6.bölüm

469 90 4
                                    

Yine yeni bir bölüm ve yine ben
Jfkfkdkf

İyi okumalar dilerim❤️

Berna'dan

Sabahın ilk ışıklarıyla güne uyandım yatakta oturur hale geldim yanıma baktım alp çoktan uyanmış kanepeye oturmuş bilmem kaçıncı sigarasını içiyordu.

"Günaydın"dedim başını kaldırıp bana baktı gözleri kızarmış göz torbaları ise mosmor olmuş "sanada günaydın"

Yataktan kalktım yavaş adımlar ile alpin yanına gidip oturdum alp bana kısa bir bakış atarak bitmiş sigarasını söndürüp yenisini yaktı.

"Daha fazla içmesen mi?"dedim yine bana kısa bir bakış atarak "peki"diyerek sigarayı söndürdü "leyladan haber var mı?"dedim sıkıntılı bir nefes verdi "yok"

"Aydın kim? Ve burada çalışıyor neden leylayı kaçırsın?"dedim alp yeşillerini gözlerime dikti "aydın burada çalışmıyor seninle evlendikten sonra kovdum onu"dedi ben boş gözlerle ona bakıp "neden"

"Seni taciz eden şerefsiz oydu çünkü"dedi ben şaşkın bir şekilde alpe bakıyordum bir süre baktıktan sonra konuşmaya başladım "b-ben bu olayı önemseyip kapattığını düşünmüştüm"
Dedim alp önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına itti.

"Birlikte olmamış olabiliriz ama en nihayetinde karımsın seni korumak görevim"dedi benim gözlerimden yaşlar geldi ve hafiften alpe sarıldım alpte bana sarıldı "şşş sulu göz ağlama"
Dedi sonrasında ise göz yaşlarımı sildi.

O esnada kapımız çaldı alp "gel"dedi ve benden ayrıldı bende ondan uzaklaştım gelen uzaydı "abi ateş git gide kötüleşiyor kardeşimin bu halde olmasına dayanamıyorum"dedi alp uzayın yanına gitti ve ona destek olmak istercesine baktı "uzay oğlum sen güçlü çocuksun ateş de öyle şimdi sen onun her anında yanında ol ona güç ver leyla konusunda kendini suçladığı için bedenine zarar verme ihtimali çok yüksek dikkat et ve ateşi bir hastahaneye götür"dedi uzay başını onaylar anlamda sallayıp odadan çıktı
Ben alpe seslendim "alp"

"Efendim"dedi bakışlarımı onun yeşillerine sabitledim "uzay ve ateş öz kardeşler mi yoksa manevi kardeşler mi?"dedim alp ciddi bir ifadeyle "manevi kardeşler ama beraber büyüdükleri için öz kardeş gibi can cana kan kana dostlukları var"dedi

Ben oturduğum yerden kalktım kıyafet dolabımın önüne geçip kıyafet seçerken "ne güzel" dedim alp'de yanıma geçip kıyafet seçti ben mavi bir tulum seçtim alp ise siyah gömlek,siyah pantolon seçti ben banyoya girdim önce üzerimdeki pjamalarımı çıkardım bir anda banyonun kapısı açıldı "hey hey heyy!!"dedim yine alp beni baştan aşağıya süzdü.

Elini ensesine attı "pardon ya"dedi ve gözlerini kaçırdı ben hemen bornozuma ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadım benden uzaktaydı. Alp bornozumu alıp bana uzattı ben hızla alp'in elindeki bornozu alıp giydim.

"alp lütfen çıkar mısın? öyle bir anda dalma bir daha"dedim alp beni başı ile onaylayıp banyodan çıktı ben o çıktıktan hemen kapıyı kilitledim ve üzerimdeki bornozuçıkarıp tulumumu giydim aynanın karşısına geçip saçlarımı düzleştirdim.

kapı yavaşça üç kez tıklandı "berno hadi çık ben duş alacağım"dedi berno ne ya Allah'ım bu çocuk beni deli etmeden rahatlamayacak "tamam biraz bekle çıkıyorum"dedim biraz bekledikten sonra "tamam"dedi ben son dokunuşları da yaptıktan sonra kapının kilidini açıp banyodan çıktım.

BERDEL TUTKULU AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin