Lin Feiran kedileri beslemeye istekliydi. Tüm ilgisi yumuşak kedi yavrusundayken Gu Kaifeng tarafından beslenmeye karşı koymadı.Gu Kaifeng onu beslemekten oldukça memnundu ve boş bir muhabbet açtı, "Şimdi fark ettim, iki erkek ve iki dişi kedi var."
Lin Feiran tatlı bir şekilde onaylayarak mırıldandı, bir ebeveynin memnun gülümsemesini ortaya çıkardı.
Gu Kaifeng onun ruh halinden etkilenmişti ve gülmek istedi. "Çoktan kedilere bir ad buldum: Maş Fasulyeli Kek, Bulut Keki, Yapışkan Pirinç Keki ve Yumurta Keki."
MFK: 绿豆糕
BK: 云片糕
YPK: 糯米糕
YK: 鸡蛋糕
Lin Feiran: "..."
Gu Kaifeng, Ling Feiran'ın ağzının kenarındaki sosu sildi ve nazikçe, "Sen küçük yapışkan bir keksin."
Hareketi çok samimiydi. Lin Feiran bir süreliğine nefes almayı unutarak kafasını çevirdi.
Sesli bir şekilde düşünerek Gu Kaifeng devam etti, "Öyleyse ben neyim?"
Lin Feiran duygusuzca cevapladı, "Sen buğulanmış mısır ekmeğisin."
BMS: 窝窝头
Gu Kaifeng eğleniyordu ve flörtöz bir şekilde Lin Feiran'a göz kırptı. "Bu iyi, buğulanmış mısır ekmeği serttir."
Lin Feiran: "..."
Bu adam neden her şeyi ona yoruyordu? Ve diğerleri ona Adonis diyordu, saçmalık!
"Bacağında sarı kürü olanın adı Yumurta Keki, yeşil gözlü olan Maş Fasulyeli Kek." Lin Feiran sakince konuyu güvenli bir yöne çevirdi ama konuşmaya devam ettikçe aniden kalbinin patlayacak gibi attığını hissetti. Gu Kaifeng'ı suçlamasına engel olamadı. "Sıkıldıkça isim uydurup durma ah; sonrasında onları terk edemeyeceksin."
"Liseden mezun olduktan sonra kedi sahiplenelim tamam mı?" Gu Kaifeng, Lin Feiran'ın kaküllerini okşadı. Saç telleri Lin Feiran'ın kişiliği gibi yumuşaktı. Daha geçen cumartesi kestirmiş olmasına rağmen yumuşacık ve dokunması güzeldi. Parmak uçlarındaki his Gu Kaifeng'ın kalbini daha hızlı çarptırdı.
"Mezun olduktan sonra bile imkansız, üniversite yurtlarında da aynı kural var." Lin Feiran, Gu Kaifeng'ın yaramaz elinden kaçınmak için kafasını uzaklaştırdı.
Gu Kaifeng elini geri çekti, göz kapakları yavaşça düştü ve çubuklarını yemek kutusundaki pirinç tanecikleriyle oynamak için kullandı. "Zamanı geldiğinde aynı üniversiteye gidelim, yakınlarda bir ev kiralayalım ve beraber yaşayalım. Böylece bir ya da iki kedimiz olabilir ve onlarla oynamak senin sorumluluğun olur bende onların bokunu temizlemekten sorumlu olurum olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't You Like Me [BL]
RomanceHikayenin tanıtımı uzun olduğu için '-tanıtım-' adlı bölümde yer almaktadır. Türkçe çevirmen: Cursed İngilizce çevirmen: Melimeli