İkisi Lin Feiran'ın yatağında yüz yüze oturdular, yüzleri birbirlerine oldukça yakındı. Gu Kaifeng sanki olay çıkarmak istermişçesine vücudundan huzursuz bir enerji yayıyordu. Anlaşmazlıkları yüzünden Gu Kaifeng'ın onu öpmesinden endişelenene Lin Feiran elleriyle dudaklarını kapadı ve Gu Kaifeng'ın bakışlarından kaçındı. "Önce aşağıya in, bir süre kendi başıma kalmama izin ver.""Pekala." Gu Kaifeng ranzadan mutlu bir şekilde indi ağzı kulaklarına varacak şekilde gülümsüyordu. Reddedilmiş biri gibi görünmüyordu.
Reddedilmesine rağmen, Gu Kaifeng beklenmedik bir şekilde kalbinde hissettiği tatlılıkla mest olmuştu.
Daha önemli bir problem vardı!
Lin Feiran yüzünü yıkamak için su odasına gitmek istiyordu böylece sakinleşebilir ve Gu Kaifeng'dan kaçınabilirdi. Ancak niyetinin farkındaymışçasına Gu Kaifeng bir kitap almış döner sandalyede oturuyordu ve ayağını kapıya uzatmıştı. Kapı Tanrısı gibi oturuyordu. Bu şekilde eğer Lin Feiran yurt odasından ayılmak isterse Gu Kaifeng'dan çekilmesini istemek zorundaydı. Ancak Lin Feiran Gu Kaifeng'a tek bir kelime edemeyecek kadar utanmıştı. Sadece bir kaplumbağanın kabuğuna girmesi gibi battaniyelerine sığınabilirdi. Avucunu kalbine yerleştirdi ve kalbinin çarpıntılarını sakinleştirmeye çalıştı.
Lin Feiran bir şekilde şaşkındı. Mantıken aynı cinsiyetten biri tarafından zorla öpüldükten sonra rahatsız, kızgın ve hatta iğrenmiş hissetmesi gerekirdi. Ama hiçbir şey yoktu, kafası boş bir kabuk gibiydi. Kanından kemiklerine geçerek boş kafasında yankılanan kalbindeki vahşi güm güm güm sesleri dışında hiçbir şey yoktu.
Bu harika duygunun kaybolması biraz sürdü.
Lin Feiran, başından ayaklarına kadar battaniyeyle örtülü bir şekilde yatakta uzanıyordu. Bir anlığına boş duran yatağın parmaklıklarına baktı sonra tereddüt ederek parmaklarıyla dudaklarına dokundu. Dokunduğu anda Gu Kaifeng tarafından emilen dudaklar kızararak yanmaya başladı. Lin Feiran kömürle pişiriliyormuş gibi hissetti, elini bir yumruk haline getirdi, dudaklarına dokunan parmak ucu biraz nemliydi.
Neyim var benim, neden kızgın değilim... Lin Feiran öpücüğü hatırladı, beğenmeme ya da iğrenme gibi 'normal' tepkiler vermeye çalıştı ama başarısız oldu. Bunun yerine sanki yüksek ateşi varmış gibi yanakları daha da kızardı. Sakinleştirilmesi zor olan şiddetli kalp atışları bir toz girdabına dönüştü.
Toz girdabına dönüşmek: dağılıp daha güçlü bir şekilde geri dönmek
Aaaaaaaah! Bu nasıl olmuştu! Lin Feiran kükredi ve karyolasını yumrukladı.
Kapının yanında durup kitap okuyan Gu Kaifeng, Lin Feiran'a baktı. Lin Feiran'ın kükreyip karyolaya vurduğu sahneyi gördü. Ona göre, etkisi bir kedi yavrusunun miyavlaması ve küçük pembe pençesini teaser wand kedi oyuncağına vurması ile hemen hemen aynıydı.
Teaser wand: Türkçesini bilmiyorum ve bulamadım ama görseli bu şekilde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't You Like Me [BL]
RomanceHikayenin tanıtımı uzun olduğu için '-tanıtım-' adlı bölümde yer almaktadır. Türkçe çevirmen: Cursed İngilizce çevirmen: Melimeli