

_مريم بإبتسامه اه يعني كلامه عجبني وحسيت أنه كويس

_يسريه بفرحه بإذن الله نقول مبروك قريب

_مريم بحب إن شاء الله

شمس وروح (قيد التعديل) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن