İyi okumalar dilerim❤️
(1 hafta sonra) Berna'dan
Yeni bir güne uyandım alp yanımda değildi yavaşça yataktan kalkıp banyoya gittim yüzümü yıkayıp banyodan çıktım üzerimi değiştirmek için dolabımın önüne geçtiğimdekapı tıklandı "gel"dedim içeriye giren kişi leylaydı ona bakıp gülümsedim "naber yengoşum"dedi kıyafet seçmeye başlayıp "iyidir leyloşum senden"dedim gülüp yanıma geldi fazla kısa olmayan mavi elbisemi seçip bana verdi "bunu giy yenge bence mavi sana yakışır"dedi elindeki elbiseyi alıp gülümseyerek "teşekkür ederim tatlım"dedim gülümseyi odadan çıktı bende hemen üzerime elbiseyi giyip odadan çıktım yavaş yavaş merdivenlerden inerken elime telefonumu alıp alp'i aradım.
gıcık pisik aranıyor..
efendim berno.
neredesin sen?
şirketteyim kızım nerede olmamı beklerdin?
hiç.
neyse sen yeni mi uyandın?
evet az önce uyandım şimdi kahvaltıya iniyorum.
(yemek masasına doğru yürüyorum)
iyi iyi annemleri üzme ve yamuk yapma.
ya her seferinde söylüyorsun bunları başlatma yamuğuna! hem annenlere ne zaman kötü davrandım?
başlatma yamuğuna ha! tamam berno hanım eve geldiğimde aynı sözleri yüzüme yüzüme söyle olur mu?
(kendi sandalyeme oturdum)
olur tabi söylerim.
tamam hadi beni meşgul etme görüşürüz.
arama sonlandırıldı..
"alp miydi telefondaki kızım?"dedi cennet annem başımı onaylar anlamda sallayıp "evet anne"dedim leyla beni süzdü "tam da tahmin ettiğim gibi mavi sana çok yakışmış yengoşum"dedi ben kendi üzerime göz gezdirdim "teşekkürler leyloşum"dedim ve kahvaltımı etmeye başladım.
kahvaltıdan sonra salona oturduk hep beraber kahve eşliğinde sohbet ediyorduk "ee kızım nasılsın alışabildin mi bizlere ve bu konağa?"dedi annem ona doğru bakıp "sizlere alıştım ama konağa alışmakta zorluk yaşıyorum anne"dedim gülümseyip "konağa alışman zor tabi bende buraya ilk geldiğimde çok zor alışmıştım biraz zaman geçince alışırsın kızım"dedi saçımı kulağımın arkasına itip "umarım anne"dedim biten kahvelerimizi kenara koyduk.
biz sohbet etmeye devam ederken telefonumun bildirim sesi kulaklarıma doldu.
gıcık pislik çevrimiçi..
eve geliyorum kaçacak delik ara berno hanım.
Allah Allah nedenmiş o?
gıcık pisli yazıyor..
dediklerini unutmadım hanım efendi.
ister unut ister unutma şimdi beni meşgul etme annenle sohbet ediyorum.
tamam hanım efendi eve gelince görüşürüz.