İyi okumalar dilerim❤️
Berna'dan
Hava tamamen kararmadan uyanmıştım alp yanımda derin bir uyku çekiyordu ben yavaşça yatakta oturur hale geldim ve alp'i izlemeye başladım çok masum bir şekilde uyuyordu gülümsediğimi fark ettiğimde hemen yataktan kalktım odadan kendime söylenerek çıktım "Berna salaklaşma tamam mı?"
Gözlerim kapalı bir şekilde yürüdüğüm için hiçbir şey göremiyordum bir anda sert bir bedene çarptım ve geriye doğru sendelendim gözlerimi açtığımda karşımda siyah saçlı,siyah gözlü, kaslı bedenli bir koruma vardı.
Beni kolumdan tuttu "yenge iyi misin? kusura bakma"dedi ben ise başımı sallayarak "iyiyim yenge dediğine göre alp'in yakınısın sanırım?"dedim koruma gülümsedi ve kolumu bıraktı "yenge ben alp abimin elinde büyüdüm sayılır bu yüzden benim en ykınım alp abimdir"dedi gülümsedim "bizim oduncuk böyle şeyler yapar mıymış ya" iç sesime biraz hak veriyorum.
"İsmin nedir pardon?"dedim saçlarını düzeltip "ismim ateş"dedi ben gülümsedim "memnun oldum"dedim oda gülümsememe karşılık verdi ve "memnun oldum"dedi elini uzattı bende tutup hafif sıktım "ooo muhabbetiniz bol olsun"alp'in sesini duyduğumda ateşten elimi aldım ve arkamı dönüp ona baktım "abi yenge hanım bana çarptı da yani sana şikayet ediyorum çünkü kolum uf oldu"dedi ateş ve kahkaha attı alp'de kendini tutamayıp kahkaha atmaya başladı.
Ben onlara boş gözler ile bakıyordum
"Huysuz sende gülsene"dedi alp ben kısık bir ses tonu ile "ya sabır"diyerek yanlarından ayrıldım yavaş yavaş merdivenlerden indim ve bahçeye çıktım derin bir nefes alarak temiz havayı içime çektim ben nefes almayı normalleştirirken konağa kızıl saçlı,siyah gözlü bir kız ben düz bir ifadeyle ona baktım kim bu?Benim yanıma gelip şu soruyu sordu "sen kimsin acaba?"dedi ben yine düz bir ifadeyle cevap verdim "berna ben"
Hafif gülümsedi "leyla'nın arkadaşısın sanırım?"dedi ben ise hafif güldüm
"Hayır ben leyla'nın yengesi yani yunus alp'in eşiyim!"dedim kızın yüzü düştü "hımm anladım melisa bende""Memnun oldum"dedim bana elini uzattı bende tuttum "bende memnun oldum"dedi o esnada alp bahçeye çıktı "melo hoşgeldin nasılsın?"dedi melisa alp'e yaklaşıp sarıldı "iyiyim alpoşum"
Dedi ve alp'in yanağını öptü Ben onlara iğrenerek baktım alp melisayı kendinden uzaklaştırdı "kızım bi sakin ne o öyle sarmaş dolaş!"dedi melisa da kollarını önünde birleştirdi "öff alp ne olacak sanki"dedi onun sorusuna ben cevap verdim "ne olacak ya asla evli bir adama sarılıp,öpmüyorsun dimi!!""Pardon arkadaşıma nasıl davranacağımı sana mı soracaktım"
Dedi ben kaşlarımı çattım "farkındaysan sarılıp,öptüğün kişi benim kocam!"dedim alp bana bakarak gülümsedi ben bakışlarımı alp'den alıp melisaya takılı kalarak "herkes yerini haddini bilecek!!!"dedim arkamızdan bir ses geldi "yengem haklı!"Bu sesin kime ait olduğunu büyük ihtimalle anladınız ben sesin geldiği yöne baktığımda gördüğüm manzara karşısında çok şaşırdım leyla ateş'in kucağında beni savunuyordu alp onlara doğru döndüğünde hemen kaşları çatıldı yumruğunu sıktı "lan oğlum benim benim bacımın senin kollarında ne işi var"dedi ve ateşin üzerine yürüdü ben hemen alp'e yaklaşıp kolunu tuttum alp'in bakışları bana döndü o sinirli ifadesi hemen yumuşadı.
"Abi leyla merdivenlerden düştü ayağına darbe aldığı için yürümekte zorlandı bahçeye çıkmak istedi bende yardım ettim kusurum varsa affola"
Dedi ateş. Alp bakışlarını benden aldı sakinleşmişti "oğlum ben öyle görünce yanlış anladım yardım etmişsin eyvallah"dedi ben alp'in kolunu bıraktım leyla konuşmaya başladı "ateş sana zahmet beni arka bahçedeki çardağa götürür müsün?"dedi leyla bu durumdan gayet memnundu.